20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 8/3: Liverpool - Newcastle [C+ Sport 2 kl. 16.00]  (Lest 46622 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 8/3: Liverpool - Newcastle [C+ Sport 2 kl. 16.00]
« Svar #240 på: 08. Mars 2008, 18:12 »
Faye skuffet? Hadde vi ikke hatt han hadde vi blitt rævkjørt enda mer.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #241 på: 08. Mars 2008, 18:14 »

Han lå jo på etterskudd hver gang Liverpool kontret.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 08. Mars 2008, 18:14 »
Når vi først skulle bytte manager kan det nok se ut som at Shearer hadde vært et langt bedre valg. KK har ikke fått til noe som helst som manager etter at han var Newcastle manager for første gang. KK har nok dessverre gått ut på dato.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 08. Mars 2008, 18:15 »

Jepp
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #244 på: 08. Mars 2008, 18:16 »
Owen er omtrent den eneste som i hvert fall klarer å SKAPE NOE.

I denne kampen var det jo tross alt Martins som var den ENESTE som klarte å skape noe.

Men er enig med deg, sånn som alternativene er nå er det ingen vits i å kvitte seg med han. Det jeg ikke skjønner, er hvorfor Keegan lar Owen spille alene på topp. Han trenger jo andre til å skape rom for seg! Har man noen gang sett Owen ta ned ballen og drible en annen spiller (i Newcastle drakta)?

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #245 på: 08. Mars 2008, 18:19 »
Gidder ikke spandere noe energi på å være frustrert etter denne matchen gitt. Visste vi kom til å tape, 3-0 var bedre enn hva jeg spådde. Det er jo forsåvidt positivt,  dessuten fikk vi et vanvittig skudd i tverrliggeren, ikke noe å syte over her.

Fulham, Reading, Sunderland. Alt annet regner jeg med 0 poeng i uten å føle at jeg er spesielt pessimistisk av den grunn, tatt sesongen i betraktning.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 08. Mars 2008, 18:21 »
Owen er omtrent den eneste som i hvert fall klarer å SKAPE NOE.

I denne kampen var det jo tross alt Martins som var den ENESTE som klarte å skape noe.

I denne kampen, ja. Martins er selvsagt en av våre viktigste spillere. Han virker lojal mot klubben, og han er svært god for alderen.

Hva er neste motstander egentlig?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 08. Mars 2008, 18:21 »
Borte mot Birmingham neste mandag.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 08. Mars 2008, 18:26 »
Borte mot Birmingham neste mandag.

Det er faktisk overkommelig motstand, selv på bortebane! Den kampen BURDE vi få poeng i. Ellers er jeg stygt redd for at Newcastle-supporterne kan begynne å vende seg mot Keegan.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #249 på: 08. Mars 2008, 18:26 »
Det er ikke vits i å svartmale alt som noen gjør her. Omtrent alle her inne var enige om at vi ikke hadde sjanse på poeng hvis Gerrard og Torres startet. Liverpool på Anfield er 0 poeng, hvertfall i den formen vi er i nå. Nå får vi bare håpe at City putter et par mot Reading.

Nei vi har tross alt scoret hele 3 mål siden KK tok over.

Vi har tross alt vært elendige i hele år. Spillet vårt er bedre under KK enn under Sam. Ser heller at vi taper og skaper sjanser enn at vi skal legge oss bakpå og spille på uavgjort slik vi gjorde under Sam.

Det sier vel det meste.

Så du vil heller se et lag som baserer spillet på motstanderens taktikk i steden for å se et lag som i det minste prøve å spille sitt eget spill?

Så lenge det fører til poeng, så er svaret selvsagt ja. At du foretrekker kollaps på kollaps er for meg en gåte. Men folk er naturlig nok  forskjellige.

Selvsagt foretrekker jeg ikke kollaps. Men vi hadde kollapser under Sam også, bla mot Pompey og Liverpool hjemme. Grunnen til at vi kollapser i liten grad noe med manageren å gjøre. Det at vi kollapser skyldes at selvtillitten i Newcastle akkurat nå er helt på bunn. Når vi får et mål imot, virker det som om spillerne mister troen på at de kan snu kampen.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #250 på: 08. Mars 2008, 18:32 »

Det er faktisk overkommelig motstand, selv på bortebane! Den kampen BURDE vi få poeng i. Ellers er jeg stygt redd for at Newcastle-supporterne kan begynne å vende seg mot Keegan.

Men vi BURDE lagt langt høyere på tabellen enn det vi gjør også, så...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 08. Mars 2008, 18:35 »

Men vi BURDE lagt langt høyere på tabellen enn det vi gjør også, så...

Sant nok. Sier bare at vi BURDE få poeng i kampen, ikke at vi får det. Tror selv på uavgjort...

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #252 på: 08. Mars 2008, 18:40 »
Dette er latterlig. Jeg sitter igjen med at dette laget ikke fortjener å være i PL. Var jo veldig forberedt på tap, men det som skuffer meg er at det ikke er noen effekter etter den brukbare kampen mot Blackburn.

Martins/Owen bør spille. Kanskje med Owen bak Oba? Forstår ikke KKs avgjørelse med å legge Owen ned på midten. Han fungerte jo som ving i noen tilfeller  :-\

Beye var god som vanlig. Enrique brukbar, men uheldig. Smith hadde noen gode taklinger, men var ikke mer en foventet. Zoggie har mistet litt av det gode vi har sett til tider, men er fortsatt god. Duff var ingenting i dag...

Noen som vet noe om Milners situasjon??

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 08. Mars 2008, 18:43 »
Tror nok vi må vente en stund med nytt om Milner. Så ikke bra ut. Tipper uansett at han er spilleklar allerede mot Birmingham.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 08. Mars 2008, 18:57 »
Synd vi ikke klarer bedre enn dette. . Faye er meget god i duell spillet men som sagt tidligere klarer han ikke helt følge kontringene til liverpool. Faye hadde vært et godt alternativ til defansiv midtbane istedenfor Butt, og heller satt inn Cacapa i forsvar. Å starte med Duff og Owen på topp synes jeg var et noe rart valg. Jeg tipper at Keegan spiller inn Martins et par kamper før han starter på topp med Owen. Martins er en spiller vi sårt trenger på banen. 
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.