20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 886113 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #2040 på: 27. Feb. 2011, 19:28 »
Boondock Saints er en fantastisk film. Ingen tvil om det. Toeren hadde ei høy list å gå etter, og var også dømt til å rive. Men den sugde så definitivt ikke balle. Den var langt bedre enn som så. Bare ikke i nærheten av å yte forgjengeren den respekten den fortjente.

Har hørt noen rykter om at det skal lages en Hangover 2. Det er ren galskap, fordi den vil underminere den første filmen noe så vanvittig, men det er erketypisk amerikansk. Alle suksessfulle filmer MÅ på død og liv ha en eller tusen oppfølgere.

Poltiskolen skulle naturligvis også blitt med den første filmen, men dessverre lagde de åtte-ni-ti til.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2041 på: 27. Feb. 2011, 19:41 »
Fallgruva heter No Country For Old Men, så sitter med en litt ekkel følelse av at den ikke helt kan leve opp til en av forrige tiårs beste filmer.

Amen. Fantastisk film!

Bardem er så ufattelig badass i den filmen at det er til å grine av.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2042 på: 27. Feb. 2011, 22:52 »
Syns True Grit var herlig. Går lissom ikke an å sammenligne helt med NCFOM da det er to ganske ulike filmer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2043 på: 20. Mars 2011, 14:29 »
True Grit, Get Low og The Sunset Limited er alle knall filmer! Alle er verdt å se!

Simmi

• Gjest
« Svar #2044 på: 20. Mars 2011, 14:41 »
Så True Grit på fredag, den var kanon!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2045 på: 20. Mars 2011, 16:51 »
Så Klovn - The Movie fredag. Den var grusomt morsom!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #2046 på: 21. Mars 2011, 04:37 »
Okay, skal medgi at jeg har sett en del elendige filmer i det siste. For det første: Hold dere langt, langt unna "The Happening". Regissert av mannen bak "Den Sjette Sansen" og med Mark Wahlberg i hovedrollen. Allikevel var skuespillet så ræva at det får Hotell Cæsar-skuespillere til å fremstå som Oscarkandidater. Et tåpeligere manus og en flatere spenningskurve kan jeg heller ikke huske å ha sett. Styr gjerne unna "Three Burials" med det samme. Har sansen for Tommy Lee Jones, men herre så kjedelig den filmen var! Mulig at noe sånt appellerer til de som IKKE følte at "The Deer Hunter" var fullstendig bortkasta med unik livstid og tidenes mest overvurderte makkverk, men for min del sugde den hardt med tenner. Forstår heller ikke hva som er så fantastisk med Deathproof av Tarantino...

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2047 på: 21. Mars 2011, 09:42 »
Siste filmen jeg så var "Buried" for noen uker siden. Det var faktisk en film som gjorde stort inntrykk, til tross for at den har sine svakheter. Best å se den uten å vite noe som helst på forhånd tror jeg. 

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2048 på: 21. Mars 2011, 10:55 »
Buried veit jeg rett og slett ikke om jeg TØR se!
The Deer Hunter er jo jævla bra - dog er det år siden jeg har sett den sist..

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2049 på: 21. Mars 2011, 11:06 »
Prøvde å se Buried i jula, men det der har jeg IKKE tålmodiget til :)

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2050 på: 03. April 2011, 13:56 »
En god action film?

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2051 på: 03. April 2011, 14:21 »
RED med bruce willis :D

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2052 på: 03. April 2011, 14:25 »
Så burried for en liten stund siden, synes den var overraskende bra tatt i betraktning. Man skulle tror det blir kjedelig å sitte å se på en og samme location i halvannen time, spesiellt når denne ene locationen er en knøttliten kiste, men jeg synes de klarer å holde spenningen opp gjennom hele filmen. Det er ingen klassiker akkurat, men absolutt god underholdning.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #2053 på: 03. April 2011, 17:31 »
Må vel være lov å spørre seg om Shanghai Kiss ikke er den beste filmen forrige tiår...anbefales på det sterkeste til myke menn.

Har også et tips om å se den nye Disney-filmen som heter Yogy (?). Fantastisk film, men kanskje ikke noe man sitter og ser med gutta på fredagskvelden. Bra til date osv.

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2054 på: 03. April 2011, 17:42 »
RED med bruce willis :D
Så burried for en liten stund siden, synes den var overraskende bra tatt i betraktning. Man skulle tror det blir kjedelig å sitte å se på en og samme location i halvannen time, spesiellt når denne ene locationen er en knøttliten kiste, men jeg synes de klarer å holde spenningen opp gjennom hele filmen. Det er ingen klassiker akkurat, men absolutt god underholdning.

Sett begge to dessverre. Noen andre gode? ;)

Takk!