20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nile Ranger  (Lest 100144 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Nile Ranger
« Svar #210 på: 04. Des. 2010, 13:52 »
Supert 8)
Eneste jeg lurer litt på er hvordan kontrakten ser ut?
Er den basert på en fastlønn og antall kamper for a-laget de kommende årene?
Er det basert på fastlønn med økende prosenter for hvert år?
Eller er den basert på vanlig fastlønn.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 04. Des. 2010, 15:18 »
Supert 8)
Eneste jeg lurer litt på er hvordan kontrakten ser ut?
Er den basert på en fastlønn og antall kamper for a-laget de kommende årene?
Er det basert på fastlønn med økende prosenter for hvert år?
Eller er den basert på vanlig fastlønn.

Umulig for oss å vite hva kontrakten innebærer, men vi kan spekulere. Jeg er helt sikker på at kontrakten inneholder en rekke klausuler. Når en 19-åring signerer en så lang kontrakt så er det viktig for klubben at spilleren ikke slår seg til ro med de penga han tjener, derfor lar de Ranger ha muligheten til å tjene mer penger på denne kontrakten etter x-antall spilte kamper og x-antall mål. Kanskje det til og med er en klausul i kontrakta om at Newcastle kan bryte kontrakta etter tre og et halvt år, hvis det skulle vise seg at Ranger er milevis langt unna førstelaget på SJP? Vanskelig å si, men agenten og Ranger ville neppe gått med på det, uten at det sikrer Ranger en stor kompensasjon. Det er også viktig for spilleren å ha disse klausulene, i tilfelle Ranger f.eks skulle slå gjennom på nyåret nå og spille seg inn på a-landslaget til England. Uten klausuler om at dette gir en lønnsøkning for spilleren, så kunne spilleren sittet med 5-år igjen på kontrakta, og klubben ville bare pekt på kontrakta og nektet han ekstra lønnsøkning "bare" fordi han fikke en landskamp. Allikevel, en viss prosentdel økning av lønnen iløpet av disse årene er sannsynlig. Kanskje basert på antall kamper. Tror ihvertfall ikke grunnlønnen er veldig høy nå til å starte med for Ranger. Vi snakker kanskje 10-12.000 pund pr.uke.

Mye konspirasjoner, mye muligheter, umulig å vite hva kontraktene innebærer :)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 04. Des. 2010, 15:25 »
Deilig. Har god tru på Ranger - skulle helst sett han gå på lån til en Championship-klubb også, det hadde gjort underverker for han!

Men trenger egentlig Nile et utlån til Championship nå som han er såpass nærme førstelaget? Han er vel tredjevalg på spissplassen nå, og kom veldig nærme å komme på scoringslista mot Arsenal hadde ikke han midtstopperen tatt et rødt da hen felte Ranger.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 04. Des. 2010, 15:28 »
Ideelt sett skulle han hatt regelmessig spilletid, og du så jo hva et år i Championship gjorde for Carrolls utvikling! Men ettersom vi er såpass tynt skodd på spissplass har vi ikke råd til å la Ranger gå ut på lån!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #214 på: 05. Des. 2010, 13:19 »
Gode nyheter. Hadde vi i tillegg fått livstidskontrakter på Enrique, Tiote og Ben Arfa hadde jeg vært fornøyd :)
:D
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #215 på: 12. Des. 2010, 11:01 »
For et innhopp mot liverpool i går :) Han kom inn å snudde kampen da liverpool var inne i en god periode.

Kan ikke fatte annet enn at han bør få starte foran Ameobi. Skaper enorm uro i forsvaret med sin fart og teknikk. Dette skaper igjen rom til Carroll. Har virkelig troa på denne gutten :)
FVM

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 12. Des. 2010, 11:09 »
Enig. Han var helt konge i går. Virker som om han får mer selvtillit for hver kamp. Han ville nok vise Pardew at han fortjener å spille forran Ameobi. Han er uforutsigbar, bevegelig, rask og sterk. I går klarte han å komme i avslutningsposisjoner også. Kjemien mellom han og Carroll fungerer godt.

Det blir utrolig spennende å følge ham utover sesongen:)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 12. Des. 2010, 11:20 »
Det skal legges til at kampen mot Liverpool var PERFEKT for Ranger, med tanke på at vi skulle jage ball, og terrorisere pool.

Er ikke like sikker på om han er like god med ballen i bena i de kampene vi presser og skal vinne...?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 12. Des. 2010, 11:23 »
Å stresse forsvarere og kjempe om andreballer mener jeg er nyttige egenskaper uansett hvem vi spiller mot. Å holde på ballen kan Carroll ta seg av...  ;)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 12. Des. 2010, 11:36 »
Joda, absolutt, men jeg tror nok ballbehandlingen hans er litt uferdig, og at et år i nPower absolutt hadde gjort seg. Men så var det denne dekningen på topp da...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 12. Des. 2010, 11:55 »
Joda, absolutt, men jeg tror nok ballbehandlingen hans er litt uferdig, og at et år i nPower absolutt hadde gjort seg. Men så var det denne dekningen på topp da...

Helt enig. Liverpool kampen passet han perfekt, men eg er litt usikker på om han er mannen å bruke mot lag der vi skal holde trykk på motstanderene. Litt det samme som Tiote, som har vist seg og vere klart best der motstanderene står høgt og han kan bryte spillet

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 12. Des. 2010, 14:26 »
Så lenge Ameobi ikke er 100%, noe han ikke har vært på noen uker, tror jeg vi tjener på å ha Ranger på topp. Ameobi trenger hvile, ikke å gå ut med skade til pause etter litt uti andreomgang hver eneste kamp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #222 på: 12. Des. 2010, 15:00 »
Jeg er overbevist om at når Ranger får sitt første PL mål (bare sånn for å ha fått bevist at han kan score han også) og roen setter inn så blir han HELT konge å ha på topp sammen med Carroll. Pitbull-Ranger!

"throw the ball, throw the ball, throw the ball, throw the ball, throw the ball, throw the ball!" (Ref Dr. Doolitle).
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #223 på: 12. Des. 2010, 18:01 »

Uansett om ballbehandlingen hans ikke er ferdig er den jo bedre enn Ameobi sin! Ameobi har jo ballbehandling som en elg :P
FVM

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #224 på: 12. Des. 2010, 18:18 »
lol, lo godt av den
If it has tits or wheels, count on problems!