20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 20/4: Newcastle - sunderland, St. James' Park. [C+ Sport 1 kl. 14.30]  (Lest 40484 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Flott for Milner, men håper ikkje Keegan forandrer på et winning team.

Newcastlesupporter siden 1992

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Keegan sa jo allerede på mandag at han har planer om å starte med de samme 11 som sist. Og det er bare skader som kan forandre på det.
Milner må kjempe om en plass på benken, men det er jammen ikke sikkert han får plass der heller. Det er plass til bare fem stykker på benken. Forster, Edgar og Smith er nok ganske så bankers. Da må Milner kjempe med Duff og Carroll om en av de to siste plassene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Det skal vel kanskje ikke så mye til for å kjempe ut Duff om dagen, men... ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Skal det ikke det? Det er jeg ikke så sikker på.
Selv om N'Zogbia og Milner har vært skadet, tror jeg ikke nødvendigvis at Duffs posisjon er spesielt truet. På meg virker det som at Keegan er begeistra for Duff, men han har slitt med dårlig form og svakt spill denne sesongen, og var ikke vanskelig å ofre når vi først valgte å legge om til 4-3-3.
Men det betyr ikke at han er garantert å bli vippet ut av Milner. Det tror jeg faktisk ikke han blir. Han har stor rutine, noe jeg tror Keegan verdsetter. Og jeg kan ikke se at han har gjort seg bort i innhoppene han har fått.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Så det var derfor Duff var utelatt fra 16-mannstroppen for et par uker siden?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Det var vel før Zog ble skadet. Og jeg tror ikke nødvendigvis at hans posisjon er svekket enda mer i løpet av de to ukene.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Men da er vel Zog foran Duff i køen? Og hvis Zog er det, regner jeg med at Milner er det også...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
VAR kanskje foran i køa, men det er ikke sikkert at det er noen kø å snakke om i det hele tatt.
Jeg tror ikke Duff blir vraket. Hvis Milner får plass på benken tror jeg Carroll er den som må vike plassen.
Jeg har ikke noen bedre forklaring på det enn at Keegan verdsetter Duffs rutine, og vil ha en erfaren spiller som kan trå inn som spiss, midtbane eller i nødsfall back på benken.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
King Kev har jo opptil flere ganger de siste ukene fortalt at Duff er uheldig som ikke spiller, da han er "on fire" formmessig på treningene, samt at han i aller høyeste grad er i King Kevs planer.
Syns jo dessuten Duffs bidrag har blitt nokså undervurdert. Duff spilte da hele laget var crappy, og da var han jo faktisk blant de spillerne som var best og som prøvde mest. Zog var jo langt mer crap enn han da. Duff trenger selvfølgelig i likhet med MO noen kamper på rad med tillit før han vil komme helt i form, som King Kev også har påpekt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Riktig, Kristoffer.
Dessuten er det egentlig bare tre eller fire benkeplasser å kjempe om. Tre hvis vi regner med at en forsvarsspiller og en keeper er bankers. Da må man nødvendigvis prioritere, og det kan være tilfeldigheter som avjgør om den ene eller den andre får plass på benken.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Gleder meg enormt til denne kampen. Måtte det beste laget vinne. Jeg er også meget spent på mottakelsen dere kommer til å gi Chopra.
Her er du plutselig tilbake ja. Gikk dårlig med den konkurransen du skulle ha synes jeg. Svakt.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Tror Chopra vil få høflig applaus fra de fleste i Toon Army før kampen ihvertfall....han har ikke gjort noe galt mot oss. Riktignok spiller han for Mackems, men det var hans mulighet til å få spille PL, og det tror jeg mange av Newcastle folka forstår og respekterer.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Dessuten har Chopra scoret FOR Newcastle MOT Sunderland, og la ikke skjul på sin glede over det. Slike ting setter Toon Army alltid stor pris på.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Da stikker jeg! Måtte det beste laget vinne!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
God tur, Eivind!