20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 796153 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #4545 på: 30. Aug. 2008, 22:14 »
Tror dere at det skjer noe på transferfronten i morra, eller vil alt skje på mandag? Hvis det skjer noe da! :P

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4546 på: 30. Aug. 2008, 22:16 »
Joaquin wants out of Valencia, Blackburn er interessert. Burde vi kaste oss inn i kampen her? Selvsagt
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4547 på: 30. Aug. 2008, 22:21 »
En Joaquin i laget ville selvfølgelig vært knall, men vinger kan rett og slett ikke være prioritet nå!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4548 på: 30. Aug. 2008, 22:47 »
Er ikke frist midnatt i morgen kveld? I så fall har vi usle 25 timer på å hente 4 spillere jeg mener vi trenger for å ha en noenlunde brukbar stall hva bredde angår.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4549 på: 30. Aug. 2008, 22:48 »
Overgangsvinduet har blitt utvidet, og stenger 01.00 på tirsdag.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4550 på: 30. Aug. 2008, 22:54 »
Okei... Da har vi i det minste litt bedre tid. Spennende å se hvem vi faktisk ender opp med. Om det ikke blir noen er det nærmest katastrofalt. Da har hverken Keegan eller Ashley gjort jobben.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #4551 på: 30. Aug. 2008, 23:37 »
Ønskeliste:

Inn:

Diego
Skjelbred
Taiwo
(Høyreving)
Lån av en spiss
Evt en MS/DMS

Ut:

N'Zogbia
Ameobi
(Butt)

Ellers, så hadde Ben Arfa vært noe.

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4552 på: 31. Aug. 2008, 00:03 »
Dette ser ganske stygt ut, etter at Milner fikk vite at de beste homseklubbene er i Birmingham :P

Men nå virker det som det er for seint til å være sikker på om signings kommer til å slå an eller ikke. Vi er rett og slett tvunget til å satse, for de skadeproblemene vi har gjør at stallen er altfor tynn.

Vi kan ikke la Ameobi eller Smith spille over 50% av kampene, da blir det ihvertfall ikke noen forbedring fra fjorårssesongen.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4553 på: 31. Aug. 2008, 00:10 »
"I hope to do more business. We need three players in," said Keegan.

"I have seven very good players and a few who could be in the future, but we need a couple more."

synes det er litt tøfft sagt egentlig! bra å ha en manager som virkelig legger korta på bordet og sier ting som det er! Vi har ikke en komplett første 11'er engang, lurer på hvem de 7 er:)

Link til SkySports
Han kom, ble mett og dett var dett....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4554 på: 31. Aug. 2008, 00:18 »
Shay Given
Beye
Coloccini
N'zogbia
Jonas
Owen
Martins

Disse 7 er hvertfall de jeg ville plukket ut som våre beste.

Guthrie
Taylor
Enrique
Bassong

Disse er vel i kategorien utviklingspotensialet. Hvor han vil ha Butt vet jeg ikke :P
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #4555 på: 31. Aug. 2008, 00:46 »
Det synes klart for meg at vi må bruke pengene fra Milnersalget sentralt på midtbanen, og da helst en hurtig kontringssterk spiller. Jeg mener ciljan kan være et godt alternativ, men vi bør helst ha en fra hylla over.

I tilleg kunne jeg tenkt meg å handle en erstatter for Butt. Ikke det at Butt stinker, men vi bygger nå et lag for fremtiden, og da bør det defansive ankeret på plass tidlig for kontinuitetens skyld. Dette betyr at vi da har flere gode alternative til spillemønster i forhold til taktikk/skader.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4556 på: 31. Aug. 2008, 02:16 »
Sånn som N'Zogbia har fremstått i de siste kampene er jeg personlig VELDIG langt unna å regne Zog blant våre sju klassespillere.
Hva har skjedd med gutten? Hvor er touchen? Hvor er overblikket? Hvor er innleggene? Hvor er dødballene? Hvor er skuddfoten?

Akkurat nå fremstår han som veldig rask og glad i å drible, men ingenting mer.

Hvis ikke vi får napp fra noen storfisk tror jeg faktisk Ciljan kunne vært et meget godt alternativ.
Men vi trenger flere sentrale midtbanespillere - og vi trenger et anker. Vi trenger en som kan gjøre Butt til backup. Vi trenger en type Alonso - med overblikk, pasninger og skuddfot - i tillegg til duellstyrke selvsagt.

Får vi inn en venstreback i tillegg, hadde det vært kjekt.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4557 på: 31. Aug. 2008, 02:22 »
hvilken backup har vi på høyre da?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4558 på: 31. Aug. 2008, 02:28 »
Til nød så kan vel både Geremi og Coloccini ta på seg den jobben.
Men skulle det være krise en kamp, spilte jo Taylor der i sin yngre dager.
Er flere og flere midtstoppere som begynner karrieren på back. (Sett at de er unge da de debuterer, og spiller f.eks i PL)

Danield: Jeg tror det kommer litt i morgen og litt mandag jeg. Håper egentlig på det. Ellers så hadde det vært moro om alle hadde blitt presentert samtidig på mandag.
Spørs vel egentlig om det offentliggjøres noe i morgen da. Er jo en grunn til at vinduet er åpent en ekstra dag. Noe jeg er mektig happy for akkurat nå :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TehVader

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #4559 på: 31. Aug. 2008, 02:45 »
Ein som jobber som scout for Newcastle skreiv idag:

"We are also 1 to 2 days away from making hopefully 3-4 quality signings"

På eit anna forum eg leser, av forståelige årsaker ville han ikkje nevne navn til meg men virker vertfall lovandes.