20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?  (Lest 38965 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Newcastlefansen tipper Keegan får sparken?
« Svar #105 på: 27. Feb. 2008, 21:51 »
... ja for det går jævlig bra om dagen. Skikkelig opptur etter at Keegan tok over for Allardyce. Å kvitte oss med Allardyce er det dummeste vi har gjort etter at vi ga Robson sparken.

For det gjekk jo så jævla bra under Allardyce.....

Nå må me gje Keegan tid. Å bygge lag tar tid og det kommer han til å få.
Newcastlesupporter siden 1992

.........

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #106 på: 28. Feb. 2008, 18:06 »
... har ikke mye tålmodighet med Keegan (fortsetter vi å tape 3-0, 4-0 og 1-5 er vi kvitt han ganske raskt).

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #107 på: 28. Feb. 2008, 18:41 »
Må ærlig innrømme at jeg ikke var særlig begeistret over at Keegan tok over. Jeg mener at han ikke er den rette personen til å redde Newcastle fotballfaglig. Men han er den rette til å "rally the fans" og sånn sett en smart ansettelse. Likevel, nå er det nå engang slik at vi ansatte ham, og jeg synes på ingen måte han har gjort seg bort foreløpig selv om det kunne gått bedre.

Nå er ikke tiden inne for å rope på at hoder skal rulle. Det er på tide at vi fansen, styret og "pressen" i nord-øst lærer seg å ha is i magen og gi folk nok tid til at de iallefall kan ha en innvirkning på tingenes tilstand. Hvis han nå trygger sesongen, satser ungt, og i løpet av de to neste sesongen klarer å etablere oss i topp 6/7 sjiktet så er jeg fornøyd. Hvis han etter to og en halv sesong ikke har løftet laget over middelmådighet og vi ikke snuser på europaspill en gang så kan vi heller diskutere erstatninger. Like viktig er det at det blir mer enn bare ord fra styrenivå. Ashley er helt nødt til å støtte Keegan med overgangsmidler som sørger for at vi er konkurransedyktige.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 28. Feb. 2008, 23:59 »
kan det vere noke i dette med KK skal vere misfornøyd pga Ashley henter inn background staff uten KK får ha ein finger med i spillet ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #109 på: 29. Feb. 2008, 10:55 »
Hvor har du hørt det fra?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #110 på: 29. Feb. 2008, 13:41 »
De supporterne som roper på hans avgang har tydligvis glemt hva keegan gjorde for oss.
Kontunitet på managersia har vært et fremedord for oss.
Det er ikke sikkert vi får se så mye av keegans arbeid neste sessong heller.
Men om en 3-4 sessonger, så ja da tror jeg vi er oppi toppen.
Jeg sier bare Sir Alex og den snakkesalige Wenger
Husk sir Alex brukte nesten 5 sessonger på og gjøre manch United til en av verdens beste klubber

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 29. Feb. 2008, 16:23 »
kan det vere noke i dette med KK skal vere misfornøyd pga Ashley henter inn background staff uten KK får ha ein finger med i spillet ?
Hvis det stemmer, noe jeg ikke tror det gjør, så er det stor sannsynlighet for at KK er misfornøyd ja. Men skal vi tro lokalpressen (jeg tror mer på The Journal enn London-avisene) så var det Keegan som ønsket å hente inn Hughton. Og hvorvidt vi vil tro The Journal på at Keegan også visste om Wise og kompani, er vel opp til hver enkelt. Jeg velger å tro på dem.

Men om Keegan helt ut av det blå skulle finne på å ta hatten sin og gå, så vet vi ihvertfall bakgrunnen for det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #112 på: 29. Feb. 2008, 21:51 »
Hvis det stemmer, noe jeg ikke tror det gjør, så er det stor sannsynlighet for at KK er misfornøyd ja. Men skal vi tro lokalpressen (jeg tror mer på The Journal enn London-avisene) så var det Keegan som ønsket å hente inn Hughton. Og hvorvidt vi vil tro The Journal på at Keegan også visste om Wise og kompani, er vel opp til hver enkelt. Jeg velger å tro på dem.

Står bittelitt om KK's viten om backroomstaff i intervjuet med Ashley som kommer i den digitale blekka neste uke  ;) (Snikreklame)

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #113 på: 01. Mars 2008, 18:17 »
Sparkingen av Allardyce kom på verst tenkelig tidspunkt. Midt i januar tranfervinduet.
Dette medførte til at de ikke kom noen spillere av betydning til klubben og dermed kommer
nedrykkstreken nærmere.
Må innrømme at jeg hadde troen på Keagan, men det hadde jeg til Allardyce også, så dømmekraften er ikke
alltid like god.

Men jeg overlevde et nedrykk med Stabæk. Det var faktisk det som trengtes for at de skulle komme sterkere tilbake,
det tror jeg også vil skje med Newcastle, så for meg vil ikke et nedrykk være noen skuffelse, snarere muligheten til å
starte på nytt!!!!!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 01. Mars 2008, 19:01 »
slutt og forsvar big sam. vi fikk et poeng mot derby på 2 kamper, vi spilte til tider så dårlig fotball at kampene burde vært sensurert. Vi tapte borte mot arsenal med han mot junior laget. Vi fikk 0-0 hjemme mot villa. hva får dere til å tro at vi hadde gjort det så mye bedre med big sam 2x mot arsenal, villa og manu? sier bare 1-4 hjemme mot pourtsmouth 0-3 hjemme mot Looserpool.

dessuten er dette laget big sam vil ha, ikke keegan
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 02. Mars 2008, 03:49 »
Jada. 6-0, 0-3, 0-3, 1-4, 1-5 er jævla mye bedre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 02. Mars 2008, 13:55 »
Ungår vi nedrykk denne sesongen, så vil pilen bare peke oppover fremover. Jeg synes ikke Keegan skal få skylden for de svake resultatene. Da vil jeg heller bebreide dårlig innsats av spillere og dårlig lederskap av eiere.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 02. Mars 2008, 14:32 »

det sa jeg ikke :) sa bare at det er ikke vits å snakke om at det hadde gått bedre med big sam, for det hadde det neppe.
lt;3 Newcastle <3

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 02. Mars 2008, 15:17 »
Grunnen til at vi taper 6-0 og 1-5 mot united og 2x 3-0 mot arsenal og 4-1 mot villa er at vi har skifta manager og spelarar nesten kvar sesong sidan sist KK var her. Thats it... Det er jo nesten som vi fortena dette no...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 02. Mars 2008, 15:40 »

det sa jeg ikke :) sa bare at det er ikke vits å snakke om at det hadde gått bedre med big sam, for det hadde det neppe.

Det veit man jo ikke, og klarer ikke skjønne hvordan det bastant kan hevdes.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida