20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Reservelaget  (Lest 56998 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Reservelaget
« Svar #285 på: 10. Jan. 2012, 16:03 »
Jason Prior skårte for reservelaget :ler:  Hadde vært så hysterisk morsomt om han hadde slått til, til LFC-fansens store irritasjon. Mannen er visst en god avslutter etter det jeg har lest..

lee_ryder Lee Ryder
Prior SCORES great finish into top corner on 77 mins

:lol:
« Siste redigering: 10. Jan. 2012, 16:04 av Thomas »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 10. Jan. 2012, 16:06 »
Til LFC-fansens store irritasjon?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 10. Jan. 2012, 16:11 »
Ja litt tidig at de betaler £35 millioner (minimum) for Carroll som har vært ubrukelig, mens vi fikk Ba gratis. Hvis vi i tillegg signerer Prior for smuler og også han slår til, hadde jeg blitt en smule sur og misunnelig hvis jeg hadde vært LFC-fan.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 10. Jan. 2012, 16:14 »
Tror ærlig talt de driter oppi det, jeg. Kanskje dersom vi hadde havnet over dem på tabellen - men ellers har jeg vanskelig å tro på at de bryr seg nevneverdig om oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 10. Jan. 2012, 16:20 »
Hah!Så du har ikke blitt en smule irritert hvis VI hadde betalt LFC £35 mill for en spiss som floppet fullstendig, samtidig som at de fikk tak ien gratis spiller som er 10 ganger bedre? Come on!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 10. Jan. 2012, 16:50 »
Kanskje norske Pool-supportere blir irritert hvis vi fortsetter å nevne dette, men sånn ellers tror jeg de driter litt i det. Er nok mer hat mot Manchester og Everton blant de supporterne, men ser poenget ditt.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 10. Jan. 2012, 20:31 »
Jeg ser poenget ditt delvis - men så lenge LFC opererer høyere på tabellen enn Newcastle tror jeg ikke de bryr seg på langt nær så mye om det som vi kanskje skulle ønske at de gjorde.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 10. Jan. 2012, 20:35 »
Kjenner mange poolsupportere, men er relativt sikker på at samtlige gir blanke f i hvordan Jason Prior gjør det. Skal spørre dem i morra.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 10. Jan. 2012, 21:30 »
Kjenner mange poolsupportere, men er relativt sikker på at samtlige gir blanke f i hvordan Jason Prior gjør det. Skal spørre dem i morra.

Litt tidlig, ettersom

Ja litt tidig at de betaler £35 millioner (minimum) for Carroll som har vært ubrukelig, mens vi fikk Ba gratis. Hvis vi i tillegg signerer Prior for smuler og også han slår til, hadde jeg blitt en smule sur og misunnelig hvis jeg hadde vært LFC-fan.

?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 10. Jan. 2012, 22:37 »
Sant nok, det kan bli et formuleringsproblem. Må nok ty til noe sånt som "hva om vi handler han...osv."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 11. Jan. 2012, 11:22 »
Hvorfor skal Liverpool-fansen under noen som helst omstendigheter bry seg om en totalt ukjent spiller utenfor ligasystemet, som plutselig får sjansen og kanskje slår gjennom i Newcastle? Så lenge de har Suarez, så er de fornøyde de.

Eller er det en link mellom vår venn Prior og LFC, som jeg ikke har fått med meg?

De LFC-supporterne jeg kjenner er forøvrig ganske optimistiske på Carrolls vegne, og skylder på at han har vært skadet så lenge  :lol:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #296 på: 11. Jan. 2012, 14:31 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20120111/stricken-sammy-is-sidelined_2281670_2573367?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Sammy fikk seg desverre en skikkelig smell i går. Synd, med tanke på at han har fått noen innhopp denne sesongen. Får tro han kommer styrket tilbake!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 11. Jan. 2012, 14:36 »
Synd for sammy :(
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 11. April 2012, 00:37 »
Flere som har lagt merke til at reservelaget taper og taper etter at Donachie tok over? Kan selvfølgelig være mange faktorer på dette nivået, men har innrykk av at det har blitt en del tap...

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #299 på: 11. April 2012, 15:14 »
Kan jo være flere faktorer som spiller inn her; mange skader, lite bredde i stallen, og at pardew ikke risikerer noen på reservelaget som er aktuelle i a stallen.. Ville bekymret meg mer vis det var jr. laget som feilet gang på gang