20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?  (Lest 38923 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?
« Svar #150 på: 14. Mars 2008, 16:00 »
Det er sladderavisen Daily Mail som er Dagbladets kilde.
Og Daily Mail har jo lenge hatt en agenda gående mot Newcastle.

Men likevel, jeg er redd for at det faktisk kan være noe i dette.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 14. Mars 2008, 16:13 »
Fy faen begge mine elskede klubber er jo langt inni helvete nå
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 14. Mars 2008, 17:21 »
Fy faen begge mine elskede klubber er jo langt inni helvete nå

Det må bli slik når vi har en eier og en chairman som vet mindre om fotball enn Eli Hagen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 14. Mars 2008, 17:47 »
omg. Drog an litt langt der da Eli Hagen xD

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 14. Mars 2008, 23:57 »
Etter at Sam forlot klubben har vi sluppet inn hele 23 baklengsmål på 8 kamper. Det er samme antall som klubben slapp inn under Big Sam. (21 kamper). Under Sam scoret vi ikke mye, men vi lagde i det minste 27 mål på 21 kamper (1,28 mål pr kamp.) Etter at han forlot klubben har vi scoret hele 3 mål på 8 kamper (0,37 pr kamp).
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #155 på: 15. Mars 2008, 00:26 »
Dæven hvis Keegan blir sparka før sesongen er omme, så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Hvis Mort og Ashley bestemmer seg for å fykke keegan, ja da må det være noe riv ruskende galt. Det er jo ikke til å se bort fra at grunnen til at vi har havnet i denne krisen er pga styret. Hadde Sam fått penger til å kjøpe nye spiller i forrige transfervindu hadde vi kanskje ikke vært i den situasjonen vi er i nå. Og hvis de hadde ansatt Keegan med en gang f.eks, ja da hadde han hatt tid til å fått satt sammen et skikkelig lag. Mort og Ashley ville jo ikke ha Big Sam fra begynnelsen av, da var det ikke rart at ting gikk til helvete.

Får håpe at de kan gi Keegan tid til å vise hva han en gang sto for, men hvis det blir sånn at styret velger å avskjedige Keegan før sesongen er slutt da tror jeg nesten jeg gir opp Newcastle United.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 15. Mars 2008, 02:01 »
Og hente Keegan var kanskje litt for mykje graving i fortida enn sunt var  :-[

BallaJazz

• Gjest
« Svar #157 på: 15. Mars 2008, 07:55 »
Nei blir Keegan også sparka så gir jeg opp.Da er lavmålet nådd ::)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #158 på: 15. Mars 2008, 14:23 »
Vist vi bytter Keegan mot Wise eller Horribles??
Ja, da drites det på draget fra sjefene.. Jeg mener han burde sitte ut sesongen, uansett samme f.......
Skal de absolutt ta Keegan opp på styreplan, ja da burde det pokker med satses alt hva remmer kan klare på å hente en klassemanager ifra utlandet..
Herregud, uansett.. Keegan burde sitte frem til Shearer kommer inn å tar over. Å ja, jeg har full tillit til Keegan, han får ikke fyken tror jeg.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 16. Mars 2008, 06:55 »
Kan ikke være mer enig.

Ashley is believed not to know a great deal about football, and what has happened to Newcastle since his takeover appears from the outside to support that view. The popular theory is that he went for Keegan simply because most of the fans he spoke to wanted him back, in which case the Toon Army stands accused of not knowing too much about football either. It is not so much that Keegan's credentials had been damaged by his struggles with England and Manchester City, it was his frank admission that during three years out of the game he had hardly watched a match that should have set alarm bells ringing.

http://football.guardian.co.uk/comment/story/0,,2265812,00.html?gusrc=rss&feed=5

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 16. Mars 2008, 11:00 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3306158,00.html
Nytt rykte ang trener ::)

Det beste med denne artikkelen er at den ikke inneholder kilder eller sitat av noe slag. Kan det være fake kanskje?

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 16. Mars 2008, 11:01 »
Jeg kan faktisk ikke tro at Newcastle skal finne på å skifte manager... Greit at Mike ikke helt viste hva han gjorde når han ansatte Keegan, men han viser vell enda sterkere at han ikke vet hva han gjør hvis han lar han gå. Jeg synes støtten rundt klubben er god, for at majoriteten av klubben kan se forbedring i spillet. Plassen kommer til å bli berget, å nå får vi 2 overkommelige kamper der jeg tror Newcastle kan gjøre det godt. Da tror jeg det meste er glemt:D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 16. Mars 2008, 13:11 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3311730,00.html

John Richardson fra Sunday Express går ut med støtteærklæring til King Kev, men med flengende kritikk av dagens eiere, som han mener styrer klubben på en idiotisk måte.
Gode poenger...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida