20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers  (Lest 66391 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Sv: 1/3: Newcastle United - Blackburn Rovers
« Svar #285 på: 01. Mars 2008, 18:09 »
Å sparke Sam er det dummeste Newcastle har gjort i min levetid.
Beklager Asbjørn, men da kan ikke du være gamle pjokken ;D
Jeg er ganske sikker på at Sam hadde vunnet en av disse 7 kampene Keegan hadde styrt. Lei meg for å si det, men

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 01. Mars 2008, 18:10 »
da gjenstår disse kampene:
liverpool-newcastle ( Taaaap )
birmingham-newcastle ( taaap )
newcastle-fulham ( heldig hvis vi får uavgjort )
tottenham-newcastle ( taap )
newcastle-reading ( heldig me uavgjort der å )
portsmouth-newcastle ( Taaap )
newcastle-sunderland ( heldig me uavgjort der også )
og da er d igjen 3 vanskelige kamper mot everton,chelsea og  west ham... taper alle de kampene..

så dvs  1-3 poeng til får vi ..

Du er veldig morsom. Jeg elsker deg...

Enig med Asbjørn. Skulle aldri sparka Sam og ansatt en som ikke har vært trener på mange år...

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #287 på: 01. Mars 2008, 18:14 »
dette er så sinnsykt trist, men kanskje også et aldri så lite hint om hvordan klubben har styrt ting de siste åra. blir knallhard drikking i kveld.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #288 på: 01. Mars 2008, 18:14 »
For å vinne fotballkamper må man skape sjanser. Det er første bud.
Det er noe vi ikke gjorde under Big Sam, men som vi gjør under Keegan.
Vi skaper sjanser og etter hvert kommer også målene. Ser ikke bort fra en ketchup effekt mot Liverpool (Ja vet at jeg drømmer).
Vær positive folkens!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 01. Mars 2008, 18:16 »
Håper for gudsskyld ikkje på nedrykk, men spøkelse nærmer seg mer og mer. Vinner vi mot Sunderland, Fulham og Reading på hjemmebane, trur eg at vi kommer over nedrykkstreken

Jeg kan garantere deg at vi ikke vinner alle de 3 kampene. I den situasjonen vi er i nå kan vi rykke ned like gjerne som Wigan, Reading, Birmingham, Sunderland og resten av dritten.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

nerli

• Gjest
« Svar #290 på: 01. Mars 2008, 18:17 »
og da er d igjen 3 vanskelige kamper mot everton,chelsea og  west ham... taper alle de kampene..

Enig med Asbjørn. Skulle aldri sparka Sam og ansatt en som ikke har vært trener på mange år...

Jeg er bare realistisk !!! ingen vits å være optimist sånn som newcastle har spilt siden jul..
og d hjelper ikke å si : keegan er tilbake.. nå vinner vi alt !
vises nå at big sam ikke var problemet.. problemet er laget til newcastle !!!
vi er heldig hvis vi får me oss poeng mot sunderland, fulham og reading... sånn er d bare..

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 01. Mars 2008, 18:19 »

Vær så snill. Dette er latterlig folkens. Denne kampen er ett veldig stort steg i rett rettning. Alt vi mangler nå er selvtillit, så kommer poengene og seierene også. Har sett på laga under oss sine resterende kamper, og dei fleste skal faktisk møte hverandre eller opp mot større lag.
Vi rykker ikke ned, men det blir en skuffende sesong. Eg hvet at denne er litt oppbrukt, men vi må bare ro i land dette, og se framover mot neste sesong!
Howay The Lads!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 01. Mars 2008, 18:19 »
Jeg er ganske sikker på at Sam hadde vunnet en av disse 7 kampene Keegan hadde styrt. Lei meg for å si det, men

Garantert, og vi hadde selvsagt scoret langt flere mål. Ferguson sa at KK ville få det vanskelig pga at han knapt har sett en fotballkamp på 3 år da fotballen har forandret seg mye. Ferguson hadde selvsagt rett igjen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 01. Mars 2008, 18:22 »
Og hvorfor er det så jævla latterlig? Vi spilte bra kamper under Allardyce også, og det var få kamper vi fikk grisejuling. Vi hadde to dårlige kamper hvor vi tapte 0-3 mot Pool og 1-4 mot Pompey, ellers var det ganske jevne tap. Etter at Sam fikk sparken har vi fått mange stygge tap...

