20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvordan vil laget vårt se ut neste år?  (Lest 7952 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Hvordan vil laget vårt se ut neste år?
« Svar #15 på: 04. Juni 2008, 04:41 »
"Sannsynlighetskarakter" ? Hahaha
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 05. Juni 2008, 18:06 »
Er ikke Turan kantspiller?
Hva gjør han da sentralt?
Og hvor er den som skal stabilisere midtbanen, og gjøre drittjobben?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 05. Juni 2008, 18:09 »
Trodde han var en såkalt OMVS jeg, akkurat som N'Zogbia. Men så feil kan man ta.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 05. Juni 2008, 22:10 »
Turan spiller vel både kantspiller og offensiv midtbane...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 06. Juni 2008, 19:54 »
Okey. Godt mulig. Har i hvert fall alltid hørt at Turan er midtbanespiller eller ving. Men det kan godt hende at han er mye det samme som Zog.
Uansett håper jeg vi får gjort en deal snarest mulig, sånn at gutten bare kan sette seg på første fly nordvestover etter at Tyrkia er slått ut, og signere kontrakten.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 06. Juni 2008, 21:15 »
Uansett Turan eller ikkje, han kan ikkje vera einaste midtbanespelaren inn i sommar. Må minst ha to.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 09. Juni 2008, 15:51 »
Fotbollskanalen.se meldte i går at vi hadde lagt inn et bud på 50 mill SEK for Sebastian Larsson, men at Birmingham ønsket mer penger.
Men Turan og Larsson er vel neppe de to eneste midtbanespillerne vi har vært linket til i sommer.

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #22 på: 09. Juni 2008, 18:08 »
Vi kommer vel til å bli linket med det meste frem til vinduet stenger tenker jeg...sikre på noe kan vi først være når de blir offisielt presentert av klubben! Men morsomt med rykter da:)
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 09. Juni 2008, 18:52 »
Dette ser spennende ut, og realistisk:

Given
Beye-Faye-Taylor-Shorey
Lennon-Larsson-Butt-Zogbia
Gomis-Owen

Benk: Harper, Enrique, Geremi, Milner, Martins ( vanskelig å se at KK banker Owen )

Dette er noe eg vil vere fornøyd med. Konkeransedyktig lag som bør vere godt nok for Europaplass.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 09. Juni 2008, 18:55 »
Midtforsvaret er ikke bra nok...

Benk: Harper, Enrique, Geremi, Milner, Martins ( vanskelig å se at KK banker Owen )
Vanskelig å se at Owen banker KK også! :D

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 09. Juni 2008, 18:59 »
Såg den eg også rett før eg trykte svar! Gadd ikke å endre det i håp om at dere ikke skulle oppdage den, men det var visst for mye håper  :D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 09. Juni 2008, 19:01 »
For n'te gang...Butt kan ikke spille fast sentralt i 4-4-2, og det vil IKKE hjelpe med Seb Larsson ved siden av. Han er først og fremst en ving, men kan spille som en fremskutt sentral midtbane. Dette er IKKE godt nok for Europa. Lennon er vel og bra, men jeg tror faktisk Milner er bedre. Enrique er også like god som Shorey, Gomis er en annen dimensjon og vil være forsterkning på topp. Vi må ha inn flere og ikke minst bedre forsvarere.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #27 på: 09. Juni 2008, 19:05 »
Såg den eg også rett før eg trykte svar! Gadd ikke å endre det i håp om at dere ikke skulle oppdage den, men det var visst for mye håper  :D

Tok deg på den og jeg, sånn at jeg fullstendig ødelegger selvtilliten din for i dag.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 09. Juni 2008, 19:11 »

Tok deg på den og jeg, sånn at jeg fullstendig ødelegger selvtilliten din for i dag.

Da takker eg for meg ...  :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 09. Juni 2008, 20:38 »
For n'te gang...Butt kan ikke spille fast sentralt i 4-4-2, og det vil IKKE hjelpe med Seb Larsson ved siden av. Han er først og fremst en ving, men kan spille som en fremskutt sentral midtbane. Dette er IKKE godt nok for Europa. Lennon er vel og bra, men jeg tror faktisk Milner er bedre. Enrique er også like god som Shorey, Gomis er en annen dimensjon og vil være forsterkning på topp. Vi må ha inn flere og ikke minst bedre forsvarere.

Stopperduoen Faye-Taylor er grei den, men vi eier ikke tilstrekkelig backup. Edgar er ung og lovende, men ikke noe mer, Cacapa er gammel, men har ikke tilstrekkelig fart eller fysikk til å kunne erstatte verken Faye eller Taylor på en tilstrekkelig måte. Og når Diatta har dratt, Ramage har dratt og Rozenhal er historie i Newcastle, selv om han fremdeles er vår eiendom.

Så ja, det må gjøres mye med forsvaret.
Shorey som konkurrent til Enrique er greit nok. Men vi kan ikke finne på å selge Enrique.
Habib Beye er selvskreven på høyreback, men gi ham en ung utfordrer.
Og hent to nye stoppere. Helst bedre enn det vi har fra før. Og helst se andre steder enn til Frankrike. Verken Boumsong, Rozenhal eller Cacapa har imponert all verden. Se heller til land som kan det med forsvar. Det må være noen gode spillere der også, som ikke er verdensklasse helt ennå, og som ikke krever flere millioner i lønn.

Du har selvsagt også rett i at Butt IKKE kan spille sentralt i 4-4-2. Det går bra sånn som vi har spilt i avslutningen på sesongen, men da må vi gi ham skikkelige indreløpere.

Seb Larsson kan være en fin fyr å hente. Vi trenger en bedre dødballeksekutør enn Geremi, som ikke bør spille fast neste sesong. Men med Milner og Larsson i stallen, finnes det ikke en eneste god grunn til å hente Lennon. God spiller, for all del, men i Larsson vil vi ha en presis høyrefot, og Milner er den relativt kjappe "driblevingen", selv om han ikke er noen typisk dribleving eller noen Beckham-ving. Hva trenger vi da Lennon til? En dribleving i ordets rette forstand har vi i Zog ute på venstrekanten. Ved kjøp av Turan vil Zog få konkurranse. Og da har vi overhodet ingen grunn til å kjøpe Lennon.
Bruk heller de virkelig store pengene på Gomis eller en annen spiss, og noen flere forsvarsspillere.