20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00  (Lest 56924 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: 17/08: Manchester United - Newcastle United 17.00
« Svar #300 på: 18. Aug. 2008, 19:02 »
colo hadde 1(!)trening med laget før kampen. Keegan turte ikke la han trene med gruppen før papirene var i orden, da det kunne blitt et sant helvette om han skulle blitt skadet på trening før det... Han blir STOR, det føler jeg meg sikker på. Er også meget begeistret for de to G-ene vi har signert!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #301 på: 18. Aug. 2008, 22:00 »
colo hadde 1(!)trening med laget før kampen. Keegan turte ikke la han trene med gruppen før papirene var i orden, da det kunne blitt et sant helvette om han skulle blitt skadet på trening før det... Han blir STOR, det føler jeg meg sikker på. Er også meget begeistret for de to G-ene vi har signert!

Jeg tror også han kommer til å bli veldig, veldig god for oss. Men det er mye jobb som skal til. Jeg husker Boumsong var utrolig god for oss i de første kampene, og alle vet hvordan det gikk. Nå tror jeg Colo har en spillestil som passer mye bedre enn den Boum' hadde, men jeg ble ganske "redd" da jeg sa første involveringa til Colo. Dette var den steriotypen jeg så for meg Coloccini før han ble Newcastle. Hoppe hodeløst inn i tacklinger omtrent inne i feltet, og skapte et farlig frisparklege. Han spilte seg derimot imponerende opp, og jeg syns han virka smart i både valgene han gjorde og hvordan han plasserte seg sammen med Tayls. Og dette, som du sier, bare etter en trening ;D Kommer til å bli bra det her.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #302 på: 18. Aug. 2008, 23:12 »
Nå husker jeg ikke helt 100% den benken vi hadde, men hvorfor byttet vi ikke?
Hvorfor satte vi ikke inn Smith på slutten?
Vet vi ikke hadde den beste benken, men trodde kanskje noen kunne kommet inn og gjort en bra innsats.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 18. Aug. 2008, 23:13 »
Laget fungerte jo relativt bra, selv om vi ble litt tannløse fremover utover. Vi klarte ganske greit å hindre ManU de største sjansene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #304 på: 18. Aug. 2008, 23:16 »
Jada.
Bassong og Enrique hadde kanskje vært litt for drastisk, men Duff som ble veldig borte i kampen kunne gjerne, for min del, ha vært byttet ut med Smith. Men men, samme det nå ;)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 18. Aug. 2008, 23:21 »
I en kamp der vi lå bakpå, og kun skapte sjanser ved å kontre når vi tok ballen fra United på vår banehalvdel, koffor i all verden skal vi da sette innpå Smith!? Donaldson elns hadde vert mye bedre, fordi han har mer fart i kroppen! Ett annet alternativ hadde vert å satt innpå Enrique og kjørt Zog opp for å kontre.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #306 på: 18. Aug. 2008, 23:26 »
Hvorfor så skarp? :P

Jeg bare kom med mine synspunkter jeg.
Smith løper og løper. Takler og gir alt. Å sette han som bindeleddet mellom midtbanen og Martins hadde i mine øyne ikke vært dumt.
Enrique har vel ikke imponert så stort i pre-season, så like greit å spare han i denne kampen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 18. Aug. 2008, 23:29 »
Hvorfor så skarp? :P
Så skarp? Dette er vel et diskusjonsforum, ikke en møteplass for kjærlighetsletere! ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #308 på: 18. Aug. 2008, 23:33 »
Faen danield. Da må jeg finne en annen sted for å lete etter kjærligheten  :-\

Hehe.
Neida. Det var liksom som om det var helt surrealistisk at vi skulle bytte ut Duff. Som man ikke så de siste 30.
Men for all del, var ikke noe krise.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 18. Aug. 2008, 23:36 »
Må si meg enig med Sebastian i denne diskusjonen. Laget fungerte godt defensivt og vi hadde kontringssterke spillere på banen. Det eneste Smith kunne bidratt med i et evt. innhopp hadde vært å lage frispark i gode posisjoner fra Man.Utd.

Håper Keegan fortsetter å la Smith varme benken!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #310 på: 18. Aug. 2008, 23:41 »
Joda, jeg ser den også. Men Butt tok over den skape-frispark-jobben til Smith.

Har ikke noe altfor mye til overs for Smith egentlig, men slitne spillere kan finne på mye dumt.
Jeg håper at Smith selges i stedet for at han sitter på benken. Mye pga lønna,

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #311 på: 19. Aug. 2008, 08:57 »
Enig i at vi burde hevet innpå Smith for Duff som hadde en svak kamp. Jaffal en dårlig 2 omgang.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 19. Aug. 2008, 10:45 »
Synes Duff gjorde det helt greit jeg. Flink til å gjøre seg spillebar og holde på ballen uten å miste den altfor ofte. Jobbet veldig bra gjorde han også.

Men med Duff og Martins sammen på topp fikk vi ikke utnyttet overgangene skikkelig siden begge var/er møtende spisser i den kampen. Men det ga j uansett et strålende resultat.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #313 på: 19. Aug. 2008, 15:02 »
Jeg syns også att vi kunne gjort noen bytter på tampen av kampen..Duff kunne vi byttet ut med Smith, som så sliten ut på slutten..og kanskje kunne vi byttet ut Milner med Enrique og flyttet opp N`Zogbia...men dette er jo bare spekulasjoner. Vi klarte oss bra gjennom hele kampen og d var ingenting å si på Keegans taktiske disposisjoner.
Tipper att vi får se flere bytter mot Bolton uannsett om vi gjör en bra kamp og leder med 3-0 eller om ting ikke går helt som det skal og vi bare leder med 1-0 8)

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #314 på: 19. Aug. 2008, 15:42 »
Jeg tror Keegan ville vise fotball-øya at vi har et jævlig godt trent lag i år, og at det var noe av grunnen til at han ikke gjorde noen bytter ;D