20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 884631 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #3345 på: 17. Sep. 2012, 09:20 »
Nye bilder frå The Hobbit: An Unexpected Journey: http://www.thehobbitblog.com/the-hobbit-an-unexpected-journey-character-gallery/

Fantastisk. Thorin, Oin, Gloin, Dwalin, Bombur og Balin er mine favorittar utifrå desse bilda :)

Ny trailer kjem på onsdag 19.september! :frenetisk:

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3346 på: 17. Sep. 2012, 09:26 »
Måtte se American Psycho igjen igår. Syns den filmen er så fantastisk morsom. Den scenen med vistittkortene er en av de morsomte scenene jeg har sett noen gang.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3347 på: 17. Sep. 2012, 23:09 »
Tolkien uke! Med ny trailer på onsdag!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3348 på: 18. Sep. 2012, 02:07 »
Friday the 13th: The Final Chapter - Et greit stykke unna de to første, men langt, langt bedre enn den tredje. Kul film!
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3349 på: 19. Sep. 2012, 04:08 »
The Burning - Denne filmen blir ofte omtalt som en Friday the 13th rip off. Og ja, det er mye Friday the 13th over den, men jeg er uansett uenig i at det er en rip off. Denne filmen har karakterer som er langt lettere å like, et soundtrack som er milevis bedre og ikke minst fetere effekter og vold. Beliggenheten, måten den er filmet på og soundtracket gir meg en skikkelig late 70's Italiensk zombiehorror-feeling, noe som er jævlig fett, da spesielt de siste 30 minuttene.
Digger også at jentene virker litt mer pripne her, og ikke legger seg på rygg så fort de ser en gutt, i motsetning til veldig mange andre slashere. Kongefilm!
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3350 på: 19. Sep. 2012, 19:01 »
The House on Sorority Row - Fet slasher fra midten av 80-tallet.
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3351 på: 20. Sep. 2012, 03:20 »
The Prowler - Jævlig fet film! Mørk, god og voldelig.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3352 på: 20. Sep. 2012, 09:02 »
Nyaste The Hobbit AUJ trailer:

:frenetisk: :happy: :feiring:

« Siste redigering: 20. Sep. 2012, 09:05 av lgrinde »

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3353 på: 20. Sep. 2012, 16:08 »

Ahh, ser magisk og fantastisk ut! :)
Heldigvis er det så mange år siden jeg leste boka at forhåpentligvis har jeg glemt en god del av historien når filmen kommer ut.
Jeg leste ett eller annet sted at budsjettet for begge hobbitfilmene er større enn hele LOTR*3 og Avatar til sammen. Det bør være ett godt tegn.  :P

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3354 på: 20. Sep. 2012, 16:44 »
Class of Nuke 'Em High - Faen så fet denne kult-klassikeren er. Den er ikke fullt så bra som mesterverket The Toxic Avenger, men fremdeles latterlig fet. Alt er mongo, idiotisk, dumt og tullete. Helt fantastisk!
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3355 på: 20. Sep. 2012, 21:07 »

Ahh, ser magisk og fantastisk ut! :)
Heldigvis er det så mange år siden jeg leste boka at forhåpentligvis har jeg glemt en god del av historien når filmen kommer ut.
Jeg leste ett eller annet sted at budsjettet for begge hobbitfilmene er større enn hele LOTR*3 og Avatar til sammen. Det bør være ett godt tegn.  :P

Det kan henda det :) Hehe, dei tenar det lett inn att. Og det er ikkje 2, men 3 filmar! :feiring:

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3356 på: 20. Sep. 2012, 21:21 »
At en film har et stort budsjett kan slå begge veier. Det kan fort bli glorete, lite sjarmerende og sjelløst når man har så mye pengerog leke seg med. Men Peter Jackson er en fantastisk regisør og kommer til å skape magi nok en gang.
« Siste redigering: 20. Sep. 2012, 21:26 av boris. »
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3357 på: 21. Sep. 2012, 17:20 »
Vampyr ? Der Traum des Allan Grey - Få filmer kan matche denne klassikeren på atmosfære, og det er faen meg sikkert. The visuelle er sykt lekkert, og sammen med effektene og soundtracket, dypt hypnotiserende. Vampyr er også en av svært få filmer som er oppriktig creepy, og gir meg lassevis på lassevis med frysninger. Perfekt horror, enkelt og greit. En av tidenes horrorfilmer.
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3358 på: 21. Sep. 2012, 23:38 »
Collateral Damage - Høyest middelmådig action med Arnold. Meeeh!

You Only Live Twice - Fet film. Ikke helt Thunderball, men gode greier uansett.
« Siste redigering: 22. Sep. 2012, 01:24 av boris. »
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3359 på: 24. Sep. 2012, 22:22 »
The Greatest Game Ever Played - Helt grei film om Francis Ouimet som blir delevis ødelagt av effektrunkeri. Ufattelig mye unødvendige effekter som har blitt tatt i bruk her.

The Lord of the Rings - Selvfølgelig latterlig knall. Det er uansett tre scener som fint kunne vært utelatt da de ser helt håpløst mongo ut, og alle tre involverer merkelig nok Legolas. :ler: Uansett ufattelig at Peter Jackson valgte og gjøre scenene på den måten da de ser både mongo og kjipe ut. Men tre scener i løpet av 683 minutter greier man fint å overse. Saft!

Rush Hour 3 - Ganske ålreit underholdning, akkurat som de to første i serien. Filmene har blitt litt svakere for hver film, men allikevel havner alle på 7/10 for min del. Lettbeint underholdning som fint tåles å bli sett flere ganger.

Revolt of the Zombies - Til tross for en helt sinnsykt fet poster var dette skuffende saker. Dette er oppfølgeren til den mesterlige White Zombie, men den holder ikke på nært samme nivå som nevnte film - den er ikke engang i nærheten. Platt skuesspill, et uengasjerende trekantdrama og sykt dølle "zombies". Hopp over.
« Siste redigering: 25. Sep. 2012, 04:42 av boris. »
Nei.