20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 800507 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #3630 på: 12. Aug. 2008, 09:41 »
David Moyes skal visstnok også være villig til å legge inn et forholdsvis bra bud på 4millioner pund på Alan Smith. ;D

Huff. Får så vondt av Smith jeg :-\ Han vil jo så gjerne, men han får det bare ikke til. Hadde vært konge om det hadde løsnet litt for ham denne sesongen, om han ikke blir solgt (noe han bør bli om vi kan få £4m for ham). Han bør iallefall rangeres som spiss nr. 4 før Shola.

Smith bør ikkje rangeres om spiss nr 4 før Shola. Shola har ivertfall mål for oss, noe Smith aldri vil få. Nei selg han fort som f...
Newcastlesupporter siden 1992

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #3631 på: 12. Aug. 2008, 09:48 »
Smith er bedre enn shola. ;) Smith kan jo også spille på midtbanen hvor han ikke var så dårlig forrige sesong. Alikevel tror jeg folk er skeptiske til han pga. han ikke scorer mål!! Men begge kan selges, få inn derdiyok og Healy eller noe...
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3632 på: 12. Aug. 2008, 09:52 »
Smith kan jo lage mye faenaskap i motstanderboksen. Heller han enn Healy for å si det sånn. Men det er jo sjukt at vi fortsatt har Shola ???

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3633 på: 12. Aug. 2008, 10:24 »
Healy er faktisk en meget habil spiss selvom han har slitet benken i Fulham. Legg gjerne til link når dere poster rykter osv!

boeyvind

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3634 på: 12. Aug. 2008, 11:21 »
THE SUN: West Ham and Newcastle are battling it out for Diego Tristan.
DAILY MAIL: Newcastle are closing in on a deal for Blackburn defender Stephen Warnock.
DAILY STAR:Shola Ameobi has begged Newcastle not to price him out of a move away from St James's Park

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_3968789,00.html
« Siste redigering: 12. Aug. 2008, 11:24 av boeyvind »

Ole939

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3635 på: 12. Aug. 2008, 11:31 »
Diego Tristan hadde vært en knallkjøp!   For 7 år siden....

Overprise Shola? For min del kan han egentlig gå gratis, vi blir kvitt han fra lønningslista og kan satse på nye spillere.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #3636 på: 12. Aug. 2008, 11:35 »
Jeg ville ikke hatt Tristan selvom han hadde blitt gitt gratis. Da er det mye bedre med en derdiyok ;D, enn en spiller på vei mot slutten av karrieren. Hadde det vært 2 år siden kanskje.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

LordJerec

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #3637 på: 12. Aug. 2008, 11:36 »
For og ta det med Shola først... Vi trenger spisser, klart de som ikke kan score mål, burde kanskje enten bli gitt en sjangse til, eller bli solgt. Men kjenner jeg David Moyes rett så kjøper ikke han Smith som spiss, han ville nok heller brukt ham på midten, samme som Sir Alex gjorde I Man U, tror personlig at det har noe med hvem Smith har rundt seg som gjør at han blir bra eller dårlig. Han er ikke akkurat noe target man, så spør dere meg behold begge, mao både Shola å Smith. Så får jeg vel være så snill å si hei til alle på forumet jeg oxo.

Når det gjelder rykter, så la være og tro på de... I allefall alle... Vi får bare vente og se hvem som blir presentert som NUFC spillere i løpet av Onsdagen...

Ellers så synes jeg det har var bra det Newcastle gjorde mot Valencia 2-1 et sterkt resultat...

Så om jeg får si det selv, så tror jeg nok Newcastle kan komme høyere enn midt på tabellen, men det er jo bare min personlige mening om sakene da.

:D
Alle for Newcastle og alle for 1 King Kev.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3638 på: 12. Aug. 2008, 12:02 »
Spiller Diego Tristan fotball ennå??

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3639 på: 12. Aug. 2008, 12:03 »
Shola fikk mye tid under Souness om jeg ikke husker feil. Selv om hele laget var ræva på den tiden, synes jeg ikke han besviste noe som helst. Gi ham bort til veldedighet og spar unødig lønn, vil heller se Carroll enn Shola.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3640 på: 12. Aug. 2008, 12:10 »
Putta ikke Shola litt under Roeder ?? Han ble jo faktisk satsa litt på så seint som det !

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3641 på: 12. Aug. 2008, 12:58 »
Putta ikke Shola litt under Roeder ?? Han ble jo faktisk satsa litt på så seint som det !

Det stemmer. Roeder valgte utrolig nok å satse på Ameobi foran Luqe, en gedigen brøler. Ameobi har aldri vært god kommer aldri til å bli det. Null spilleforståelse, ingen avslutningsegenskaper og middelmådig teknikk. Eneste gode kampen jeg har sett var i EUFA eller CL hvor han scora 2 mål. Får vi 4 mill pund er det tidenes salg.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #3642 på: 12. Aug. 2008, 13:00 »
Tristan???  32 år gammel avdanket spiller med 2 mål på de siste 2 sesongene ??? nekter å tro det ligger noe i det, kræsjer fullstendig med Newcastles transferpolitikk!

Når det gjelder det å holde seriøsiteten oppe her inne på Transfer siden av forumet, så er jo det bare tull!  9 av 10 transferrykter er jo bare bullshit, så da må man jo evt vente til spillere har signert før man kan diskutere dem, blitt en kjedelig tråd det :)

Ameobi er bare å få ut, uansett hva man får for han, ubrukelig spiller som har terrorisert meg som newcastlesupporter i alt for mange år!
Smith kunne vært beholdt som en backup, men grunnet hans høye lønn, så er han også bare å bli kvitt.

Spennende å se om det skjer noe uventet på Onsdag, tror det ikke, men har ett lite håp og en liten forventning på at vi kanskje kan bli overrasket, nettopp det som gjør sommeren til en spennende tid ;D
sunt pueri pueri puerilia tractant

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3643 på: 12. Aug. 2008, 13:03 »
Vi er etter to ikke-navngitte spillere fra Mallorca i følge dagens Chronicle.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #3644 på: 12. Aug. 2008, 13:04 »
Kanskje det er Arango!! ;D