Spiller vi bra i dag så vinner....men det var det da! Jeg er nervøs, jeg anser dette som den viktigste kampen i min tid som Newcastle supporter...tre poeng og vi vil være nesten ute av nedrykkstriden(hvis de andre resultatene går vår vei), tap og uhell med andre resultater, og vi kan være lenger nede enn vi noen gang kunne drømme om før sesongen. Dette er en himmel eller helvette kamp, også for Fulham! Det kommer til å bli kjempetøft, det gjelder å få det første målet. Vi bør gå ut i hundre og presse de som faen!! For vi første målet, så vil Oba og Owen kontre Fulham i stykker..
Jeg må si jeg er redd dette blir nok en uavgjort kamp. 0-0 eller 1-1. Hadde BigSam vært trener fortsatt, i en viktig kamp som denne skulle jeg satset formuen min på at det ble 0-0, men heldigvis har vi en manager som TØR. Og TØR vi nok i dag, så er vi et bedre lag enn Fulham og vinner greit, men vi må også kjempe hardt, Fulham kommer til SJP for å få med seg 1 poeng. Jeg nekter å tro at de vil angripe oss, de kommer bare til å satse på dødballer og tilfeldige baller opp mot Mcbride.