20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 173856 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #120 på: 09. Sep. 2008, 00:49 »
Såååå jävli mye drittslenging og bullshit har jeg ikke hört på mange mange år!!! Hva vet dere om hva som foregår i klubben og hvem som egentlig styrer og steller? En sak har alltid 2 sider og att veldig mange her inne närmest halshugger Ashley for att han har "presset" Keegan ut av klubben viser mer att gjennomsnittssalderen her inne må ligge godt under 16 år...

Jeg har STOR respekt for King Kev og han er min absolutte favorittsmanager gjennom tidene. Jeg synes det er enormt synd att han har forlatt NUFC nok engang. Takk for allt du har gitt oss Kevin :'(

Når dette er sagt, så er d faktisk slik att det fins nok en side av denne saken som vi ikke har sett enda...og jeg har forsatt troen på att Ashley & co kan före klubben framover...Stabilitet er d mange her inne som skriker etter, men er ikke d litt å si imot seg selv om man absolutt vil sparke Ashley og styret tilbake dit de kom fra..Hvor er stabiliteten da?Og blir det ikke enda mer kaos?

Jeg for min del håper på ett stort trenernavn som gjör denne klubben stor igjen....David Moyes, Guus Hiddink, Zico eller Riijkardt spiller ingen rolle, så lenge de VIL trene klubben og viser entusiasme og glöd for klubben. Steve Bruce er jo geordie og kanskje kan väre ett bra alternativ.Han vet ihvertfall hva fansen krever og vil ha.
Jeg stötter NEWCASTLE og ikke enkeltmennesker, selv om de er legender i klubben.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 09. Sep. 2008, 01:51 »
Såååå jävli mye drittslenging og bullshit har jeg ikke hört på mange mange år!!! Hva vet dere om hva som foregår i klubben og hvem som egentlig styrer og steller? En sak har alltid 2 sider og att veldig mange her inne närmest halshugger Ashley for att han har "presset" Keegan ut av klubben viser mer att gjennomsnittssalderen her inne må ligge godt under 16 år...

Vel du hjelper vel ikkje akkurat med og trekke den opp med slike uttalelser  ;D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #122 på: 09. Sep. 2008, 02:40 »

Jeg har STOR respekt for King Kev og han er min absolutte favorittsmanager gjennom tidene. Jeg synes det er enormt synd att han har forlatt NUFC nok engang. Takk for allt du har gitt oss Kevin :'(

Når dette er sagt, så er d faktisk slik att det fins nok en side av denne saken som vi ikke har sett enda...og jeg har forsatt troen på att Ashley & co kan före klubben framover...Stabilitet er d mange her inne som skriker etter, men er ikke d litt å si imot seg selv om man absolutt vil sparke Ashley og styret tilbake dit de kom fra..Hvor er stabiliteten da?Og blir det ikke enda mer kaos?

Jeg for min del håper på ett stort trenernavn som gjör denne klubben stor igjen....David Moyes, Guus Hiddink, Zico eller Riijkardt spiller ingen rolle, så lenge de VIL trene klubben og viser entusiasme og glöd for klubben. Steve Bruce er jo geordie og kanskje kan väre ett bra alternativ.Han vet ihvertfall hva fansen krever og vil ha.
Jeg stötter NEWCASTLE og ikke enkeltmennesker, selv om de er legender i klubben.

[Redigert av admin].

Du har faktisk rett i at stabilitet er noe vi trenger. Men det er ikke dermed sagt at stabilitet er bra, uansett. Det kommer jo selvsagt an på hvem man satser på i det lange løp. Å satse på en eier som ikke lar manageren styre laget virker vel ikke særlig lurt? [Redigert av admin] Om man sparker styret og re-innsetter KK, SÅ kan vi snakke om stabilitet.

Og du snakker om at du støtter Newcastle, men ikke legendene. Legendene ER Newcastle. Hva hadde Newcastle vært uten Milburn, Shearer, Ferdinand, Keegan, Robson osv.? Og når alle disse er enige om at Ashley og Co er noen rævhøl av en annen dimmensjon, ringer ikke det  en bjelle en plass da? Ashley og Co må UT for at denne klubben skal komme i balanse igjen.
« Siste redigering: 09. Sep. 2008, 10:32 av Radar »
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 09. Sep. 2008, 03:14 »
Kongeinnlegg Lasse. :D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #124 på: 09. Sep. 2008, 06:48 »
En mann jeg kunne tenkt meg en Avram Grant faktisk.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 09. Sep. 2008, 08:16 »
huff og huff. Jeg trodde wise og co skulle ta et hint og ikke styrke den gutteklubben ytterligere. De burde absolutt få inn en manager med et rykte, og ikke flaskebæreren til juande ramos. Kunne godt tenkt meg zico, selv om jeg ikke har noen spesielt stor kjennskap til hans spillestil, styrker, svakheter osv.  Jeg tror ikke poyet vil få noen trampeklapp hvis han tar over Newcastle, tvert imot. Det siste vi trenger i newcastle er enda en klovn.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #127 på: 09. Sep. 2008, 08:17 »
Men i helvete? Skal vi få inn alle Chelsea veteranene nå eller?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 09. Sep. 2008, 08:37 »

[Redigert av admin].

