20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441659 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #375 på: 24. Nov. 2008, 23:49 »
Hadde vært digg med en som tar bedre frispark enn min avdøde bestemor også, for dem florerer det ikke av på Tyneside om dagen...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #376 på: 24. Nov. 2008, 23:53 »
Nicky Butt er faktisk den beste vi har tror jeg :) hehe.. To i stanga er det vi har å stille opp med!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #377 på: 26. Nov. 2008, 14:59 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/11/26/joe-kinnear-set-to-lose-out-on-arsenal-pair-72703-22343930/

Vi får ikke noen spillere på lån fra Arsenal. Vi har vært interessert i å hente Song, Djorou og Denilson.
Videre sier Kinnear at klubben venter på svar fra Roma angående Riise. Vi har også følere ute for Rovers-forsvarerne Warnock og Samba.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #378 på: 26. Nov. 2008, 15:45 »
Ender med at vi selger en 4-5 spillere og får to spillere inn på lån ut sesongen. .  :(
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #379 på: 26. Nov. 2008, 21:37 »
Ender med at vi selger en 4-5 spillere og får to spillere inn på lån ut sesongen. .  :(

ja det skulle faen ikkje forundre meg!! styret i klubben er noen knoter! :(

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 26. Nov. 2008, 23:43 »
Vi fikk inn flere enn vi mistet sist vindu.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #381 på: 26. Nov. 2008, 23:55 »
Samba hadde vært bra å fått inn. En spiller jeg liker meget godt :)
Riise er det ikke vits å diskutere, hadde vært en av de bedre på vårt Newcastle-lag.
Men kan godt nøye meg med Warnock hvis vi ikke får Riise.
Song, Djorou og Denilson ville jeg ikke hatt hvis det ikke var snakk om opsjon på kjøp. Men i følge artikkelen til Kristoffer, kommer de ikke uansett.
Men hvis Kinnear legger lista der det virker som, håper jeg virkelig han får handlet litt i januar. 
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 28. Nov. 2008, 01:09 »
Siden Kinnear nok må selge før han kan hente så blir januar vinduet ganske bedrøvelig :(
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 28. Nov. 2008, 11:33 »
Ja hvem skal han egentlig selge?

N'Zogbia vil han jo tydligvis beholde, og hvis alternativet hadde vært å selge han for £5m så er jeg glad for at Zog blir. De andre som nærmest ha spilt fast den siste tiden regner jeg også med at han vil beholde. Carroll og Edgar er vel mest aktuelle for lån og vi ville vel heller ikke fått særlig mye for dem. Da står vi igjen med Viduka, Smith, Geremi og Xisco. Xisco er ung, ny i klubben og kjøpt av Wise så han blir. Viduka har vært ute med skader lenge og kontrakten hans går ut neste sommer så her har vi ikke mulighet til cashe inn mye penger. Et salg av han vil føst og fremst være med på å få ned lønningene. Smith har jo vært skadet store deler av sesongen, men fortsatt er det vel flere som kan være interessert i å hente han. Er dog usikker på Kinnear vil selge siden han virker å være en spillertype han kunne likt. Geremi kan godt selges for min del, men jeg vet ikke hvor mye vi kan få for han. Dekningen på høyreving og sentralmidt er helle ikke noe å skryte av.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 28. Nov. 2008, 13:17 »
Han har jo faktisk akkurat i dag kommet ut og annonsert at han ser frem til å ha en stor spiller som Smudge med tilbake fra skade :P
Jeg skulle faktisk akkurat til å nevne at jeg trodde han kommer til å selges i januar, men det er som du sier en Kinnear-type.
For min del kan vi selge Carroll for det vi måtte få for han, videre kan Cacapa også fjernes fra lønnslista. Geremi også, dersom en ny midtbane hentes inn. Toget begynner vel gå for Edgar også...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #385 på: 28. Nov. 2008, 13:22 »
Klubben prøver å låne ut Carroll og Edgar, er frist for utlån før nyttår denne uken, så regner med det skjer noe. Cardiff var interressert i Carroll, mens Norwich var ute etter Edgar...tror jeg det var.

Edgar fyller 22 neste år mens Carroll blir 20, klart de to er i en alder hvor de må begynne å levere for å bli satset på! Carroll regner jeg med får ny kontrakt, Edgar sin går ut til sommeren, og jeg tror verken klubben eller han selv vil ha noe kontrakt. Edgar trenger førstelagsspill nå.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #386 på: 28. Nov. 2008, 13:29 »
jeg synes egentlig at dette er en bra start på januar vinduet. vi går ganske enkelt ut og sier at ingen skal selges, men vi skal forsterke.. det er jo det vi trenger! ikke noe tvil om det når man ser på bredden i laget!:)

og jeg tror ikke at vi kommer til å takke nei til et godt bud på smith:) tror heller ikke vi ville fått mye penger for han hvis han hadde vært skadet så lenge som han har vært nå, også glemmer vi han bort, eller sier at han kan vell gjerne finne seg ny klubb i januar:)

så det er vell like mye taktikk som alt annet her i verden ;D ;D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #387 på: 28. Nov. 2008, 18:01 »
JOE Kinnear says that he wants to bring three new faces to St.James' Park after revealing funds will be made available to him during the impending January transfer window.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1470231,00.html

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #388 på: 28. Nov. 2008, 18:36 »
skal banne på at eg las akkurat det samme i sommer.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 28. Nov. 2008, 21:32 »
skal banne på at eg las akkurat det samme i sommer.

vi fikk jo inn spillere da også? Så penger fikk jo mannen :)  kanskje ikke nok etter din mening, men vi må jo bare håpe vi får inn like mange med tilsvarende kvalitet i januar! :)
Han kom, ble mett og dett var dett....