20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hente spillere fra de som rykker ned?  (Lest 11583 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Hente spillere fra de som rykker ned?
« Svar #15 på: 18. Mai 2008, 20:51 »
Sitter og ser nredrykkstriden i Primera divisione nå. Zaragoza er faktisk på vei ned. Kunne Pablo Aimar (28) på "billigsalg" muligens vært noe? I form er han en attraksjon og regissør av rang og kanskje kunne Keegan få til en oppvåkning her. Tror vi kunne fått han ganske billig... Hva tror dere om "den nye maradonna" som han ble døpt for noen år siden? Ricardo Oliveira har jeg også alltid hatt sansen for...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #16 på: 18. Mai 2008, 22:07 »
Mener jeg så en kamp med Zaragoza der en eller annen Alessandro spilte som var sjukt god! Tar jeg feil?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 18. Mai 2008, 22:43 »
pablo aimar er uten tvil en god spiller, men han blir for liten og puslete i pl.. og han har vel heller stangnert dei siste åra enn å vise at han er en verdensstjerne..
- carry on!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 18. Mai 2008, 23:01 »
Mener jeg så en kamp med Zaragoza der en eller annen Alessandro spilte som var sjukt god! Tar jeg feil?
Du tenker på Andres Dàllesandro. Argentiner med gudebenådet talent og teknikk, men også nese for trøbbel. Har tidligere suksess i PL med Portsmouth. Tror kanskje vi er nødt til å satse på en slik type spiller siden vi ikke kan velge på høyeste hylla hva gjelder rulleblad:) Får vi Barton til å fungere så funker det sikkert med Andres også. Men kanskje blir det å firste skjebnen for mye?hehe
Nettopp det at Aimar ikke har gnistret for mye i et merkelig Zaragoza-lag betyr ikke at han ikke lenger er et unikt talent. Men enig med deg at han sannsynligvis vil kjempe med de fysiske kravene.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 18. Mai 2008, 23:43 »
Er vel en grunn til at Aimar rykker ned med Zaragoza. Tror det er en for stor risk til at vi bør prøve oss...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 18. Mai 2008, 23:47 »
Er vel en grunn til at Aimar rykker ned med Zaragoza. Tror det er en for stor risk til at vi bør prøve oss...
Hva mener du med det? At gode spillere ikke kan rykke ned?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 19. Mai 2008, 00:09 »
Nope. Mer det at hvis han hadde vært så god som alle trodde han skulle bli hadde han neppe spilt på et lag som rykker ned (hvis de rykka ned da). Da hadde han sikkert spilt for et bedre lag.

En annen grunn til at det er skummelt å kjøpe ham er at han er en liten knert som fort kan bli alt for veik i PL...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 19. Mai 2008, 09:42 »
Ronaldo er jo og puslete da ifølge enkelte her inne! (haha ler av den ennå)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 19. Mai 2008, 09:49 »

Ser ut som han har ein sinnsjuk fysikk. Men ha dette lett for det :P

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #24 på: 19. Mai 2008, 22:32 »
Da er han jo fislete på samme måte som Drogba...

RHCP14

• Gjest
« Svar #25 på: 20. Mai 2008, 01:13 »
Nicky Shorey kanskje? Må ærlig innrømme at eg har sett minimalt frå denne spilleren. Enrique er vel kanskje bedre...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 20. Mai 2008, 09:31 »

Jeg er på ingen måte en av de som mener det... Hadde lett bytta min egen kropp mot Ronaldo sin i allefall...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 20. Mai 2008, 15:16 »

Jeg er på ingen måte en av de som mener det... Hadde lett bytta min egen kropp mot Ronaldo sin i allefall...

Eg hadde lett selgt kroppen min til Rondaldo vertfall...Nei meinar eg hadde lett byttan med Ronaldo :P Nei fan, Martins sin hadde eg lett ville hatt. ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 20. Mai 2008, 15:17 »
Om jeg hadde kunne beholdt mitt hode oppå kroppen til Kristine så.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #29 på: 20. Mai 2008, 16:55 »
Har en svakhet for Tom Nordlie jeg da, men.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.