20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny Newcastle United-fans!  (Lest 42505 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny Newcastle United-fans!
« Svar #165 på: 23. Nov. 2008, 21:54 »
Ikke at det har noe med saken å gjøre, men jeg kan ikke skjønne at folk setter norske favorittlag over engelske. Norske lag vs. engelske lag føler jeg blir som å sammenlikne damefotball og herrefotball.

Jeg synes det er helt motsatt. Selvfølgelig går det norske laget, laget som du følger nært og tett hele tiden foran det engelske favorittlaget ditt.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #166 på: 23. Nov. 2008, 22:05 »
Engelske supportere skjønner jo heller ikke hvorfor utlendinger er så opphengte i klubbene dems, så jeg er enig med Joakim her selv. Men jeg synes Tippeligaen ligger på et altfor dårlig nivå til at jeg syns det er interessant å følge med, selv om jeg er trønder og i utgangspunktet burde vært mye mer Rosenborg-supporter enn det jeg er.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 23. Nov. 2008, 22:07 »
Det eg ikke kan se for meg er at man kan føle så sterkt for to klubber, som eg kun føler for Newcastle. Skulle eg gitt av meg det som til f.eks en norsk klubb som eg gjør til Newcastle, så ville eg endt opp som ett nervevrak.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 23. Nov. 2008, 22:16 »
Ryanair flyr jo til London for 600 tur retur. Easyjet videre til Nufc så kommer det på 12-1300 totalt.

Jeg gav 350kr tur/retur for et par uker siden, så det er nok litt dyrt.

Det kan umulig vere normal pris da. Flyavgiften kommer jo på 5-600 bare den.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 23. Nov. 2008, 22:18 »
Ikke at det har noe med saken å gjøre, men jeg kan ikke skjønne at folk setter norske favorittlag over engelske. Norske lag vs. engelske lag føler jeg blir som å sammenlikne damefotball og herrefotball.

Jeg synes det er helt motsatt. Selvfølgelig går det norske laget, laget som du følger nært og tett hele tiden foran det engelske favorittlaget ditt.

Støtter opp om den.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #170 på: 23. Nov. 2008, 22:23 »
engelsk fotball kommer klart først for min del! det eg såg på tv som liten, nærmeste tippeligalag ligger 2 timer borte anyway...
Venter i spenning...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 23. Nov. 2008, 22:41 »
Ryanair flyr jo til London for 600 tur retur. Easyjet videre til Nufc så kommer det på 12-1300 totalt.

Tull. Hvorfor skrive ting når du tydeligvis bare finner det på? Jeg betalte 15 kroner for billetten og ca 335 i avgifter, tur-retur.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 23. Nov. 2008, 23:05 »

Tull. Hvorfor skrive ting når du tydeligvis bare finner det på? Jeg betalte 15 kroner for billetten og ca 335 i avgifter, tur-retur.

Finner på ? betalte 40 kr kosta billetten og litt over 500 i avgifter. Rart avgiften din er så liten.Virker ikkje logisk.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 23. Nov. 2008, 23:13 »
Finner på, ja. Mulig du tok "airport checkin" og bagasje, men hvis man kun tar det billigste så ender man altså opp på ca 350 kroner.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 23. Nov. 2008, 23:29 »
Nope. Men det hender jo flyselskapet betalter litt av avgiftene for og få fyllt opp flyet. Sikker på det ikkje er tilfelle.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #175 på: 24. Nov. 2008, 01:03 »
For meg er det bare et lag som gjelder. Og det er Newcastle United. Jeg følger ikke så mye med på norsk fotball, men må vel være såpass ærlig å si at jeg heier på de som spiller best. Eller skal man si jeg følger mest med de..
Mine norske fotballkunnskaper er på et minimum, og der vil jeg at de skal forbli.
Jeg har ingen norske favorittlag, dog liker jeg å se en god norsk kamp. Som kommer annenhvert skuddår.
For meg blir det totalt feil å holde med et norsk lag. Som det ble sagt, sammenligningen blir damefotball/herrefotball...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 24. Nov. 2008, 02:04 »
Eventuelt at man føler stolthet over sitt lokale lag. For meg som kommer fra Nord-Norge vil jeg alltid følge med på Glimt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #177 på: 25. Nov. 2008, 17:53 »
Jada. Og det respekterer jeg. Være seg Glimt, Enga eller tilogmed RBK ;)
Men jeg kommer fra Raufoss, Toten. Og nærmeste TL-lag her omkring blir/var Ham-Kam. Neste sesong blir det vel Vålerenga/Lyn og Lillestrøm som blir nærmest. Jeg har håpet at Stabæk har vunnet de siste to årene, mest pga fotballen de spiller. Men i mitt hode kan hvem som helst vinne, uten at jeg bryr meg nevneverdig. Raufoss, som jeg da kommer fra, har blitt en rival etter hvert som karrieren min blomstrer opp ;)
Derfor finner jeg det veldig vanskelig å ha et norsk favorittlag ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 25. Nov. 2008, 20:05 »
Ettersom din egen karriere har blomstret opp, så har Raufoss blitt en rival? Den må du utdype.

Jeg har store problemer med å forstå de totningene som står i Klanen og mobber bønder, og innbiller seg at Vålerenga er hele livet.
Disse totningene burde heller finne seg noe bedre å gjøre. Heie på håndballaget Gjøvik og Vardal.
Eller for eksempel følge Raufoss i andredivisjon.

Og hvis man ikke er interessert i det, så har man PL som et godt alternativ. Den henger jeg med på.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 25. Nov. 2008, 20:09 »
Ettersom din egen karriere har blomstret opp, så har Raufoss blitt en rival? Den må du utdype.
Han har vel spilt for en rivaliserende klubb i samme område?