20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Brev fra Newcastle United  (Lest 7799 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Brev fra Newcastle United
« Svar #15 på: 19. Aug. 2008, 20:31 »
Jepp.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #16 på: 19. Aug. 2008, 21:18 »
Den ville ikke ta en postkoden når jeg prøvde å registrere meg :)

Edit: Hva er forresten postkode? Samme som zip-kode eller? Isåfall fungerer det ikke...

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 19. Aug. 2008, 21:23 »
De har ennå ikke fått fikset det problemet med postkode, så jeg tror du må sende mail til de evt prøve N0000 (N for Norge og 0000 er postnummeret) Utenom det så vet jeg ikke.

Stormoen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #18 på: 20. Aug. 2008, 19:09 »
Jeg prøvde å registrere meg nå, og jeg fikk også beskjed om at postkoden var gal. Gikk ikke selv om jeg skrev N4760. Sendte derfor mail til de nå, og håper på et kjapt svar. Systemet godtok heller ikke æøå, men det var vel ikke like overraskende, selv om NUFCs sin club shop godtar det.

Når man skulle registrere seg måtte man skrive inn county, må vi skrive fylke da? Town/city står en anna plass, men det må man ikke fylle inn...

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #19 på: 20. Aug. 2008, 19:15 »
County er fylke ja.

Stormoen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 03. Sep. 2008, 19:51 »
Har nå sendt e-mail to ganger om dette med at jeg ikke får registrert meg på grunn av at postkoden min ikke godtas, har forsatt ikke fått noe svar. Er nå en uke siden jeg sendte den siste, og nesten to siden jeg sendte den første. Så virker ikke som om de har tenkt å svare med det første.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #21 på: 03. Sep. 2008, 20:46 »
Du får si ifra hvis det skjer noe. For jeg har ikke sendt mail.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 04. Sep. 2008, 10:30 »
Utenlandske adresser far ikke registrert seg online. Medlemsskap ma kjopes via telefon +44 191 261 1571.

Alternativt : Send meg en mail med navn og adresse sa kan jeg ringe det inn siden jeg ringer gratis fra jobben. Betaling... Hmm. Ma finne en losning pa det. At dere kan overfore til min norske bankkonto kanskje? Send meg en PM om dere vil jeg skal ordne det herfra.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #23 på: 11. Sep. 2008, 19:26 »
Utenlandske adresser far ikke registrert seg online. Medlemsskap ma kjopes via telefon +44 191 261 1571.

Alternativt : Send meg en mail med navn og adresse sa kan jeg ringe det inn siden jeg ringer gratis fra jobben. Betaling... Hmm. Ma finne en losning pa det. At dere kan overfore til min norske bankkonto kanskje? Send meg en PM om dere vil jeg skal ordne det herfra.

Sender deg en PM! ;)