20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Straff på usaklige innlegg.  (Lest 9117 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Straff på usaklige innlegg.
« Svar #15 på: 06. Mars 2008, 21:15 »
Hvis man skal kalle hverandre navn og skjelle ut den andre parten for at vedkommende har meninger du selv mener er helt på jordet, blir for meg mer likt en barnehage, enn at vi skal begynne å slå ned på slike ting.

Jeg synes ikke det bidrar til en bedre debatt av at man kaller hverandre for idioter. Men det kan godt hende at jeg er nedsnødd, for det snør definitivt mye i Trondheim om dagen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 06. Mars 2008, 21:36 »
Det bidrar kanskje ikke til en bedre debatt, men det er fremdeles latterlig å sensurere voksne mennesker
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #17 på: 08. Mars 2008, 18:09 »
Voksne i alder ja, men det er faen mange som oppfører seg som barn her inne ass.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 08. Mars 2008, 18:17 »
Oioi Lasse, nå ble jeg såra
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 08. Mars 2008, 18:19 »
Jeg gidder ikke engang påpeke ironien.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 08. Mars 2008, 18:23 »
"Voksne i alder ja, men det er faen mange som oppfører seg som barn her inne ass."

Hvis du er så mye mer moden enn meg kunne du ihvertfall ha hatt ballene til å si at det var meg du siktet til ;)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 08. Mars 2008, 18:27 »
Hvis du hadde hatt en ørliten dasj med intelligens, så hadde du kanskje sett at det står "mange". Ergo det er ikke bare deg.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 08. Mars 2008, 18:30 »
Skal dere fortsette denne diskusjonen får dere ta det privat. Nå holder det i denne tråden.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #23 på: 08. Mars 2008, 18:32 »
Haha, nå ble det litt småampert her inne. 

Lasse, du sier at mange oppfører seg som barn her inne, så sier du like etterpå at Tommy er en uintelligent person! Hehe, kunne ikke unngå å kommentere det. 

Gir meg der, Danield! Har bare en trang til å blande meg opp i alt.
« Siste redigering: 08. Mars 2008, 18:33 av geordie-olav »

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 08. Mars 2008, 18:34 »
Hehe, ja jeg vet det, men jeg kunne ikke la være. Enkelte ganger renner bare begeret over.

Noreng

• Gjest
« Svar #25 på: 08. Mars 2008, 19:20 »
Helt enig. Jeg satt her hver dag før, men til slutt gadd jeg ikke å sitte her lenger (som dere forhåpentligvis har merka)

Det var mer diskusjon om andre brukere, enn temaet, og jeg føler dere burde straffe slike folk. Hardt. For å fortelle en historie, som skjedde for 2-3 år siden, så kalte jeg opp en eller annen, og da fikk jeg et gult kort. Da skjerpa jeg meg, og har i ettertid fått kritikk for at jeg hadde blitt mye mer saklig.
Poenget mitt er at du lærer av å bli straffa!

Hva med å føre opp 3 dagers skrivesperre, og en måned med et gult kort. Gjør du noe "ulovlig" i den perioden, blir du sletta for alltid. Skjerper du deg, og får bort det gule kortet, men gjør en ny "ulovlig" ting f.eks 2 måneder senere, vil du få ny skrivesperre, et nytt gult kort, men da vil alle sjanse dine være brukt, og ved det tredje gule kortet, vil du også bli sletta for alltid.

Bare et forslag!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #26 på: 08. Mars 2008, 20:50 »
Nei, det syntes jeg kanskje blir litt i det strengeste laget. Greit nok med skrivesperre, men permanent utestengelse syntes jeg er et tiltak som kun burde brukes i spesielle situasjoner.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 08. Mars 2008, 20:54 »
Men helst vil vel de fleste her inne holde hender og synge barnesanger.

Er veldig glad i "Se min kjole" noen som joiner??  ;D

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 26. Sep. 2008, 13:56 »
Denne tråden burde vurderes å tas opp igjenn... noe bør i det minste gjøres under ny manager tråden.
Han kom, ble mett og dett var dett....