Du har faktisk rett i at stabilitet er noe vi trenger. Men det er ikke dermed sagt at stabilitet er bra, uansett. Det kommer jo selvsagt an på hvem man satser på i det lange løp. Å satse på en eier som ikke lar manageren styre laget virker vel ikke særlig lurt? [Redigert av admin] Om man sparker styret og re-innsetter KK, SÅ kan vi snakke om stabilitet.

Jeg har aldri giddet å blande meg inn i disse "persondiskusjonene", men ærlig talt Lasse,  ditt innlegg beviser nettopp at DU er rundt 16 år. Keffe synes vi slenger litt mye dritt om Ashley og Co, og mannen må jo få lov til å mene det. Jeg er dog uenig i hans 16års karakteristikk. Men det gir deg overhodet ikke rett til å replisere tilbake på den måten du gjør: grammatiske feil, burde vært innlagt, har en pubertal hjerne, rullestolbruker? Dette har jo overhodet ingenting med saken å gjøre. Hvis du er uenig med ham, argumenter for gods skyld din sak, men prøv og vær litt saklig. Følelsene er sterke rundt denne saken, men vi i forumet må jo prøve å behandle hverandre med respekt, selv om vi er uenige. 

Jeg synes moderatorne bør slå ned på slike innlegg som dette, er med på å forsure forumsmiljøet.
« Siste redigering: 09. Sep. 2008, 10:33 av Radar »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 09. Sep. 2008, 08:41 »
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1664840.ece

Hvilken erfaring har Poyet som manager som ikke Shearer hadde i januar? Gutteklubben ser ut til å skyte seg selv i foten nok en gang. For en gjeng med R*vhøl. Poyet må være stokk dum om han takker ja til denne jobben nå. Han kommer aldri til å få noen sjanse fra fansen, og Poyet kommer aldri til å få den oppløste klubben på rett kjøl igjen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 09. Sep. 2008, 08:48 »
Zico hadde vel utvilsomt vært en spennende manager? Etter hva jeg har lest er han en trener som dyrker offensiv og god fotball også.

Håper for Zico sin del at han ikke skriver under for en mareritt av en klubb. Hvor lenge holder han? Tipper februar.

Det eneste jeg håper på er at det kommer en rik f**n  kjøper opp klubben før en ny manager er på plass.

Når skal du skjønne at det ikkje kjem til å skje? Vi er stuck med Ashley. Viss dei anset Poyet så må det vera ein av dei største feilansetelsane sidan Ruud Gullit. Håpar og trur dei ryktene ikkje stemmer.

Og til Lasse: Ja og kva om ein her inne har dysleksi? Skal han ikkje få lov å skriva noke her liksom? Skjerp deg. Og kor er admin?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #131 på: 09. Sep. 2008, 10:30 »
Jeg har aldri giddet å blande meg inn i disse "persondiskusjonene", men ærlig talt Lasse,  ditt innlegg beviser nettopp at DU er rundt 16 år. Keffe synes vi slenger litt mye dritt om Ashley og Co, og mannen må jo få lov til å mene det. Jeg er dog uenig i hans 16års karakteristikk. Men det gir deg overhodet ikke rett til å replisere tilbake på den måten du gjør: grammatiske feil, burde vært innlagt, har en pubertal hjerne, rullestolbruker? Dette har jo overhodet ingenting med saken å gjøre. Hvis du er uenig med ham, argumenter for gods skyld din sak, men prøv og vær litt saklig. Følelsene er sterke rundt denne saken, men vi i forumet må jo prøve å behandle hverandre med respekt, selv om vi er uenige. 

Jeg synes moderatorne bør slå ned på slike innlegg som dette, er med på å forsure forumsmiljøet.

Innlegget er redigert. Det var noe over kanten å gå til personangrep på denne måten og slikt hører ikke hjemme i forumet her.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #132 på: 09. Sep. 2008, 11:51 »
Poyet har vell ingen erfaring som Manager, bare som assistent osv. Om det er det newcastle trenger er vanskelig å si. Men tror ikke det er det dummeste ansettelsen. Selvom jeg kanskje skulle sett en som var litt mer erfaren. Igjen nevner jeg Grant som mitt ønske.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #133 på: 09. Sep. 2008, 12:19 »
Hehe, jeg beklager hvis innlegget mitt skapte negative reaksjoner. Og jeg forstår godt at det gjorde det, det var vel kanskje halve vitsen. Hvis noen med dysleksi føler seg truffet: jeg mente ikke at dere burde sitte i rullestol, det var bare for å statuere et eksempel. Jeg vet at også dere kan klare dere i samfunnet bare ting blir tilrettelagt for dere. (Nok en gang tøyser jeg med dyslektikere, beklager).

Filla og andre som føler seg truffet: beklager, men når du skrev slik du skrev så klarte jeg ikke la vær. Om du har dysleksi eller ei så skriver du som en 12-åring. Jeg skal ikke spekulere i hvor gammel du er, og du burde heller ikke spekulere i hvor gammel folk her inne er. Uansett beklager jeg for innlegget, men jeg antar at du ikke fikk lest det siden det har blitt redigert og at du ikke har svart på det.

For dere som lurer: jeg er ikke 16 eller "prepubertal" selv, jeg er 20. I dag faktisk. Så bare kom med gratulasjoner og blomster.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #134 på: 09. Sep. 2008, 12:25 »
Grattis med dagen   ;D Setter pris pa unnskyldninger pa forum.