20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 803008 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #3495 på: 10. Aug. 2008, 15:43 »
Jeg tar gjerne imot Xavi jeg. Det er ikke sånn at jeg må holde på Butt for enhver pris. Jeg vil bare forsvare ham mot urettferdig og totalt feilaktig kritikk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3496 på: 10. Aug. 2008, 16:18 »
Jeg tar gjerne imot Xavi jeg. Det er ikke sånn at jeg må holde på Butt for enhver pris. Jeg vil bare forsvare ham mot urettferdig og totalt feilaktig kritikk.

Du har rodd deg selv ut på veldig dypt vann nå. Totalt feilaktig kritikk? Hvordan kan du si det? Det er bare til å spørre enhver fotballinteressert om hans mening om Nicky Butt. Jeg sier ikke at han er fullstendig ubrukelig, men det må gå an å ha begge beina plantet på bakken av og til. Overvurdering og opphyping av egne spillere er ikke sunt i det hele tatt.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3497 på: 10. Aug. 2008, 16:25 »
Overvurdering og opphyping av egne spillere er ikke sunt i det hele tatt.

Støttes

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3498 på: 10. Aug. 2008, 16:44 »

Du har rodd deg selv ut på veldig dypt vann nå. Totalt feilaktig kritikk? Hvordan kan du si det? Det er bare til å spørre enhver fotballinteressert om hans mening om Nicky Butt. Jeg sier ikke at han er fullstendig ubrukelig, men det må gå an å ha begge beina plantet på bakken av og til. Overvurdering og opphyping av egne spillere er ikke sunt i det hele tatt.

Jeg kan spørre mange fotballinteresserte om Nicky Butt, og veldig mange av de er imponert over Butt på det Newcastle-laget som har spilt i PL de siste par åra. Butt er intet teknisk vidunder, men de tradisjonelle ankeroppgavene løser han mesterlig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3499 på: 10. Aug. 2008, 17:45 »
hadde vi fått xavi så hadde det klikka for meg! da skulle jeg spist bløtkake og feira i 1 år! xavi ble kåret til em's beste spiller, og han er utrolig bra. en klassespiller. Jeg er rimelig sikker på at det bare er oppspinn.

til butt saken: butt er ikke god, og har ikke vært det på noen år. han har heller aldri vært utrolig god i manu! Butt er så vidt god nok for det newcastle laget vi har i dag, og det laget er ikke ufattelig bra. Å se butt sende en presis og god pasning er like sjeldent som å se en albino elefant!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3500 på: 10. Aug. 2008, 17:47 »
Takk til et godt og saklig innlegg.
Butt er i og for seg nesten selvskreven i dagens førsteellever. Ingen andre som er i nærheten av å være en like god stabilisator på midtbanen som han i vår stall, dessverre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Ole939

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3501 på: 10. Aug. 2008, 18:10 »
Butt er rett og slett selvskreven på laget til dagen Keegan kjøper inn en ny og bedre anker på midten.
Han er god til å skaffe ballen, den skal han ha!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3502 på: 10. Aug. 2008, 18:16 »
Med de rette spillerne rundt seg er Butt alle tiders på midtbanen!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3503 på: 10. Aug. 2008, 18:31 »
med de rette spillerne? han må jo minst ha fabregas, messi og silva for å være alle tiders!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3504 på: 10. Aug. 2008, 19:14 »
haha

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #3505 på: 10. Aug. 2008, 19:22 »
med de rette spillerne? han må jo minst ha fabregas, messi og silva for å være alle tiders!

Du har ikke sitt mange kamper med Butt i Newcastle-drakten, har du vel?.
Det virker ikke som om du har mye peiling på hva du prater om. 
Butt er gammel, men er et arbeidsjern. Han har spilt i PL omtrent hele karrieren, å vet hva det dreier seg om. Han er en viktig brikke!.
Han trengs på midtbanen til Newcastle, selv om vi hadde kjøpt Veloso hadde han blitt brukt fast - i alle fall fram til Jul.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3506 på: 10. Aug. 2008, 19:27 »
Han trengs på midtbanen til Newcastle, selv om vi hadde kjøpt Veloso hadde han blitt brukt fast - i alle fall fram til Jul.
Også var det dette med overvurdering av egne spillere igjen da...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3507 på: 10. Aug. 2008, 19:40 »
Ble ikke Butt kåret til NUFC sin beste spiller av spillerne selv forrige sesong?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3508 på: 10. Aug. 2008, 19:47 »
Ble ikke Butt kåret til NUFC sin beste spiller av spillerne selv forrige sesong?
Stemmer det.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3509 på: 10. Aug. 2008, 19:57 »
Også var det dette med overvurdering av egne spillere igjen da...

Haha, hvor går grensen?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg