20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 442367 ganger)

0 medlemmer og 25 gjester leser dette emnet.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3225 på: 03. Feb. 2009, 11:20 »
Jeg kunne godt tenkt meg samtlige spillere som har gått til Tottenham, så jeg sitter ikke akkurat og ler over de. Dessuten, selv om jeg til tider er skeptisk til Redknapp, så ser vel fremtiden i Spurs betraktelig lysere enn i klubben vår.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3226 på: 03. Feb. 2009, 11:20 »
Hvorfor prøvde vi ikke å hente Cudicini som gikk på free agent, når vi visste Given ville glippe? Fuck! han er bedre enn Harper

Om vi hadde prøvd oss, så hadde nok ikke valget vært så fryktelig vanskelig for Cudicini.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3227 på: 03. Feb. 2009, 11:25 »
Hvorfor prøvde vi ikke å hente Cudicini som gikk på free agent, når vi visste Given ville glippe? Fuck! han er bedre enn Harper
Men da hadde Harper gått til Spurs!

And?
Vi hadde fortsatt hatt en bedre førstekeeper..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3228 på: 03. Feb. 2009, 11:38 »
Cudicini er ikke så mye bedre.
Dessuten er jeg ganske sikker på at Cudicini hadde valgt en hvilken som helst annen klubb enn Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3229 på: 03. Feb. 2009, 11:40 »
Hehe, joa, om vi hadde fått han er en helt annen sak.
Poenget er at vi burde vært mer frempå på ting. Cudicini, Dacourt, who knoew hadde tatt Jo også jeg, selv etter floppstarten på PL-karrieren. 
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3231 på: 03. Feb. 2009, 12:01 »
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/02/03/familiar-case-of-deadline-deflation-61634-22839390/

Einig i det som skrivast her. Det er mykje som verkar halvvegs, og eg skjønnar ikkje kvifor når ein kunne dreve på sidan 1 januar. Men no forventa eg ikkje noke meir heller. Me får berre håpa på at me ikkje får fleire skadar. Føler igrunn at det er gambling på høgt nivå Ashley drive med. Tape me i helga so er me ille ute. Men at dei skulle ha prøvd bytta Martins mot Bent verte berre for latterleg, kven seie nei til noke slikt?

Nå er vel ikke Defoe og Keane veldig ulik Martins i spillestillen. Greit for Spurs å ha noen som er over 1,80 høye der framme også.

Hehe veit du trur på det men eg gjer ikkje. Martins er betre enn dei spør du meg. Defoe ute i 10 veke og.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3232 på: 03. Feb. 2009, 14:01 »
Den stallen vi stiller med nå skal være sterk nok til å holde seg i PL. Hvis det stemmer at de har lagt inn bud, men som ikke møtte evalueringen til budmottaker så er dette ingen krise. Castle mener Johnson ikke er verdt mer enn £8 mill og når da city takker nei så er det da fornuftig å ikke hive seg på med nye bud. Januarvinduet er kort og kan kanskje være preget av panikkjøp og budrunder blant klubber som desperat prøver å skaffe seg forsterkninger.

Jeg synes det er flott at castle klarer å ha is i magen og ikke hive seg på denne karusellen. Tror klubben holder seg og da er det bedre at vi gjør de rette kjøpene sportslig og økonomisk i sommer i stedet. Darren Bents verdi vil ikke akkurat stige sånn som tham bruker ham for tiden for å si det sånn..

Enig i mye her, men så er det det med nedrykk da. 75%+ sjangs tipper jeg på at vi ryker i år pga manglende bredde og skadesit.
Who else...... Alan Shearer

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3233 på: 03. Feb. 2009, 14:36 »
Så lenge vi unngår skade på Oba tror jeg vi klarer oss. Før Kinnear lå vi på nest siste plass på formtabellen til skysports. Nå ligger vi på 9. plass. Og det er imponerende når du tenker på hvor mye plaget vi har vært av skader, hvor mange ganger vi har hatt scoringer på overtid mot oss osv. Tror dette ordner seg, så lenge vi vinner mot WBA nå til helga. ..

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3234 på: 03. Feb. 2009, 14:43 »
Så lenge vi unngår skade på Oba tror jeg vi klarer oss. Før Kinnear lå vi på nest siste plass på formtabellen til skysports. Nå ligger vi på 9. plass. Og det er imponerende når du tenker på hvor mye plaget vi har vært av skader, hvor mange ganger vi har hatt scoringer på overtid mot oss osv. Tror dette ordner seg, så lenge vi vinner mot WBA nå til helga. ..

There is hope in a hanging snore ;D
Who else...... Alan Shearer

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3235 på: 03. Feb. 2009, 15:04 »
Hehe Nils Arne som sko vert vår pressetalsmann :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tor Øyvind

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #3236 på: 03. Feb. 2009, 16:29 »
Tenk at tottenham har brukt 600-700mp på et halvt år og fremdeles ligger laaaangt nede!! eg leer!!hahah ;D

Netto har de brukt i underkant av £8 millioner. Tror det er heller Tottenham fansen som ler av oss, og det er liten tvil om hvilket lag som har den lyseste framtiden.

http://www.soccerbase.com/transfers_by_team.sd?teamid=2590

600-700 mp var ikke rent lite heller det. Om man skal ta en Ashley er det kanskje greit å plukke fram noen tall som i det minste er litt realistiske.

Hadde jeg vært tottenham fan nå hadde jeg vært mer frustrert og flau over laget mitt. De har en god og respektert manager som elsker og bruke penger. Samtidig har de en veldig god og bred stall med mye kvalitet. De har en eier som elsker å hente kjente navn og elsker å gi ut penger til harry. Men samtidig så ligger de a poeng med oss. Og etter at vi har slått albion til helga og spuds har tapt mot arsenal ligger vi 3 poeng foran. Vi kan i allefall klage over en inkompetent eier, en manager man måtte tørke støv av når han kom tilbake, 11 sentrale spillere ute med skade og spillere som er ute etter bråk og ødelegger lag moralenb som f.eks nzogbia, som heldigvis er forsvunnet. Hadde vært spennende å sett hvor på tabellen vi hadde liggi om vi hadde hatt forutsetningene til et lag som tottenham f.eks.

Nå har vi fått inn tre nye fjes i dette vinduet og med martins tilbake fra skade ser jeg mye lysere på tiden som kommer. Men vi e rnødt til å begynne å plukke 3 poengere mot antatt svakere motstand fremover. Fordi det kommer kamper mot de "fire store" utover som kjemper om liga gull og CL plass så kan bli tøft. Men jeg har tro på at vi skal redde plassen så får vi krysse fingrene for nye eiere, nye fitness folk og skade behandlere og nytt trener team til sommeren. samt også fått ut noe rusket av spiller stallen og erstatte det med noe nytt blod.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3237 på: 03. Feb. 2009, 16:36 »
Ja vi må vinne dei fleste kapane mot antatt svakere lag, gjør vi ikkje det så ser det svært mørkt ut.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3238 på: 03. Feb. 2009, 16:48 »
Hehe Nils Arne som sko vert vår pressetalsmann :P
Mike Ashley hadde trengt sin egen Comical Ali.

Nils Arne er en pussig skrue, men han hadde aldri i verden kunnet fungere som Ashleys pressetalsmann.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #3239 på: 03. Feb. 2009, 17:42 »
Sunderland boss Ricky Sbragia has revealed he beat off competition from Newcastle and Blackburn to complete the loan signing of Manchester City?s Tal Ben-Haim.

;D