20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 805790 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5550 på: 02. Sep. 2008, 01:18 »
Toon Add The X-Factor
United Net Nacho

Jeg vil nesten tørre å påstå at vi hadde noen jern i ilden, som ikke gikk i orden :(
Kan virke slik
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5551 på: 02. Sep. 2008, 01:19 »
Jeg er helt enig, MortenM.
Jeg liker at vi har det som vi har det.

Det er ikke alle overgangsvinduer som er like spennende. Men tradisjonelt har vi jo flere ganger fått oss bakoversveis.

Nå har vi en ny eier som har en litt annen policy. Men hadde vi hatt flaks kunne vi avsluttet forrige sesong med å signe Modric.
Da tviler jeg på at vi hadde sittet her og vært misfornøyd.
Og det kunne fort ha vært en game changer for oss.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5552 på: 02. Sep. 2008, 01:20 »
Når man skal gni på hver jævla krone så blir det slik. UTrolig at man ikke klarer å signe en venstreback når man har snakket om det i over 3 måneder.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5553 på: 02. Sep. 2008, 01:25 »
Ja, man har snakket om det lenge. Men det er ikke alltid ting går som planlagt. Ikke nødvendigvis fordi man skal gni på hver jævla krone, som du hevder. Men fordi andre ting kommer i veien.

Å få inn en venstreback er enkelt i seg selv. Men å få inn den riktige venstrebacken, er langt vanskeligere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5554 på: 02. Sep. 2008, 01:26 »
Jaja, takk for i kveld, ett halvt år til neste gang, men da kjøper vi ikke noen, for vi ligger midt på tabellen og har bare forhåpentligvis cupene og spille for....

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5555 på: 02. Sep. 2008, 01:28 »
keegan har sagt at han heile tida vil ha inn fleire spillera, men finner han ikkje dei riktige for klubben og dei han meiner passer inn så so bee it om vi har en tynn stall..

er ikkje litt skuffa engang, etter alt det keegan har sagt så er det her nettopp det eg har forventa.
- carry on!

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5556 på: 02. Sep. 2008, 01:29 »
Duck. Jeg tror han har troa på Enrique siden han sa at Colo kunne steppe inn på bl.a venstreback og høyrebacken om det skulle trengs. Ellers så ser det ut som han ikke er HELT fremmed for å pushe Zoggy ned der, selv om mange av oss ikke har sett Zoggy spille sitt beste der bak. Ellers så har jeg heller aldri sett Nacho, men jeg må si at Xisco ser ut til å ha spennende attributter! Spennende er det iaffal.. Ellers så kan det være at Newcastle rett og slett ikke klarte å tiltrekke de rette spillerne, og ikke at det er Ashley som er gnien - den var ikke mynta på deg Duck (begynner å bli lei av å si dette om Keegan og Ashley). Hev hodet, støtt laget folkens
Ja heia gutta!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5557 på: 02. Sep. 2008, 01:30 »
folk fatter heller ikkje kor stort talent xisco faktisk er.. han har potensiale til å bli en villa, guiza torres spiller
- carry on!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5558 på: 02. Sep. 2008, 01:36 »
tottenham pussy's
- carry on!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5559 på: 02. Sep. 2008, 01:38 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5560 på: 02. Sep. 2008, 01:39 »
en del av manubudet var at tottenham skulle droppe alle anklagelsa til pl om korleis manu gikk fram i barbatov sagaen...
- carry on!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5561 på: 02. Sep. 2008, 01:40 »
faen kjipt. spurs sko nekta han. sir alex hadde faen drete seg ut då
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5562 på: 02. Sep. 2008, 01:41 »
Money, money, money...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5563 på: 02. Sep. 2008, 01:42 »
tottenham og på sett og vis.. 30 mill pund rett i dass og en spiller som lager dårlig moral og som sitter på benken. Men fyflate så eg hadde kost meg om dei hadde gjort det :D
- carry on!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5564 på: 02. Sep. 2008, 01:44 »
Barbatov viser elendig oppførsel da. Så han passa jo godt inn i scum. Barton gjør ein ting rett. knekk beinå hans
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]