20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny Newcastle United-fans!  (Lest 42226 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny Newcastle United-fans!
« Svar #90 på: 03. Okt. 2008, 11:31 »
ser på finn.no nå at det var en mann i newcastle, med adresse rundt St. james Park som skulle selge 3 drakter. Smith, Collocini og King kev.  Collocini og King Kev drakten var ganske nye, mens smith drakten var litt over 1 år.

Enenste som er synd er at det sert ut som han prøve å tjene på salget av draktenene. Han krever 1500kr for hver.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #91 på: 03. Okt. 2008, 11:43 »
Kan maile ham pengene cash. Med bittelitt anthrax i konvulutten.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #92 på: 03. Okt. 2008, 11:52 »
Kan maile ham pengene cash. Med bittelitt anthrax i konvulutten.

Haha

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #93 på: 03. Okt. 2008, 12:15 »
ser på finn.no nå at det var en mann i newcastle, med adresse rundt St. james Park som skulle selge 3 drakter. Smith, Collocini og King kev.  Collocini og King Kev drakten var ganske nye, mens smith drakten var litt over 1 år.

Enenste som er synd er at det sert ut som han prøve å tjene på salget av draktenene. Han krever 1500kr for hver.
Lukter litt Weiseth-business av denne...

Newcastle93

• Flaskebærer
  • *
  • Rosenborg Ballklub & Newcastle United!
    • Vis profil
« Svar #94 på: 03. Okt. 2008, 19:59 »
Har ikke sett så altfor mange Newcastle-kamper nei. Har ingen favorittspillere enda. Har årets drakt. Vil ha en spiller som er god, å som kommer til å være i klubben i alle fall i ett år til ...  ;)
Svart å kvit, t evig tid!
Rosenborg Ballklub & Newcastle United Football Club!
Trondheim City & Newcastle City

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #95 på: 03. Okt. 2008, 20:40 »

Fant ikke denne på finn.no. Har du en link? 1500,- er noe drøyt for draktene.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #96 på: 03. Okt. 2008, 23:41 »
Synes det er litt merkelig at en som bor like ved SJP annonserer på finn.no og jeg da, men er kanskje bare meg det :P

EDIT: Tenkte ikke tanken på at det kan være en nordmann da ;D
Da blir det plutselig ikke så rart
:P
« Siste redigering: 03. Okt. 2008, 23:43 av Anders28 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #97 på: 05. Okt. 2008, 18:06 »
Hvem du skal ha bakpå drakten er opp til deg selv, og kun deg selv. Du kan ikke høre på hva vi andre har. Det skal være dine spesielle ikke-seksuelle følelser for en spiller som avgjør hvem du vil ha bakpå drakten din. Du har vel sett endel kamper, og har utpekt deg en eller to favorittspillere? Da er jo svaret ganske klart ;)

går det greit om følelsene er litt seksuelle også?  :-*

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #98 på: 05. Okt. 2008, 19:17 »
Hvis du har en spesiell seksuell følelse for en på laget, bør det vel være han som havner bakpå drakten ve? ;)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #99 på: 09. Okt. 2008, 00:40 »
Selvsagt kan man ha seksuelle følelser for spillere. My bad.

Selv har jeg ved flere annledninger tenkt over hvor usedvanlig sexy Colo's krøllete penishår ser ut, og har derfor han bakpå min drakt.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 09. Okt. 2008, 11:53 »
da mener jeg at du bør fortelle ham det. Viktig å si det en føler :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #101 på: 09. Okt. 2008, 11:56 »
Vil oppfordre alle til å gå inn på linken og bestille seg mackems-drakta til 5£. Tror det hadde funka som dørmatte, men veeeldig vikitig å få av mest av driten under skoa på logoen:D vurderer faktsik sterkt å gjøre det.. Ja, greit, bare le, men jeg har ikke noe overs for mackems, så det er min måte å vise det på:) haha. da blir jeg glad hver gang  jeg kommer hjem:)

http://www.sportsdirect.com/product-Umbro---------Sunderland-Home-Junior-Shirt-378362.htm
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #102 på: 09. Okt. 2008, 16:51 »
Ja. Ingen av oss er her for å dømme hverandre ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 09. Okt. 2008, 20:13 »
Vil oppfordre alle til å gå inn på linken og bestille seg mackems-drakta til 5£. Tror det hadde funka som dørmatte, men veeeldig vikitig å få av mest av driten under skoa på logoen:D vurderer faktsik sterkt å gjøre det.. Ja, greit, bare le, men jeg har ikke noe overs for mackems, så det er min måte å vise det på:) haha. da blir jeg glad hver gang  jeg kommer hjem:)

http://www.sportsdirect.com/product-Umbro---------Sunderland-Home-Junior-Shirt-378362.htm
Jeg skjønner tankegangen din. Tror jeg.
Men jeg gidder ikke bruke 60 kroner på en Sunderland-drakt. Selv om det er til bruk som dørmatte.
Men "The Strawberry" burde selvsagt ha gjort som "Klokkesvingen", som har Molde-logen sentralt plassert i pissoaret. "Vennligst uriner her".

De som har hund kan eventuelt bruke Sunderland-drakta som tisseplass for bikkja, så den slipper å gå ut hele tiden.

Det er mange gode ideer, og jeg hadde nok funnet et godt egnet bruksområde selv. Men ikke f... om jeg gidder å bruke penger på sånt søppel.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hilde

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #104 på: 10. Okt. 2008, 10:21 »
ey, ikke noe stygge ord om molde fk :P

Hilsen Molde-supporter :)