20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spilleropprydningen i gang!  (Lest 60706 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Spilleropprydningen i gang!
« Svar #60 på: 13. Mai 2008, 19:49 »
Er det noen du i det hele tatt vil kvitte deg med, Kristoffer? Uansett hvem vi snakker om synes jeg du ønsker å ha med den og den videre...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 13. Mai 2008, 19:52 »
Skal vi kaste hele laget på dør, altså?

Ameobi må bort, Smith vil JEG ha bort (at Kristoffer ikke vil det får stå for hans regning), Rozenhal må bort, og Cacapa kan jeg kanskje være med på å selge. Men jeg ser ingen grunn til å hive ut Duff, Milner, Owen, Viduka +++

Vi trenger noen få, men solide forsterkninger. Vi trenger ikke å selge halve førstelaget.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 13. Mai 2008, 19:53 »
Skal vi kaste hele laget på dør, altså?
Hvem har sagt det?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 13. Mai 2008, 19:56 »
Jeg synes jeg har sett lister over spillere som "må bort" som inneholder nesten 10 navn. Det er laangt i overkant av hva som er nødvendig.
Vi må få bort de spillerne som ikke kan tilføre oss  noe. De spillerne som ikke har tilført oss noe hittil, men som utvilsomt KAN tilføre oss noe, bør så langt det er mulig bli i klubben.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 13. Mai 2008, 19:59 »
Spillere som i mine øyne ikke kan tilføre oss en dritt:

* Smith
* Ameobi
* Rozehnal
* Cacapa

Spillere som i mine øyne mer enn gjerne kan bli solgt:

* Geremi
* Duff
* Viduka

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 13. Mai 2008, 20:03 »
Vi har en for tynn stall, og vi trenger så mange spillere som mulig. King Kev har sagt at han ikke har tenkt å gjøre som sine forgjengere, og kaste ut halve laget og erstatte de med nye.
Jeg har tidligere sagt at Ramage og Carr må vekk. De er vekke. Jeg har også sagt at Ameobi må vekk. Det skal vel egentlig ikke være noe problem, om Ameobi selv innser at han ikke har sin fremtid på SJP.
Roz må nok også dra. Cacapa ser jeg helst at vi erstatter, men vi trenger bredde i de bakre rekker. Cacapa har slettes ikke vært så forferdelig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #66 på: 13. Mai 2008, 20:10 »
Vi har en for tynn stall, og vi trenger så mange spillere som mulig. King Kev har sagt at han ikke har tenkt å gjøre som sine forgjengere, og kaste ut halve laget og erstatte de med nye.
Jeg har tidligere sagt at Ramage og Carr må vekk. De er vekke. Jeg har også sagt at Ameobi må vekk. Det skal vel egentlig ikke være noe problem, om Ameobi selv innser at han ikke har sin fremtid på SJP.
Roz må nok også dra. Cacapa ser jeg helst at vi erstatter, men vi trenger bredde i de bakre rekker. Cacapa har slettes ikke vært så forferdelig.

Enig med Kristoffer her. Vi må ha brede i stallen for å kunne hevde oss. Men så skal det også være sagt at vi ikke kan ha spillere på benken som har høye lønninger heller.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 13. Mai 2008, 20:13 »
Vi hevder oss uansett ikke med en ræva benk! ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 13. Mai 2008, 20:24 »
Vi har litt å lære av Martin O'Neill som heller har satset på å bygge en slagkraftig 11'er så får bredden i stallen komme etterhvert! Villa fyller opp benk og stall med unge talentfulle spillere, isteden for å kjøpe avdankede og gamle fotballspiller som har vært over toppen....vi må vel ærlig innrømme at vi har gjort litt for mye av det siste der!

Heller LuaLua og Carroll på benken neste sesong enn Duff og Smith!!! Slik jeg ser det er det en vinn vinn situasjon....vi år penger for to spillere som er over toppen og mette, mens to unge spillere får verdifull erfaring og vil bli bedre fotballspillere!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 13. Mai 2008, 21:12 »
Ameobi må ut helt klart, det samme med Duff. Rozen kan og gå, med likhet i Cacapa. Smith er jeg usikker på, men han drar nok. Det er kanskje det beste.
Det samme tror jeg Owen gjør og, hvis vi får inn det riktige budet, drar nok han og

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #70 på: 13. Mai 2008, 21:30 »
Skjønner ikke hvorfor Ameobi på død og liv må ut denne sesongen, når han har vært like jævlig dårlig som dette i Gud vet hvor mange sesonger. Ameobi har vel ikke noe stor lønn? Ser ikke problemet med at han serverer gutta saft i pausen, slik som alltid.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 13. Mai 2008, 21:38 »
Gi meg en god grunn til å beholde Ameobi.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #72 på: 13. Mai 2008, 22:11 »
Ameobi må ut fordi han aldri har klart å prestere over lengre tid. Han er en helt ok fotballspiller, men holder desverre ikke mål. Dessuten virker det som vi klarer å selge han for 4 mill og det synes jeg er en skammelig bra sum! Norwich,  takk!!

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #73 på: 13. Mai 2008, 22:47 »
Ja men du vet jo hvem som er manager for Norwich? ;D
Men 4m£ da?  ::) Håper ikke det er en angrefrist på spillere

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #74 på: 14. Mai 2008, 00:28 »
Kommende sesong får vi 7 innbyttere i ligaen, så da må vi ha en bred stall. Da kan vi kombinere det med spillere som er på vei ned (Cacapa, Duff) og spillere som er på vei opp (Carroll, Edgar, LuaLua). Når man tar skader og suspensjoner med i betraktningen, trenger vi de spillerne vi kan få. Men det må ha en viss kvalitet.
En gjennomgang av spillerne ved sesongslutt er herlig, bare man ikke risikerer alt for mye ved å kaste ut for mange spillere.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