20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 172957 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #45 på: 05. Sep. 2008, 03:06 »
egentlig så håper jeg på wise....så kan det gå så te helvete som mulig at klubben synker så i verdi at noen andre kan kjøpe den...
te vem som helst som vil at newcastle vil bli en utfordrer te toppen...

og fansen sørger for at ashley vil kvitte seg med klubben så fort som mulig så vi kan redde klubben te en respektabel plasering te slutt etter januar vinduet....

eneste vi må sørge for nå er at ashley ikke tjener penger og blir skviset te helvete vekk...

ønske jeg bodde i newcastle nå og være med på dette...for han er ferdig i klubben..uansett å målsetningene hans er....fuck han......

digger fansen i newcastle...og dette er begynnelsen på slutten din feite satan.........
vedder på u mente dette fra starten a...ta inn legenden vår og ødelegge han...så er vel shearer neste....si nei shearer...for vedder på han får tilbud..men han MÅ si nei........

ASHLEY MÅ ØDELEGGES....................

BallaJazz

• Gjest
« Svar #46 på: 05. Sep. 2008, 03:08 »
Akuratt nå kan jeg ikke se hvem som frirvillig ønsker å trene Newcastle.Vi er nok en av de minst attraktive klubbene for managere for øyeblikket!.OG jeg desverre forstår dem.Hvem gjør ikke det? Se bare på de idiotene som styrer klubben så trenger man ikke si mere.Case closed.Parasittene må VEKK!

Jeg er så forbanna nå at jeg ikke har ord.. >:(
« Siste redigering: 05. Sep. 2008, 03:11 av BallaJazz »

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #47 på: 05. Sep. 2008, 03:12 »
tråden burde heller hete: hvem ønsker du som neste spillende trener??

Hvem i helvete gidder å bli "manager" for en kubb hvor man ikke har noe som helst inflytelse på spillerkjøp\salg
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #48 på: 05. Sep. 2008, 03:12 »
Veldig enig...men synes veldig synd på spillerne...erke di si feil..men håper på tomme tribuner så lenge MA er der.....helt te han selger seg ut....

verre morra puler skal ihvertfall jeg lete lenge etter...

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #49 på: 05. Sep. 2008, 03:16 »
dette er mitt 100 innlegg og det skal dedikeres te alt hatet mitt te ashlet og wise og resten a horene i styret....

ønsker dere alt vondt og håper dere ikke kommer dere hjem fra neste møte eller hvor dere engang er....

kræsje i tre...utfor...va som helst for ät dere slutter å puste..så hadde jeg vært lykkelig.....

100 innlegg men ashley fortjener ikke en positiv ting fra min kjeft.....

håper du dør a hele mitt hjerte...

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #50 på: 05. Sep. 2008, 07:55 »
Syns det blir vanskelig å stemme på ny manager når jeg føler styret er på kjøret. Det at vi kjører en struktur som synes normalt for utenlandske klubber/ managere, hjelper ikke den saken at tilliten synes veldig svekket nå hos styret. At Keegan blir hentet som messiah, og at klubben ikke viker mange tommene for å la mannen utfolde sin magi, gir meg liten tro på at systemet noengang kommer til å virke. Sitter nok en gang med en følelse av at vi må ta det onde med roten og begynne ovenfra. Jeg har hele tiden sett drøssevis med positive tegn fra Ashley i måten han kjørte en fornuftig behandlingspolitikk av klubben, etter det forrige skakkjørte styret, men forstår at mannen nå er dødsdømt av de aller fleste newcastlesupporterne, og da er det vanskelig å stå sammen om en lys fremtid. Akkurat nå ser jeg ikke for meg at en ny manager inntrer og at flokene løser seg med tiden. Nok en gang må vi begynne på nytt og det er skammelig synd. At Keegan slutter setter mye på spill, tabellposisjon, spilleremigrering osv osv. Hvor mye jeg enn forstår at han levde under vanskelige forhold i newcastle, så må jeg si at jeg føler han burde ha bitt tenna sammen og gjort noe. Hvis han er newcastlesupporter selv, så må han innse at fremtiden ser svært så dunkel ut uten han ved roret. Ingen andre enn han kunne holdt sømmene samlet i den tilstand klubben er i, og nå raser korthuset sammen. Jeg som newcastlesupporter hadde væpnet meg til tennene for å berge fremtiden til min kjære klubb, så lenge jeg hadde hatt folket på min side! Vi er alle forskjellige, og jeg forstår at han setter foten ned, men det var et jævlig tidspunkt å gjør det på spør du meg! Hadde det vært utålelig selv etter januar, så ok, men å gi opp nå gjør det svært svært vanskelig denne sesongen. Gi meg et lyspunkt vær så snill!
Ja heia gutta!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 05. Sep. 2008, 08:29 »
 :'(

