20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 5/5: Newcastle United - Chelsea, St. James' Park kl. 17.00 [Canal+ Sport1]  (Lest 29927 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Bullard er den perfekte erstatar for Geremi. Han har rutinen som vi kan komme til å savne, men han er også muligens PL´s beste på dødball. Løp og kjøp!
Nå må folk slutte å skrike etter denne Bullard da! Er det virkelig dette vi ønsker? En 30-årig middelmådig midtbanespiller som ikke engang herjer på sitt eget dårlige lag. Nei, nå må vi være så snille å heve standaren her!

Det hjelper ikke om han er god på dødballer når han er like dårlig som det vi har fra før i resten av spillet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bullard er den perfekte erstatar for Geremi. Han har rutinen som vi kan komme til å savne, men han er også muligens PL´s beste på dødball. Løp og kjøp!

Helvette heller! Han er en "average" spiller som har en veldig god dødballfot...og "average" spillere har vi faen meg nok av! Ung er han heller ikke..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Irriterende med et slikt tidspunkt for en mandags kamp, så fikk desverre ikke sett dagens møte med Chelski.

Synd at vi hjemmesesongen med tap, hadde smakt godt både for gutta og for supportere å avslutte med tre poeng mot et av de store på St james`, men Chelski er tross alt finalist i champ league så vi har ingen grunn til å grave oss ned etter tap mot de. Etter rapportene å se så spilte vi også jevnt mot russerne fra London, så sånn sett var dette alikevel nesten godkjent. Men tap er selvsagt tap uansett.

Smith syns jeg har vært en vandrende skuffelse hele sesongen igjennom, så ser gjerne at han selges hvis et bud kommer inn. Han er ikke god nok hvis vi skal heve oss, så da kan vi like gjerne ta noen pund og kvitte oss med en høytlønnet spiller for å få inn nytt blod som forsterker oss i stedetfor.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Bullard er shite. Det eneste han kan er å blåse ballen 100 meter over mål. Det er han i gjengjeld svært dyktig til.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Faye som slapp Terry, og Butt som i utgangspunktet hadde Ballack. Smith hadde i forkant en annen han markerte.

Kem da ? Skyggen sin ? Var jo bare Ballack som stod der, med 3 Newcastle spillere rundt seg.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Er også mektig lei av Geremis frispark. Jeg vil gå så langt som å si at jeg er sikker på at jeg hadde slått bedre frispark enn det han gjør...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Nå må folk slutte å skrike etter denne Bullard da! Er det virkelig dette vi ønsker? En 30-årig middelmådig midtbanespiller som ikke engang herjer på sitt eget dårlige lag. Nei, nå må vi være så snille å heve standaren her!

Det hjelper ikke om han er god på dødballer når han er like dårlig som det vi har fra før i resten av spillet.

Ja, kan vi ikkje heller henta Drogba? Evt Ballack, Barry, Torres, Lampard, Carrick, Shcoles, Ronaldo osv...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Ja, kan vi ikkje heller henta Drogba? Evt Ballack, Barry, Torres, Lampard, Carrick, Shcoles, Ronaldo osv...
Så du mener ikke at det er en mellomting mellom Bullard og Ballack, Lampard, Ronaldo osv? Hva er det du vil frem til egentlig?

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Et snev off topic her nå.

Det positive i dag må taes våre på. Vi begynner å fungere defensivt. Tayls gjør en stor kamp i dag sammen med Faye. Er gledelig å se at vi ikke slipper inn slumpemål, unntatt 0-1(svak markering!).

Hvis noen virkelig forventet at vi skulle knuse et Chelsea-lag i storform må de finne seg noe annet å holde på med. Det hadde vært deilig å tatt et av de store lagene, men med det mannskapet Chelsea har til disposisjon så er det jaggu meg ikke annet å forvente enn et tap. Fornøyd med kampen uansett og føler vi har masse å bygge videre på... ;D

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil

Så du mener ikke at det er en mellomting mellom Bullard og Ballack, Lampard, Ronaldo osv? Hva er det du vil frem til egentlig?

Eg vil fram til at noken her inne (skal ikkje anklaga deg for det) trur det er sannsynleg at vi skal hente Barry og Carrick, og at då foreksempel Bullard er altfor dårleg til at det er noke vi skal satsa på... Eg synst ikkje det er eit så skrekkleg forslag, det er jo verre å sitja tru at vi skal kjøpa Barry!!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Haha, jeg støtter Eivind når det kommer til Bullard. Hva ser dere i han egentlig!?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Fulhams klart beste spiller.
Selv er jeg ikke udelt positiv til ham. Han er uten tvil såpass god at han hører hjemme i en bedre klubb enn Fulham, samtidig veit jeg ikke om jeg vil satse han. Tror fortsatt vi kan kjøpe bedre spillere enn som så. Han er bedre enn Geremi ja, men alikevel ikke bra nok.
Forøvrig er det viktig å påpeke hvor rå Taylor tidvis var i dag. Oste jo klasse over endel han gjorde.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Fulhams klart beste spiller.
Det sier desverre så alt, så alt for lite...! ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hehe, ja, er nok få i den stallen jeg sikler veldig etter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

rikard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
hadde newcastle ligget ann te å vinne gull og bare heller måtte male og male..så tror jeg virkelig du hadde holdt kjeft om vi va i samme situasjon...lagmaskineri...skal man ikke spillle som ett lag kansje??

Boring Chelsea/Manu. Jeg vil ha underholdning, ikke tysk maskineri. Maskineri=kjedelig. Det er nå min mening, så får du ha din

Humm.. synes Manu faktisk har kvittet seg litt med tapinn måla og gullhåra. De har spilt fantastisk fotball i år! Blir feil å si av en Newcastle supporter at Manu har spilt maskineri fotball. Hva har newcastle spilt til tider da? Helt innforJæv"¤#¤ rævva gummistrikk fotball!!??!!