20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Reservelaget  (Lest 57307 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Reservelaget
« Svar #165 på: 10. Feb. 2009, 16:21 »
Joakim; Shola hadde en veldig god oktober måned hvor han faktisk ble kåret til månedens spiller av nufc fansen, poenget er at du mener han er dårlig fordi han heter Shola Ameobi, selv om han spiller en god kamp.

I de siste to kampene har han vært under pari, spesielt mot Sunderland var han svak.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #166 på: 10. Feb. 2009, 19:53 »
Hehe ja vi alle newcastle fans har en tendens til å ta på oss no rare briller når Ameobi får ballen eller Amøben blir diskutert, inkludert meg selv. Men må inrømme at han spilt godt for innemellom denne sesongen.. Men skulle bare mangle, og som Joakim sier så stiller jeg også større krav til Ameobi.
Ba Ba Ba!!!

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #167 på: 10. Feb. 2009, 22:54 »
Ameobi har kanskje spilt mange/noen gode kamper i år, men jeg mener flertallet av kampene har vært dårlige. Jeg mener Xisco har fått altfor lite spilletid, og at han er en bedre spiller enn Ameobi.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 10. Feb. 2009, 23:04 »
Alikevel har han hatt langt mer trening i føtter denne sesongen mens Ameobi har kommet direkte fra skade, og blitt foretrukket. Og spilt drittdårlig.

Når har Ameobi spilt drittdårlig denne sesongen? Jeg er ingen Ameobi fan for og si det sånn, men han har vært bra de gangene han har fått sjansen.
Han har vel scoret i annenhver kamp han har starta nesten. Han har vært sesongens beste backup i mine øyne.

Prater om nå etter nyttår. Fullt klar over at han har gjort ting forholdsvis bra før jul, men mitt poeng var at Xisco har blitt oversett fremfor en synlig ikke-matchfit Ameobi som har valsa rundt på banen og bidratt marginalt nå. Det syns jeg er litt provoserende.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 11. Feb. 2009, 15:42 »
En god kamp av Shola Ameobi har en levetid tilsvarende en gullfisks hukommelse. Jeg er ikke i stand til å huske enkeltpretasjoner fra oktober måned, i februar måned.
Jeg er i stand til å huske resultater og motstander, men ikke dato og ikke målscorere og MotM.
Og hva angår Shola, så sitter de negative opplevelsene i mye, mye, mye, mye, mye lenger enn de positive. Sånn har det alltid vært. Jeg husker Shola var god våren 06, og i 03/04-sesongen. Men det er omtrent alt jeg husker.

Det kan hende at jeg er urimelig og at det er jeg som har en eksepsjonelt dårlig hukommelse, men jeg klarer ikke å huske gode kamper av Shola Ameobi. De kommer veldig sjelden, og kanskje nettopp derfor har de en levetid tilsvarende en gullfisks hukommelse. Maks et par uker, med andre ord.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 16. Feb. 2009, 22:32 »
Haris Vukcic har debutert med scoring for reservelaget, som enda leder 1-0 borte på Ewood!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #171 på: 16. Feb. 2009, 22:57 »
Hva skjer med Caio Ferreira?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 16. Feb. 2009, 22:59 »
Hva skjer med Caio Ferreira?
Leste noe om at han ikke fikk papirene i orden før overgangsvinduet stengte. Får håpe vi har en overgang klar når sommervinduet åpner.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #173 på: 16. Feb. 2009, 23:14 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Newcastle_United_F.C._Reserves_and_Academy

Står at han er i en av disse stallene hvertfall, så skjønner ikke helt hva som skjer. Mulig det er som du sier.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 17. Feb. 2009, 01:42 »
Tror det sto på nufc.com at den arbeidstillatelsen tok litt tid, ja..

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #175 på: 17. Feb. 2009, 21:21 »
Vuckic er vel en brukbar FM-spiller. Håper han er god i virkeligheten også.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 23. Feb. 2009, 22:16 »
Vant 3-2 mot Middlesbrough i dag. Alle 3 scoringene ble satt inn av Mark Doninger.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 23. Feb. 2009, 22:19 »
Synes vi vinner heile tida både reservelaget og u-18. Får håpe en del av dei kan slå gjennom, men synes fleire burde fått nokre korte innhopp på A-laget. Om vi mot formodning skulle klare å sikre plassen ei stund før sesongen er omme bør ihvertfall et par av våre talent få prøvd seg på øverste nivå.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #178 på: 23. Feb. 2009, 23:47 »
Spesielt Ranger og Krul burde få noen innhopp på slutten av sesongen :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #179 på: 24. Feb. 2009, 08:10 »
Tror det sto på nufc.com at den arbeidstillatelsen tok litt tid, ja..
Det burde ikke ta så veldig lang tid med tanke på at han har italiensk pass.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".