20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 11/05 Everton - Newcastle  (Lest 46704 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 11/05 Everton - Newcastle
« Svar #45 på: 10. Mai 2008, 11:17 »
kl.0911 i dag, kom det en ny Newcastle supporter til verden. Far og sønn hilser til alle på newutd forumet. I morgen satser vi på seier;)
Who else...... Alan Shearer

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 10. Mai 2008, 11:31 »
Gratulerer! ;)

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #47 på: 10. Mai 2008, 12:41 »
gratulerer :)
- carry on!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #48 på: 10. Mai 2008, 13:44 »
gratulerer!  :D

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #49 på: 10. Mai 2008, 13:47 »
Gratulere!

mrlove

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #50 på: 10. Mai 2008, 13:51 »
gratulerer da:)
oger

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 10. Mai 2008, 14:22 »
oppegående idiot

Begynner vi å snakke motsetning her?

Sikkert. Men for oss som ikke lar oss fortrylle av Alan Smith, så er svaret nei. Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg blir ikke opphisset av Smiths tilstedeværelse og spill på en fotballbane. Men, så er det jo ikke opp til meg å bedømme om Smith er guds gave til fotballen eller ikke.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 10. Mai 2008, 14:53 »
Har en følelse av at Geir ikke snakket så mye om Smith vs. Carroll. Det var vel mer et lett spøkefullt hjertesukk rundt den snodige formuleringen "oppegående idiot". Det er vel i kombinasjonen av de to ordene at motsetningen ligger.

Men det kan jo selvfølgelig hende at du forsto det, selv om det ikke ser sånn ut.

Gratulerer, NUFranC
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 10. Mai 2008, 15:23 »
Har en følelse av at Geir ikke snakket så mye om Smith vs. Carroll. Det var vel mer et lett spøkefullt hjertesukk rundt den snodige formuleringen "oppegående idiot". Det er vel i kombinasjonen av de to ordene at motsetningen ligger.

Men det kan jo selvfølgelig hende at du forsto det, selv om det ikke ser sånn ut.

Gratulerer, NUFranC

Skjønner selvsagt at han "spøkefullt" uttalte at jeg liksom var den oppegående idioten, og det var jo hysterisk morsomt, det. Men hvorfor er jeg da en oppegående idiot? Fordi jeg sier at Carroll bør få komme foran i køen? Javel, gi meg en logisk forklaring på hvoror han IKKE skulle komme foran Smith i køen!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 10. Mai 2008, 16:05 »
Gratulerer NUFranC!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 10. Mai 2008, 16:12 »
Grattis NUFranC! :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 10. Mai 2008, 16:14 »

Gratulerer, NUFranC

Skjønner selvsagt at han "spøkefullt" uttalte at jeg liksom var den oppegående idioten, og det var jo hysterisk morsomt, det. Men hvorfor er jeg da en oppegående idiot? Fordi jeg sier at Carroll bør få komme foran i køen? Javel, gi meg en logisk forklaring på hvoror han IKKE skulle komme foran Smith i køen!
Hvis han mente at du var idioten, så er det i såfall jeg som har misforstått totalt. Men det kan jeg ikke fatte og begripe.
Jeg har i hvert fall ingen logisk forklaring på hvorfor Smith bør gå foran Carroll i køa.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 10. Mai 2008, 16:18 »

Gratulerer, NUFranC

Nå vet jeg ikke hvor langt du har kommet i norsk på skolen, men Joakim har selvfølgelig helt rett.

Men mye viktigere, gratulerer NUFranC!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #58 på: 10. Mai 2008, 16:25 »
slenger meg på i rekken av grattulanter!

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 10. Mai 2008, 16:39 »
Gratulasjoner fra meg og!

Er det bestemt noko namn da?
Om ikkje kan eg komme med noke forslag: Steven, Alan, Joey, James eller Michael  ;D ;D