20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 09  (Lest 52193 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: FIFA 09
« Svar #210 på: 29. Mai 2009, 19:43 »
Men jeg fikk ikke lagt inn  NewUtd ligaen, får beskjed om at det er en begrensing i Xboxlive-medlemskapet mitt som gjør at jeg ikke kan bruke denne funksjonen?? Noen som vet hva dette er for noe???

Live gold medlemskapet ditt er ikke gått ut?

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #211 på: 29. Mai 2009, 21:10 »
nei skal ikke være det, men må sjekke

Klaus

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #212 på: 30. Mai 2009, 01:09 »
Må vel kjøpe FIFA neste år, da det kun er Premierlag på pro...

Er gammel PES spiller selv. Har ikke spilt Fifa på aldri så lenge. Men som det her påpekes så er det bare PL lag på PES. Er det full tilstedeværelse av championship lag på FIFA?

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #213 på: 30. Mai 2009, 01:23 »
Ja, CCC er med på fifa og det er jo også nå etterhvert blitt mye bedre enn PES, så det er bare å kjøpe dere fifa nå.
Ordner de opp i litt småting til fifa10 kommer så blir det fantastiskt bra!

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #214 på: 30. Mai 2009, 13:32 »
Ja, CCC er med på fifa og det er jo også nå etterhvert blitt mye bedre enn PES, så det er bare å kjøpe dere fifa nå.

FIFA henger desverre en del hakk bak PRO når det gjelder gameplay så de er absolutt ikke bedre en PRO. Men de skal ha for at de har krav på alt av lisenser og fin grafikk.
Ba Ba Ba!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 30. Mai 2009, 15:41 »
Det er det vel tross alt delte meninger om.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #216 på: 30. Mai 2009, 21:26 »

FIFA henger desverre en del hakk bak PRO når det gjelder gameplay så de er absolutt ikke bedre en PRO. Men de skal ha for at de har krav på alt av lisenser og fin grafikk.

Rimelig uenig der, og ser at flere og flere tidligere tilhengere av PES sier det samma, Fifa har kommet seg enormt de to siste åra.
Personlig har jeg aldri likt PES, sikkert mye pga. at de ikke har så mye rettigheter osv. men kjøpte nå 08, og står veldig fast på at Fifa er laaaaaangt bedre.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 31. Mai 2009, 10:46 »
Jeg har vært svoren fan av PES i mange år pga. at gameplayet har vært mye bedre på PES tidligere. Men akkurat nå på siste versjon, FIFA09 og PES09, synes jeg FIFA har gått forbi. Det var ikke enkelt å skifte til FIFA, men nå må PES gjøre noe drastisk om ikke neste fotballspill blir FIFA10 for min del.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 31. Mai 2009, 13:08 »
Har bare spilt Fifa de siste årene, utenom noe PES06. Det nyeste Fifa er det første jeg spiller så lenge som jeg har gjort nå, mye av grunnen til det kan være at det er til ps3 og det at muligheten for online-spill. Kommer garantert til å kjøpe fifa 2010.

Og har et problem, greier ikke å spille mot computer lenger, spillet henger seg opp. Det rare er at det funker å spille online, noen som har borti dette før?
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #219 på: 31. Mai 2009, 13:12 »
Jeg hadde problemmer med å spiller fifa tidligere, jeg har noen riper i cden, men ikke noe som burde ha betydning for spillet.
Så sendte jeg den inn pga. red ring of death, og etter at jeg fikk ny xbox så har jeg ikke merka noe som helst, så skulle jeg gjetta så ville jeg tippa at det er xboxen din det kan være no galt med.
Tof forøvrig vanvittig lang tid før jeg fikk ny btw. tror det tok godt over 9 uker jeg før det kom en ny en :o

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 31. Mai 2009, 15:27 »
Fifa09 funker ikkje lenger på min ps2. Det er maskinen som lager riper og ødelgger spela etter ei viss tid. Så det er vel på tide med ein ny spillmaskin  :-\
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 20. Juni 2009, 18:52 »
Fifa09 funker ikkje lenger på min ps2. Det er maskinen som lager riper og ødelgger spela etter ei viss tid. Så det er vel på tide med ein ny spillmaskin  :-\

Hehe, Fifa 09 på PS2 og fifa 09 på PS3 er så godt som to helt forskjellige spill ;)

Bare oppgrader til PS3 eller 360!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 20. Juni 2009, 18:56 »
Jesu kristu så mange struper man kan få lyst til å kutte når man spiller FIFA!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #223 på: 20. Juni 2009, 19:13 »
Heh, grei seier over Wolfern75 eller no sånt her fra forumet i går :D
vant 8-0 med Celtic når han var Rangers :D

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #224 på: 20. Juni 2009, 19:19 »
Heh, grei seier over Wolfern75 eller no sånt her fra forumet i går :D
vant 8-0 med Celtic når han var Rangers :D
Man ripper ikke opp i slike ting! Er jeg som har Wolfern75 som Nick der ja... Du var noe bedre enn meg, ingen tvil om det!