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #294 på: 01. Mars 2008, 18:22 »

Class

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 01. Mars 2008, 18:25 »
Dere som roper på nedrykk nå, ser dere ingenting positivt i denne kampen? tapte vi fortjent? Hvem var det beste laget? Hvem burde vunnet?

Jeg har ihvertfall en formening om det, og den virker noe annerledes en mange sin her inne.... Synes virkelig at vi kunne vunnet denne kampen. men jeg er fullstendig sønderknust nå.... :-[
Han kom, ble mett og dett var dett....

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 01. Mars 2008, 18:26 »
Mye riktig her.

Sitat
The good:

- For large parts of the game we looked to be well in control.  I think is is happening more to a jelling of the squad than individual capabilities, as the individual capabilities can't possibly explain it.
 - Harper has got to be the best reserve keeper in the league.  I think Harper and Given are pretty much the main contributors to maintaining our position in the league for the past couple of seasons.  Between them they save our arses more times than a firm grip on the soap!
 - Milner is the only mid-fielder we have that is showing any value for money.  He seems to be about the only creative influence in the squad right now, and just about all chances involved him in some way.
 - Martins at least looks like we have one player capable of being a forward.

The Bad:
 - Butt is immensely useless.  The guy is so hopeless the opposition don't even waste a man on him.
 - Smith has got to be the worst forward in the top 3 leagues.  Almost every challenge he was involved in he lost, he has no ability to score at all, he can hardly tackle to save his life, and he has no ability to maintain possession.
 - Owen is completely trading on past glories now.  The whole game the commentators are talking about how a player of his quality would normally have put those goals in, but it is very evident that those past capabilities are well beyond him now.  Whilst he retains some vision, his touch, speed and scoring instinct are completely gone.  In fact he spent a good deal of this game in the midfield leaving Smith as a lone forward.

The Mediocre:
 - The defensive line is a little more robust than it once was, but they still have too many incidents where they don't know where they should be and execute the most ridiculous attempts at clearing the ball.
 - Barton and Duff really are not good enough to be first team players.  I think they would be fine as squad members to cover for others, but they just don't have the skills, speed or vision to cut it.  This causes the defense to continuously come under pressure as they are both easily shoved off the ball and cause the forwards to keep having to come back to fetch the ball because they can't get it forward.
 - The tactics are still all over the shop.  The substitutions were better today (eventually), but we are still putting out weaker teams than we have available.
 - I still think N'Zogbia is a class player, but he has spent so much time rusting in that back position he's lost some of his snap for the midfield.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #297 på: 01. Mars 2008, 18:26 »
Smith har ikke scoret et eneste mål, bortsett fra i en treningskamp. Han har ikke scoret i PL siden november 2005. Vi kan ikke spille med han i angrep hvis vi skal score mål!
Norwegian blood, Geordie heart

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 01. Mars 2008, 18:27 »
Newcastle takler aldri presset. Da blir eg overraska beholder me plassen blir det ein gigantisk bonus.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 01. Mars 2008, 18:29 »
Dere som roper på nedrykk nå, ser dere ingenting positivt i denne kampen? tapte vi fortjent? Hvem var det beste laget? Hvem burde vunnet?

Jeg har ihvertfall en formening om det, og den virker noe annerledes en mange sin her inne.... Synes virkelig at vi kunne vunnet denne kampen. men jeg er fullstendig sønderknust nå.... :-[

Hva faen har det å si om vi kunne vunnet denne kampen? Poenget er at vi ikke er i stand til å score mål. I tillegg har vi et så ubrukelig forsvar og en så ubrukelig sentral midtbane at man se målene gå i mot oss bare på grunn av det.

Jeg gir faen om jeg har slaktet Butt og Smith kamp etter kamp. Det er jo ikke uten grunn. Grunnen er at de oppfører seg som barnslige drittunger som ikke eier ferdigheter i sporten fotball. Butt har aldri kunnet slå en pasning og Smith makter ikke å score på trening engang. Ikke våg å si noe annet!