20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 800455 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2145 på: 17. Juni 2008, 20:48 »
Jeg ønsker meg spillere som Guthrie og Davies. Om ikke akkurat de, så noe rundt det kaliberet. Som back-up må jo slike spillere være bra nok, og skal man komme seg oppover på tabellen må man begynne et sted. Ser helst at slike type spillere kommer i slutten av transfervinduet, men så lenge vi får inn noen klassespillere (relativt sett), kan Guthrie, Davies og slik type spillere være en god backup i en lang og slitsom sesong.

Så lenge det ikke er de spillerne vi bygger laget rundt så.. ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #2146 på: 17. Juni 2008, 22:14 »
Jeg ser for meg at spillere som Guthrie og Davies kan være meget gode backuper for oss i neste år, ettersom jeg tror at dette er spillere som (om ikke så mye annet) har STOR innsatsvilje. Og er det én ting vi trenger neste år, så er det innsatsvilje.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2147 på: 17. Juni 2008, 22:21 »
Bare legge til at jeg synes ikke at vi bør selge Milner for å få Guthrie som backup. Men det regner jeg med at de fleste skjønte.
Synes kanskje vi ikke skal selge så mange fler. Ameobi kan få spasere. Ellers er jeg skammelig redd for at vi trenger folk som Butt (som i mine øyne var en av de tre beste for oss i sesongen som gikk), Smith og Cacapa.
Selv om ikke kvalitetene er top-class, er det bedre med de tre, enn å ikke ha dem totalt sett. Backup er meget viktig å ha, feks Sidwell og Ben-Haim i Chelsea (kjøpt utelukket som backup) og Fletcher og O'Shea i Manu.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2148 på: 17. Juni 2008, 23:04 »
Hvis vi skal spille 4-3-3 neste sesong kan milner gå for min del. Synes ikke han passer inn i den formasjonen. får vi 9 mp er vi godt på vei til å ha penger tilå kjøpe f. eks Arshavin.  Jeg nekter å tro at Guthrie og Davis ville blitt regnet som førstevalg hvis de kom.

Utalte ikke Arshavin til media i januar at han godt kunne tenke seg en overgang til Newcastle?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2149 på: 17. Juni 2008, 23:24 »
Det er klart at formasjonen har mye å si for hvem vi kjøper/selger.
Og skal vi spille 4-3-3, er det ikke mange av dagens Newcastle-vinger som bør beholdes hvis det kommer et godt tilbud.
Eneste er vel Zoggy som også kan spille sentralt. Men av en eller annen grunn tviler jeg på at vi kommer til å tviholde på den taktikken hele året, skulle vi velge den. Og da er det greit å ha noen vinger i bakhånd.
Får vi £9mill for Milner, er det absolutt grunn til å vurdere. Men er det forsvarlig pr dags dato? Vi aner ikke hvem vi kan få...

Arshavin ble vel sitert på det tror jeg, men spørs hvor stor den lysten er hvis han imponerer noe mer enn han allerede har gjort siden den tid.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2150 på: 18. Juni 2008, 12:20 »
Nå begynner jeg å bli sinnsykt utålmodig her.Hvor blir det av ryktene og spillerne vi skal kjøpe :P

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2151 på: 18. Juni 2008, 12:40 »
Rykter er det mye av. Idag blir f.eks. Samba, Arshavin (igjen) og tyrkiske Servet Cetin linket. Det som er problemet er at det ikke er noen sterke rykter. Vi blir linket til nye spillere hver dag. Men det er EM og KK har vært på ferie så det er ikke så rart at vi ikke signerer noen nå.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2152 på: 18. Juni 2008, 13:03 »
Rykter er det mye av. Idag blir f.eks. Samba, Arshavin (igjen) og tyrkiske Servet Cetin linket. Det som er problemet er at det ikke er noen sterke rykter. Vi blir linket til nye spillere hver dag. Men det er EM og KK har vært på ferie så det er ikke så rart at vi ikke signerer noen nå.

Jo du har rett der fredd :).Hadde vært artig å fått noen signeringer snart!.Helst noe kvalitet..

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2153 på: 18. Juni 2008, 14:22 »

Alle dei spilllerene ville vert flott å få inn! Servete ser ikke direkte grasiøs ut, men han er rolig med ball og spiller veldig enkelt og trygt.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2154 på: 18. Juni 2008, 16:52 »
Jeg vet dette er litt gammalt nytt med velger å slenge den inn fordet..:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=500522

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #2155 på: 18. Juni 2008, 17:07 »
og ingen av de havner hos oss. Tviler faktisk på om de havner i England i det hele tatt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2156 på: 18. Juni 2008, 17:39 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3706969,00.html

26 år gamle Guy Demel linkes nå til oss. 26 årig stopper fra Hamburg som spiller på samme landslag som Drogba. Selv er han smigret over den påståtte interessen fra oss, samtidig som han påpeker at han ikke vil tenke på noen overgangsforhandlinger før han er ferdig med sine landskamper.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2157 på: 18. Juni 2008, 19:50 »
http://nufcblog.com/2008/06/18/newcastle-news/breaking-news-that-ameobi-may-join-norwich/

Ameobi mest sannsyneligvis klar for Glenn Roeder og Norwich. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2159 på: 18. Juni 2008, 19:59 »
Samba til £4m sier jeg ja takk til. Bra stopper som har bevist at han passer bra i England.