20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Reservelaget  (Lest 57243 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Reservelaget
« Svar #225 på: 24. April 2009, 16:38 »
Krul blir hyllet i alle medier tilknyttet Newcastle i dag, og spås å ha seilt forbi Forster i keeperkøa. Men her inne nevnes det bare at han reddet straffe. Ingen som trekker frem Krul blant de av våre unggutter som imponerte mest. Betyr det at strafferedningen var det eneste som var noe å skryte av, og at han ellers sto en jevnt god kamp, eller betyr det at man rett og slett glemmer å regne med keeperen?

Sto Krul heile kampen? Synst eg såg Forster i 1 omg. Uansett, keeperen var god. Og når han i tillegg reddar straffe so verkar det som han kan verte ein topp PL keeper. Kanskje begge 2 kan det?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 22. Juli 2009, 22:31 »
Reservelaget slo Whitley Bay 3-1 i dag. Scoringer av Bradden Inman x 2 og Wesley Ngo Baheng.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #227 på: 08. Sep. 2009, 21:56 »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #228 på: 15. Sep. 2009, 23:31 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1798182,00.html
Baheng fortsetter det fine spillet med 2 nye mål i 4-2 seieren over Huddersfield. Det er en god start fra våre neste beste å denne sesongen. Blir spennende å følge noen av de, å kansje vi for se enda flere på a-laget denne sesongen.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 16. Sep. 2009, 16:33 »
Blir deler av sesongen hvor noen av reservelagsgutta blir heilt avgjørende. Som Baheng sa i går, så fyller han 20 ( i dag tror eg faktisk ) , og da er det på tide å spille førestelagsfotball. Tror han får sine sjanser utover sesongen.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 15. April 2010, 13:27 »
Noen som vet om våre lovende gutter spiller kvalikk for aldersbestemte landslag i disse dager? Jeg finner ikke oversikten over puljer og kamper på fifa.com.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #231 på: 15. April 2010, 13:38 »
Når det gjelder U-19-kvalikk så virker det som om det kun er gruppen med Norge som spilles i disse dager. Våre unggutter skal jo de spille andre semifinale i FA youth cup i dag hjemme mot Villa. 1-1 i første kampen. Hadde vært jævla gøy om de kom til finalen. Finalekampene ble jo vist på TV i fjor i hvert fall, så mulig man kan få streamet kampene.

Reservelaget ser for øvrig ut til å slite om dagen. 2-2 hjemme mot Scunthorpe i går, og før det hadde laget tapt fire kamper på rad.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 06. Mai 2010, 20:26 »
Var de ikke så lovende alikevell?

■20 year-old Frenchman Wesley Ngo- Baheng, who has been at the club since January, 2008
■20 year-old Newcastle-born center-back Callum Morris
■20 year-old Amsterdam-born winger Fank Danquah
■20 year-old Jonny Godsmark, who played 8 games on loan at Hereford this season
■20 year-old Longhorsley-born full-back Darren Lough

Alle er sluppet fra klubben. Må si jeg er litt overrasket. Samtidig er samtlige 20 år og har ikke spilt nevneverdig A-lagsfotball. Hadde tro på Baheng, men skader ødela mye. Vi hørte også mye positivt om Danquah. Håper vi kan erstatte dem med nye gode talenter.
« Siste redigering: 06. Mai 2010, 20:40 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 06. Mai 2010, 20:28 »
Overrasket? Som du skriver så er alle 20år og aldri vært i nærheten av spill på A-laget. Ikke så veldig overraskende at de ikke blir satset på da.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 06. Mai 2010, 20:43 »
Overrasket? Som du skriver så er alle 20år og aldri vært i nærheten av spill på A-laget. Ikke så veldig overraskende at de ikke blir satset på da.

Det går an å ha talentfulle 20 åringer selv om de ikke har spilt på a-laget. Jeg er overrasket over klubben mener de ikke har nok potensial. (noe som de sikkert ikke har). Vi har leste masse positivt om disse spillerne de siste åra.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 06. Mai 2010, 20:52 »
Stakkar Huntington. Spiller på Stockport County som rykker klart ned fra League 1.
25 poeng (23 poeng til trygg grunn), 5 tap på rad,   minus 57 i målforskjell.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #236 på: 06. Mai 2010, 21:24 »
Mener fortsatt Huntington var god for oss i PL jeg. Ikke i nærheten av fast plass, men de få kampene han spilte, gjorde han sakene bra. Scoret jo mot Scums i tillegg ;)
Hva skjedde med han i Leeds? Noen som vet?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 06. Mai 2010, 21:25 »
Putta et mål huska eg, men en eg kjenner som holder med Leeds sa han var dårlig der. Fin type midtstopper ellers  :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 06. Mai 2010, 22:27 »
Huntington scora vel mot Spudz?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #239 på: 06. Mai 2010, 23:13 »
Faen å du pirker Christian ;)

Men når du sier det, så husker jeg det. Edgar scoret vel et ganske så greit mål også.
Han har vel heller ikke akkurat fått gjennombruddet sitt i år. Tror han hadde tjent på å vært i Newcastle :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