20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bortedrakta 08/09  (Lest 17170 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Bortedrakta 08/09
« Svar #60 på: 21. Aug. 2008, 10:54 »
30-32 inches pa en drakt? Det er Large Boys (9-10 ar)

Large er 44-44 tommer

Newcastle93

• Flaskebærer
  • *
  • Rosenborg Ballklub & Newcastle United!
    • Vis profil
« Svar #61 på: 21. Aug. 2008, 23:47 »

På valutakurs-tinger der, så får jeg opp at 57.97 er 38,110 kroner ... det var da sannelig litt av en pris for Newcastle-drakt, shorts og sokker. Nei, ærlig talt. Noen som vet hvor masse 57.97£ er?

Er dette dyrt (Newcastle-drakt, Newcastle-shorts, Newcastle-strømper)
Svart å kvit, t evig tid!
Rosenborg Ballklub & Newcastle United Football Club!
Trondheim City & Newcastle City

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 21. Aug. 2008, 23:51 »
Det er 578,68 NOK. Og det er billig for alt det der. Men så er spørsmålet kva totalprisen blir med moms, toll og det dritet der.

Newcastle93

• Flaskebærer
  • *
  • Rosenborg Ballklub & Newcastle United!
    • Vis profil
« Svar #63 på: 22. Aug. 2008, 00:06 »

Oi! 578,68 kr. er jo ca. 60-70 kroner billigere enn kun RBK-drakta, å da følger det i tillegg med masse stygg reklame på den ... Det er jo kjempebillig med 578 kroner for alt det der. Er toll, moms, avdrag og skatteavgifter for å få impotert drakta til Norge dyrt?
Svart å kvit, t evig tid!
Rosenborg Ballklub & Newcastle United Football Club!
Trondheim City & Newcastle City

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 22. Aug. 2008, 00:58 »
http://www.fotballdrakt.net/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=12&Itemid=27

Radar her inne sin shop. Bestiller du hos han sender han den som gave til Norge, og du slipper toll og slikt på pakker med en verdi opp mot 1000 kroner. Fungerer glimrende :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #65 på: 22. Aug. 2008, 07:24 »

Oi! 578,68 kr. er jo ca. 60-70 kroner billigere enn kun RBK-drakta, å da følger det i tillegg med masse stygg reklame på den ... Det er jo kjempebillig med 578 kroner for alt det der. Er toll, moms, avdrag og skatteavgifter for å få impotert drakta til Norge dyrt?

Se på side 4 på denne tråden så ser du et eksempel på utregning av toll, mva mm.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 22. Aug. 2008, 13:01 »
Sitat
Hvilke utgifter kommer i tillegg til prisene på siden?            
Skrevet av Admin   
fredag 11. juli 2008 00:00
Prisene du ser på denne siden er kostnaden for å få drakten levert med posten. Porto, toll og gebyrer er inkludert i denne prisen. Ingen fraktkostnader eller skjulte kostnader dukker opp i bestillingsprosessen

Tolker jeg dette rett så betaler vi tollavgift for draktene dine Radar :P

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #67 på: 22. Aug. 2008, 13:52 »
599,- kroner er det eneste du betaler når du bestiller. Inntil alt det formelle med levering er klart så sender jeg pakken som gave til Norge og det kommer ikke toll+mva på pakken. Jeg holder på å legge opp lager i Norge etter hvert som jeg får kjøpt inn fra draktprodusentene og alt blir etter hvert sendt kun innad i Norge til kunde. Da har jeg sørget for fortolling, mva og alle andre utgifter som er ved å få drakt inn fra utlandet.

Jeg har registrert firma i England som gjør at jeg kjøper inn drakter billigere her enn det Adidas i Norge kunne tilby. Siden Adidas Norge ikke selger drakter til meg så kommer jeg heller ikke under deres klausul om at en drakt MÅ koste 699,- for å få lov å være kunde. I England er den klausulen at jeg ikke må selge den drakten billigere enn £39.99

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #68 på: 23. Aug. 2008, 18:10 »
For å finne ut hva man betaler i Toll så må man bruke Tollvesenets kurser som du finner her :

http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltariffen/TvinnExchangeRates.aspx?id=61905&epslanguage=NO

Det er den største feilen folk gjør når de bestiller fra utlandet

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 25. Aug. 2008, 02:50 »
den fotballdrakt.net siden... hvordan kommer man inn på den?
Toon till I die.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 25. Aug. 2008, 07:52 »
Tror den er hacket ...

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 25. Aug. 2008, 10:43 »
Den var hacket noe så j**?=!"#)!! Tyrkere visstnok. De har tatt over hele databasen og jeg sliter med å få den opp igjen. Heldigvis så har jeg ikke lagret mailadresser, kredittkortopplysninger osv. på denne siden slik at ingen av de som har handlet der mister noen personlige opplysninger.

twominds

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #72 på: 25. Aug. 2008, 13:04 »
Men du tilbyr fortsatt drakter? Hvis jeg legger inn bestilling hos deg her mener jeg?
Så stopper det å regne, det er sant!
 Det stoppet ett sekund, og skyene forsvant.
 Og der sto gud å så på, og lurte på hvem som vant!!"

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #73 på: 25. Aug. 2008, 14:54 »
Send meg en PM med mailadressen og hva du vil ha så ornæ'r vi det.

st0ne

• Benkvarmer
  • **
  • Alan Shearer, The Magic Number 9!
    • Vis profil
« Svar #74 på: 29. Aug. 2008, 12:10 »
Jeg har hatt en bestilling på NUFC.co.uk. så fikk jeg en mail som var slik:

Dear Sir/Madam,

Thank you for your order with Newcastle United Direct.

We cannot proceed with your order until we hear from you. We require conformation of the full billing address and delivery address, including sender/recipient name, or zip code/ BFPO number if relevant.

With this in mind can you please contact the Mail Order Department on the hotline number 0845 206 1892 to rectify this matter. Our office hours are Monday - Friday 9am - 5pm. Alternatively you can email us directly at shopunited@nufc.co.uk. Please note all email responses should be sent directly to shopunited, as personal emails are not checked daily.

We apologise for any inconvenience caused.

Hva er det jeg egentli må ordne opp i her? Jeg har prøvd med å gi fullt navn og adresse, men så fikk jeg denne mailen om igjen.
Blir meget glad om det er noen som vet hva som må gjørs:)
Live The Dream, Newcastle United!