20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2008  (Lest 151183 ganger)

0 medlemmer og 17 gjester leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #480 på: 05. Mai 2008, 00:24 »
Runar, Trond og Derek gir snart Ivar Hoff utløsning på direktesendt TV! :D

Den der traff du jævla godt med  ;D Var vel banens desidert tre beste spillere slik som jeg forsto det....

Når det gjelder Martin var det vel spilleren Martin Andresen som kom med den uttalelsen, og slikt skjer sikkert mange ganger i løpet av kampens hete. Selv om jeg misliker Martin Andresen ser jeg på dette som en oppblåst ikkesak...

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #481 på: 05. Mai 2008, 10:05 »
Ja etter å ha hørt Martins versjon av saken så skjønner jeg godt at Jonevret ikke skal gå videre med saken.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #482 på: 05. Mai 2008, 12:44 »
Når det gjelder Martin var det vel spilleren Martin Andresen som kom med den uttalelsen, og slikt skjer sikkert mange ganger i løpet av kampens hete. Selv om jeg misliker Martin Andresen ser jeg på dette som en oppblåst ikkesak...

Som jeg forsto det først var dette noe trener Andresen hadde sagt til trener Jonevret etter kampen og dermed ganske uheldig. Etter å ha hørt Andresens versjon må jeg nok innrømme at dette er en ikke-sak.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #483 på: 05. Mai 2008, 15:12 »
Runar, Trond og Derek gir snart Ivar Hoff utløsning på direktesendt TV! :D

Den der traff du jævla godt med  ;D Var vel banens desidert tre beste spillere slik som jeg forsto det....

Nå så jeg riktignok bare den siste halvtimen av andre omgang på Marienlyst, men i den perioden var Sørensen forferdelig dårlig. Omtrent like dårlig som Rosenborg var i samme periode i går.

Hvis Martin Andresens versjon av saken er den mest korrekte, så er dette en ikke-sak. Samtidig er det ingen stor overraskelse at det er nettopp Martin Andresen vi snakker om.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #484 på: 05. Mai 2008, 15:55 »
Nå så jeg riktignok bare den siste halvtimen av andre omgang på Marienlyst, men i den perioden var Sørensen forferdelig dårlig. Omtrent like dårlig som Rosenborg var i samme periode i går.

Hmmm... Når han ble byttet ut etter 69 minutter kan jeg godt skjønne hvorfor du ikke synes han var så god i andre halvdel av andre omgang. Han var kanskje lite med i spillet? ;) Selv så jeg hele førsteomgangen og da var han i hvert fall god. Men han er jo en gammel mann og ble vel litt sliten.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 05. Mai 2008, 16:39 »
Derek har da enda ikke spilt så mange kampene på rad. Han har jo vært skada i sesongstarten. Men som jeg forsto det var Derek i tillegg til Runar og Trond svært delaktig førsteomgang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #486 på: 05. Mai 2008, 20:09 »

Hmmm... Når han ble byttet ut etter 69 minutter kan jeg godt skjønne hvorfor du ikke synes han var så god i andre halvdel av andre omgang. Han var kanskje lite med i spillet? ;) Selv så jeg hele førsteomgangen og da var han i hvert fall god. Men han er jo en gammel mann og ble vel litt sliten.
Sant, han spilte ikke så mye. Men i den perioden synes jeg han var mye involvert - i negativ forstand. Han stoppet opp når Glimt kunne kjøre på fremover, og valgte en tversoverpasning eller støttepasning, og pasningene var heller ikke særlig presise. I de minuttene jeg så Sørensen spille var det ingen verdens ting som minnet om den meget gode høyrevingen i RBK.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #487 på: 05. Mai 2008, 20:22 »
Ja etter å ha hørt Martins versjon av saken så skjønner jeg godt at Jonevret ikke skal gå videre med saken.

Hehe har du sett klippet ? Sparker bort ballen liksom. Sender den 30cm bort  :P naturlig siden han har foten på ballen spør du meg.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #488 på: 05. Mai 2008, 21:02 »
Han sparker bort ballen akkurat når Andresen skal ta den, KUN for å irritere. For en pikk :P

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #489 på: 05. Mai 2008, 21:46 »
Jeg syntes at uansett hvor provosert Andresen er, så bør han holde seg for god til å si slike ting.

Andresen er kaptein på laget, trener for laget, og ikke minst kaptein på det norske landslaget. Han er en rollemodell både for VIF (faen ta dem) og Norge som nasjon. Om han ikke klarer å forholde seg til denne statusen, bør han heller takke nei til slike verv og oppgaver.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
« Svar #490 på: 05. Mai 2008, 21:56 »
Tørke at LSK vinner. Men en gang måtte vel bli den første. Flott at det kommer mot viking da :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #491 på: 05. Mai 2008, 21:58 »
Er ganske sikker på at Shearer har presset noen ubekvemsord ut av kjeften i tide og utide.
Syns dette er så jæva norsk. Lager stor sak ut av noe som overhodet ikke bør være en sak. Den mest latterlige her syns jeg faktisk er Jonevret som overhodet nevnte det.
Dette sier jeg på tross av at jeg overhodet ikke er noen fan av Martin Andresen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #492 på: 05. Mai 2008, 22:22 »
Kunne han ikkje bare gjort som Gerrard da.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #493 på: 06. Mai 2008, 07:46 »
Første bud på Tarik har tikket inn:
http://f-b.no/article/20080506/FFK/204371782/1220/NYHET

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #494 på: 06. Mai 2008, 11:33 »
Jeg syntes at uansett hvor provosert Andresen er, så bør han holde seg for god til å si slike ting.

Andresen er kaptein på laget, trener for laget, og ikke minst kaptein på det norske landslaget. Han er en rollemodell både for VIF (faen ta dem) og Norge som nasjon. Om han ikke klarer å forholde seg til denne statusen, bør han heller takke nei til slike verv og oppgaver.

Spørsmålet er jo om det er fotballspilleren Martin Andresen eller treneren Martin Andresen som sier det. Er jo her problemet med dobbeltroller kommer inn.