20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 8/3: Liverpool - Newcastle [C+ Sport 2 kl. 16.00]  (Lest 46344 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 8/3: Liverpool - Newcastle [C+ Sport 2 kl. 16.00]
« Svar #60 på: 08. Mars 2008, 12:10 »
Dette mener jeg ville vært den beste start11:

------------Given--------------
Beye -- Faye -- Cac -- Enriq
--------------------------------
Milner -- Zog -- Butt -- Duff
----Owen----Martins---------

Hvorfor Butt.
Det må være den dårligste i dagens nufc stall.
Hvis vi skal kjøre 4-4-2
Vil jeg ha flytta Duff lenger inn midten og fått zogbia på venstrekant, tatt ut Butt og satt inn Geremi

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 08. Mars 2008, 12:14 »
Viduka er, fortsatt i følge han selv, ikke skadet men offisielle rapporter sier han er skadet. Emre er skadet. Var på stadion i går rett etter pressekonferansen og det ble hvisket litt på Shearers pub at de regnet med Smith kom til å starte på topp med Owen.

Er jo faen meg patetisk det som skjer med Viduka. Lure på ka han har gjort i mot Keegan. Vi kunne så inderlig trengt Viduka no.

Heilt einig. Han er jo ein vi har bruk for no i innspurten. Han har det Owen og Martins ikkje har. Smith er 4 valg.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #62 på: 08. Mars 2008, 12:17 »
Og dessuten trenger ikke Smith som hengende spiss være så dumt valg.
En hengende spiss trenger nødvendigvis og være så kreativ.
Det kan være en som kommer etter på løp, og truer returromet
Og her kan smith være et bra valg

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 08. Mars 2008, 12:26 »
Jeg har iallefall trua på gutten, og tror han kan bli veldig bra under keegan.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 08. Mars 2008, 12:31 »
Det er du desverre ganske alene om, tror jeg! :) Smith er desverre ikke mer enn en middels spiller.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #65 på: 08. Mars 2008, 12:45 »
Hvis han f.eks putter ett mål idag, så kan det hende vi får mye morro med han.
Han er en spiller som alltid offrer seg og ikke bare for lønna.
Det kanskje ikke sies om alle på dagens lag

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 08. Mars 2008, 13:03 »
Dette mener jeg ville vært den beste start11:

------------Given--------------
Beye -- Faye -- Cac -- Enriq
Milner -- Zog -- Butt -- Duff
----Owen----Martins---------
Som jeg skulle sagt det selv.

Dette bør definitivt være laget. Mener Faye og Cacapa er de beste midtstopperne da Taylor har vært alt for ustabil i det siste. Vi trenger også Butt på midten for å ta defensivt ansvar hvis N'Zogbia skal spille sentralt. Rett og slett det beste laget vi kan stille.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 08. Mars 2008, 13:23 »
det er for meg en gåte at folk kan beskytte smith. kjøper du en spiller til 80 mill , så forventer du mer enn skli taklinger og jobbing. Da kan vi like så godt kjøpe en sprek liten fridretts utøver med syk kondis og la han vimse rundt ut på der.
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 08. Mars 2008, 13:26 »
Det er du desverre ganske alene om, tror jeg! :) Smith er desverre ikke mer enn en middels spiller.
Enn skal aldri undervurdere hva litt selvtillit og noen mål kan gjøre med en spiller som smith. Han har mye å bevise for at jeg skal ønske å se han i klubben neste sesong, men aldri si aldri. Og hvem vet hva han bidrar med psykologisk sett.. Ferguson pleide å hive han innpå i vanskelige kamper for å motivere resten av laget til å kjempe. Han har frem til sommeren finne formen på. Større mirakler har skjedd!

Helt enig her ja! Et forløsende mål for Smudge hadde vært perfekt nå for selvtilliten hans. Smith får dessuten unødvendig mye pes fordi han ikke er noen "leken" spillertype.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 08. Mars 2008, 13:31 »
Jeg tror grunnen til at Smith spiller nå og ikke Viduka er at laget trenger noen som virkelig går i krigen, som lyser vinnervilje, har de riktige holdningene og gir 100% til enhver tid. Selv om Smith ikke har spilt fantastisk godt kan det godt være at laget som helhet tjener på dette.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 08. Mars 2008, 13:35 »
Jeg tror ihvertfall Smith har en innvirkning på laget utover det vi ser med det blotte øyet.
Alikevel, selv om jeg veit at Smith har mye mer inne, er jeg selvsagt alt annet enn fornøyd med hans prestasjoner på banen, i likhet med flere av hans kolleger dog.
Viduka har vært forholdsvis god når han har spilt, og er jo også vår mest målfarlige spiss. Samt han er jo den spissen som i størst grad har klart skape noe på egen hånd. Syns det er på tide å gi han sjansen, før vi mister han i sommer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 08. Mars 2008, 13:40 »
Jeg er selvfølgelig enig med deg i dette. isolert sett er Viduka helt klart den beste spissen i år, han har laget flest mål pr. minutt og Smith har ikke scoret noen, det er nok på tide å gi noen andre enn Smith en sjanse. Prøver bare å forklare hvorfor jeg tror Keegan har foretrukket Smith  ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 08. Mars 2008, 13:52 »
Ja, nå som Owen ser ut til å få flere kamper på rad blir han også vår mest målfarlige spiss. Men isolert sett denne sesongen har Viduka vært det.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 08. Mars 2008, 13:57 »
Nei, på tide å dra på seg drakta og lunte nedover mot pøbben snart. Å, som jeg gleder meg til å se disse kvalme scouserne glise når Torres nok en gang dunker inn et hattrick. Faen. Men, men. Inni helvete så deilig det hadde vært med poeng i dag.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 08. Mars 2008, 14:06 »
Har fått besøk av pool supportere og vi drakk øl til frokost så nå stiger stemningen. UPTOWN!