Har ikkje ord. Vi får håpe at demonstrasjonane og protestane frå samtlege Newcastle-fans i verda gjer utslag, slik at den jævla feiten og den lille knølen skjønner at dei kan dra seg til helvete vekk frå vår klubb. Fryktar at dei har gjort uerstatteleg skade, men i ei draumeverd får vi tru at KK kjem tilbake og rettferda seirar.

KNEKT, KNUST, DEPRIMERT.

:'(

PS: Skulle vi tatt å organisert oss saman på eitt vis? Heile jævla newutd kunne gjort noko samen? Kanskje vi kunne gjort utslag på det som skjer kollektivt, i staden for å brenne inne med all sorgen vår her inne..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 05. Sep. 2008, 09:54 »
Tipper det blir enten : O`Leary, Poyet eller Wise som tar over.

O`Leary var jo "tilfeldigvis" på Arsenal kampen sammen med Ashley så det ligger garantert noe i buskene der!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 05. Sep. 2008, 10:08 »
Du tenker på O'Neill ;)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 05. Sep. 2008, 10:23 »
Yes, O`Leary og O`neil er jo forskjellige typer. Hadde vi fått Villa mannen hadde det vært konge :)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 05. Sep. 2008, 10:29 »
Jeg vil ikke at shearer skal ta over enda. Han fortjener et bedre styre bak seg. Har alltid hatt sansen for Stuart Pearce. Moyes kunne også vært greit. Men akkurat nå driter jeg i hvem som overtar, for jeg sitter med følelsen av at det går til helvette uansett. Tenk at sesongen er over etter 3 runder. Jippi!! jippi jippi jippi! !!!!!!
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 05. Sep. 2008, 11:01 »
Jeg tror faktisk Shearer er den eneste som kunne blitt godtatt av fansen akkurat nå. I tillegg har han en status som gir han immunitet mot å få sparken og kanskje derfor får mulighet til å bestemme mer selv?

LordJerec

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #57 på: 05. Sep. 2008, 11:09 »
Vel. Jeg er enig i at Shearer ikke skal overta, det for tidlig for den gode gamle toppscorer`n vår... Sist jeg hørte om han så var han Sky Sports Comentary eller hvordan det skrives, men personlig så vet jeg ikke helt om verken Ash eller Wise kommer til å bli bedre... men bare et lite spørsmål? Var egentlig Freddie Shepard en bedre styreformann enn Ash, det vil si det vet jeg egentlig svaret på selv i forhold til at han var en bedre styreformann i forhold til at han hjalp klubben mer enn hva Ash gjør... Men ja jeg er enig i at det er en veldig fæl måte og sparke stakkars Keegan på... Slemt er det... Men hvem ønsker man som ny manager da... Jeg vet faktisk ikke... Men jeg har tenkt på to navn.

Ene er Marco Van Basten, andre er Franck Rijkaard.

Men såvidt jeg husker så ga Van Basten seg med det Nederlandske landslaget etter EM og gikk vel til Ajax... Så der trur jeg kanskje vi skal slite med og få tak i han...

Rikjaard fikk jo sparken i Barca etter 2 år eller hva det var... men hvis jeg skulle velge, så hadde jeg valgt eksempelvis Dunga eller Scolari... Men det er jeg redd for at er drømmetenking... :(
Alle for Newcastle og alle for 1 King Kev.

LordJerec

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #58 på: 05. Sep. 2008, 11:23 »
Newcastle har jo hatt flere profiler enn Alan Shearer. kunne fansen ha valgt Peter Beardsley som ny manager hvis ingenting annet nyttet i forhold til Newcastle... Hva synes fansen om dette? Jeg personlig aner ikke hva Beardsley gjør om dagen heller...
Alle for Newcastle og alle for 1 King Kev.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #59 på: 05. Sep. 2008, 11:26 »
Fins mange jeg kunne tenkt meg før Frank Rikjaard,  bla  Dick Advocaat , Ottmar Hitzfeld, Guus Hiddink for å nevne noen.
Synd det er totalt urealistisk.
sunt pueri pueri puerilia tractant