20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 23/08 Newcastle United - Bolton Wanderers 16.00 (Sendes i opptak på C+ 20.40)  (Lest 52346 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Det er nok det ja. Alt for lavt for en klubb som Newcastle.
Uansett, herlig å se at Given ser ut til å være virkelig i gang igjen, og selvfølgelig fantastisk godt at Owen starter med å score mål straks!
Noen som veit hvordan Colo gjorde det? Ser at Setanta har Tayls som MOTM med 9 på børs...?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Verdt å merke er vel forresten at Geremi nok en gang produsererer en assist, og vel beviser at han enda har noe å bidra med.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

BallaJazz

• Gjest
Det er fortsatt litt å jobbe med for med bedre motstander så tror jeg vi hadde gått på et tap her!.MEN var uansett digg med en seier.3 poeng er 3 poeng uansett.Så bare det er viktig i seg selv så vi kan ta med den go feelingen til en veldig tøff bortekamp mot Arsenal!.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Verdt å merke er vel forresten at Geremi nok en gang produsererer en assist, og vel beviser at han enda har noe å bidra med.

Du får han tilå høres litt gammel ut synes jeg..... hehe. Men han er "kun" 29 år, en fin alder det og en mer en god nok "squad player" for oss.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hehe, joa. Har bare fått det inntrykket av at noen mener han ikke har noe å bidra med i dagens stall, men at han ble vår beste assistmaker forrige sesong betyr da noe, og han har da starta sesongen positivt.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
HERLIG start på sesongen, nå er det bare å glede seg til fortsettelsen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Første omg. var en stk MEGET frustrerende omgang. Virker som om vi ikke var klar over at Bolton ville ligge lavt, fordi vi sliter med å spille oss ut og i det hele tatt skape noe som helst. Kan vel ikke si at vi hadde en eneste skikkelig målsjans i første omg.

Andre omgang starter like frustrerende, men etter scoringen åpner det seg mer og vi har kontroll til slutt.

Given - 8 BB

Beye 6,5
Taylor 6
Coloccini 7
N'Zogbia 6,5

Jonas - 7,5
Butt - 7
Guthrie - 6
Milner 6,5

Martins 6
Duff 5,5

Geremi - 6,5
Owen - 7

« Siste redigering: 23. Aug. 2008, 22:43 av danield »

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
at det er 47 tusen, har nok mye med at boltonfansen ikke har løst inn billetter tipper jeg.....

Det var maaaaange ledige billetter stort sett overalt på stadion da jeg sjekket i går kveld. Egentlig overraskende.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Krøplingen Owen som ikke spiller kamper og ikke scorer mål, spiller altså kamp  OG scorer mål.
Merkelig.
Fy faen Joakim, fantastisk godt observert av deg! Du er jaggu meg utrolig...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Syns det var en "greitt gjennomført kamp" fra våres side. Vi har forhåpentligvis mer å gå på, eller det MÅ vi ha ettersom vi tok ett poeng på Old Trafford forrige helg, men det er ikke det som er viktig. Det som faktisk er viktig er at vi scorer det målet vi trenger og tar de tre poengene vi skal ha i denne kampen. I mangel av ett liv denne helgen valgte jeg å isolere meg fra omverden og se kampen i reprise i kveld og det funket bra det. Det ble iallfall mer enn spennende nok, spesielt med straffen til Bolton.

Spillemesig er det ikke helt feilfritt idag, men jeg syns jeg så mye bra som er verdt og bygge videre på utover sesongen. Eksempelvis gjør vi ikke altfor mange småfeil i eget forsvar og slipper ikke Bolton til så altfor mange store sjanser, selv om de får noen brukbare sjanser. Den headingen som Nolan(?) får på slutten der er ikke en SÅ stor sjanse. Han står på 8-10 meter(?) med ryggen mot mål, da er det vanskelig å heade den forbi Given. Taylor og Coloccini syns jeg begge gjør en god jobb idag. Taylor må få et lite trekk ettersom han handser to ganger på rappen der, men han har også noen viktige blokkeringer. Man of the match er han derimot ikke, for det er Shay Given, som Keegan selv sa etter kampen: den strafferedningen redder kampen for vår del.

