20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 801892 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #3855 på: 15. Aug. 2008, 15:16 »
Nei, forskjellen er at det dreier seg om tid (evt. alder) ikke tallene i seg selv.

Ok, da vet eg det også  ;)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3856 på: 15. Aug. 2008, 15:17 »
Må være en utrolig interessant diskusjon for alle som vil lese om sommerens kjøp :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3857 på: 15. Aug. 2008, 15:17 »
Jeg er ganske sikker på at det er Faye sjøl som ønsker å gå. Ellers hadde vi aldri i verden solgt Faye. Og jeg håper fremdeles at disse ryktene bare er tull.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3858 på: 15. Aug. 2008, 15:27 »
Han har jo vært og trent med dem så ryktene er ikke bare tull, men jeg tror du har rett i at han vil bort Joakim. Står dette i setanta linken: ?He wants to move back to the North West and that has been a help in trying to get him here.?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3859 på: 15. Aug. 2008, 15:29 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/08/15/keegan-hints-at-man-utd-debut-for-coloccini-72703-21541067/

King Kev snakker om at Colo kan få sin debut mot ManUtd, ingen flere spillere bortsett fra Faye vil King Kev fjerne.
Han sier videre at Milner blir, da det er "den siste spilleren Keegan vil selge fra denne klubben".

http://www.shieldsgazette.com/nufc/39Hands-off-Alan-Smith39-Keegan.4396341.jp

"I don't want to lose Alan Smith," said Keegan. "He is great around the place. Everyone's got different opinions, and Alan Smith needs a goal at Newcastle United.

"And you've got to ask how many times he has played as an out-and-out striker. He's played a lot of his games for this club in midfield.

"He's a fantastic member of our squad, and I don't want to lose any member of this squad now."

Ei heller Smudge ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3860 på: 15. Aug. 2008, 15:33 »
Nevner ikke Shola, men han har jo fått tilatelse til å snakke med Ipswich så er nok på vei ut han også.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3861 på: 15. Aug. 2008, 15:38 »
Da bør disse pengene gå til innkjøp av minst en spiller til. Ser jo som vanlig ikke ut til at ITK-ryktene stmmer heller. Skønner btw ikke logikken hvis vi selger Faye og henter Warnock som har vært linket..
Jeg ser helt klart logikken i akkurat det. Vi selger en stopper, som finansierer et kjøp av en venstreback. Enkel og greit.
Dog mener jeg at vi kan beholde Faye og kjøpe Warnock for £4 mill. Men nå ser det ikke ut som Warnock ønsker å forlate Rovers.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3862 på: 15. Aug. 2008, 15:41 »
Nå er jeg ganske sikker på at vi hadde beholdt Faye hvis ikke spilleren selv hadde ønsket seg bort. Jeg er ganske så sikker på at vi ikke selger Faye fordi vi har lyst til det.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3863 på: 15. Aug. 2008, 15:42 »
Da bør disse pengene gå til innkjøp av minst en spiller til. Ser jo som vanlig ikke ut til at ITK-ryktene stmmer heller. Skønner btw ikke logikken hvis vi selger Faye og henter Warnock som har vært linket..

Faye er 30 år og tjener relativt mye. Hvis han ønsker seg bort er det ingen grunn til å holde han i nord-øst. Etter kjøpet av Colo mener jeg vi har bra dekning i midtforsvaret, og hvis Taylor skal få utvikle seg, er det essensielt at han blir førstevalg sammen med Colo i år. I bakhånd har vi Cacapa, Bassong og Edgar, noe jeg mener er bra nok når man tar skadehistorien til Taylor og Colo i betraktning.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3864 på: 15. Aug. 2008, 15:43 »
Det må være eneste grunnen jeg kan akseptere ihvertfall! Selv skjønner jeg fortsatt ikke helt hvorfor han skulle ønske å forlate en klubb som har betraktelig større potensiale enn Stoke, hvor han atpåtil har gode sjanser for mye spill.
Om det da ikke skulle være noe sannhet i denne slosskampen han hadde med Zog i avslutninga av sesongen som var da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3865 på: 15. Aug. 2008, 15:46 »
Det må være eneste grunnen jeg kan akseptere ihvertfall! Selv skjønner jeg fortsatt ikke helt hvorfor han skulle ønske å forlate en klubb som har betraktelig større potensiale enn Stoke, hvor han atpåtil har gode sjanser for mye spill.
Om det da ikke skulle være noe sannhet i denne slosskampen han hadde med Zog i avslutninga av sesongen som var da.

Samme her. Stoke får seg hvertfall en veldig bra forsterkning.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3866 på: 15. Aug. 2008, 15:56 »
Såvidt jeg har forstått dreide det seg om at han var såpass sterkt knyttet til Big Sam, at tilværelsen i Newcastle ikke er fullt så fornøyelig når han ikke er manager. Det lukter merkelig nok en uoverenstemmelse med Keegan her.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3867 på: 15. Aug. 2008, 16:06 »
Såvidt jeg har forstått dreide det seg om at han var såpass sterkt knyttet til Big Sam, at tilværelsen i Newcastle ikke er fullt så fornøyelig når han ikke er manager. Det lukter merkelig nok en uoverenstemmelse med Keegan her.
synes ikke det lukter uovernstemmelser, men du er inne på noe. Jeg ville nok også vurdert andre klubber hvis jeg spillte i det forsvaret ifjord som det var desidert mest hull i... er ikke bra å spille i Newcastle forsvar, ikke at Stoke er bedre da, men men... ser bristen i logikken min:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #3868 på: 15. Aug. 2008, 16:13 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1367311,00.html

Da kan vel alle spekulasjoner rundt Milner legges død :D
sunt pueri pueri puerilia tractant

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #3869 på: 15. Aug. 2008, 16:36 »
Nå mangler vi bare en spiss, nå som Viduka, (Owen) og Caroll er skada. I denne sammenheng mener jeg vi burde bruke pengene vi får for Faye og Ameobi på en ung spiss som feks. Derdiyok. Vi kunne også trengt en venstreback, der mener jeg at insua hadde passet perfekt. Tenk dere tre argentinere i et overgangsvindu, hvem hadde regna med det? Vi får håpe.
Da har vi henta nok spillere etter min mening.  ;D
« Siste redigering: 15. Aug. 2008, 16:41 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".