Merker meg også at N'Zogbia får endel kritikk her, og føler jeg må forsvare ham, han prøver og prøver og prøver, og da må du noen ganger sette deg fast. Tilogmed Jonas gikk seg da bort ett par ganger utpå der. Det jeg irriterer meg over i det oppbyggende spillet vårt er innleggene og cornerne som altfor ofte er regelrett håpløse. Butt og Gutrie syns jeg gjør en solid jobb på midten og gjør en god jobb som "motoren i laget". Og så skal vi til slutt huske på at kriger- og møkkalaget Bolton heller ikke er det enkleste laget å spille imot, det beviste de til fulle idag igjen.

Med uavgjort på Old Trafford og hjemmeseier idag kan vi trygt si at vi har fått en god start nesten uansett hvordan det går på Emirates neste helg (så mye taper vi nemlig ikke med der heller). Håper bare Duff og Martins er tilbake på banen snart, det trenger vi!

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
Angående tilskuertallet: Det var nesten helt tomt i den nye Leazes Bar der hvor Family Enclosure var før. Pluss at det var mye ledig på de dyre setene på Milburn Stand. Det er vel egentlig ikke så overraskende mtp økning i billettprisene. I tillegg var det mange som ikke hadde fått sesongkortene sine, det kan også ha hatt noe å si, selv om de skulle få komme inn uansett. Var jo nesten ikke noen Bolton-supportere der heller.

Synes vi gjorde en ganske bra kamp, men hadde nok ikke gått så bra hvis straffen hadde gått inn. Satt og tenkte på at dette var en type kamp vi helt sikkert hadde tapt under Allardyce. Dritfornøyd med tre poeng, og håper at Martins snart er tilbake!
Norwegian blood, Geordie heart

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Butt og Gutrie syns jeg gjør en solid jobb på midten og gjør en god jobb som "motoren i laget". Og så skal vi til slutt huske på at kriger- og møkkalaget Bolton heller ikke er det enkleste laget å spille imot, det beviste de til fulle idag igjen.
Personlig synes jeg Guthrie var meget svak til tider i dag. Mistet ballen i farlige posisjoner flere ganger i første omg, og det var kun udyktighet fra Bolton sin side som gjorde at det ikke ble farligere enn det ble. I tillegg var han alt for lite delaktig i det offensive spillet.

Det var vanvittig synlig i dag at vi trenger en offensiv midtbanespiller som kan gjøre det lille ekstra i kamper som dette!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Hehe, joa. Har bare fått det inntrykket av at noen mener han ikke har noe å bidra med i dagens stall, men at han ble vår beste assistmaker forrige sesong betyr da noe, og han har da starta sesongen positivt.

Geremi er litt vanskelig å bli klok på. Disse dødballene han ble skrytt opp i skyene for, har ikke vært allverdens i Newcastle, men som du sier: han bidrar med utrolig mange assist.

Geremi fikk vel også et litt urettferdig rykte på seg som gammel og treig ifjor, men etterhvert som Keegan fikk laget på rett kjøl så har Geremi gjort sine saker bra nok han. Pr dags dato virker han også som han er fornøyd med å være en squad-spiller, og spillere med en slik holdning trener alle klubber, inkludert Newcastle United

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Butt og Gutrie syns jeg gjør en solid jobb på midten og gjør en god jobb som "motoren i laget". Og så skal vi til slutt huske på at kriger- og møkkalaget Bolton heller ikke er det enkleste laget å spille imot, det beviste de til fulle idag igjen.
Personlig synes jeg Guthrie var meget svak til tider i dag. Mistet ballen i farlige posisjoner flere ganger i første omg, og det var kun udyktighet fra Bolton sin side som gjorde at det ikke ble farligere enn det ble. I tillegg var han alt for lite delaktig i det offensive spillet.

Det var vanvittig synlig i dag at vi trenger en offensiv midtbanespiller som kan gjøre det lille ekstra i kamper som dette!

Akkurat det er jeg VELDIG enig i, selv om jeg syns Guthrie gjorde en OK match idag.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Geremi er helt klart en grei squad-spiller å ha i troppen, men som det blir nevnt her, dødballer ser jeg helst at han holder seg langt unna.
sunt pueri pueri puerilia tractant