20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 804046 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1770 på: 31. Mai 2008, 11:44 »
Eg vil sei det er meir latterleg å lesa om alle som skyldar på Ashley og Spurs for alle "overgangane" som går i vasken. Alt basert på rykter.
Nok ein sommar med dette ::) Greit nok at folk hoppar av hengslane når Eto verte linka (han kjem aldri) men ver så snill å ikkje skyld på Ashley eller Spurs viss han ikkje kjem. Eg er veldig spent på kva spelarar som kjem inn i sommar, men ventar med fram til sesongstart før eg stille meg kritisk til Ashley og resten av gjengen. Og då er det ikkje om Eto kom eller ikkje som avgjer, men det at vi skal få inn 3-4 som går rett inn på laget å forsterkar oss. Skjer ikkje dette siste, så kan ein kanskje begynna kritisera. Alle desse ryktene om at Ashley vil vi skal satsa på yngre talent synst eg er glimrande, og det verkar som vi har eit bra apperat i gang for å få oversikt over nettopp alle desse talenta. Ein får det ikkje meir latterleg når folk kritiserar Ashley som har sletta ei enorm gjeld vi har hatt. Eg synst vi peilar oss inn i ein positiv retning, og med tiden vil dette vise seg. Så får vi berre krysse fingrane for at alle dei laga som lokkar med cl og uefa, og som samtidig er bedre enn oss akkurat no, ikkje "stjel" alle spelarane vi er ute etter i sommar.
« Siste redigering: 31. Mai 2008, 11:50 av lgrinde »

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1771 på: 31. Mai 2008, 13:27 »
ser at daily star linker oss med Rise igjen. Dette kan bli en lang sommer

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1772 på: 31. Mai 2008, 17:43 »
Spennande med sånne rykter ja, men ser helst at vi hentar en anna når vi først skal cashe ut. Eto'o har vore elendig av det eg har sett han denne sesongen, dvs CL og enkelte ligakampar. Vil heller ha Darren Bent eller Peter Crouch eg :P
Da kan du ikke være helt god i hode. Eto'o er jo verdensklasse, i motsetning til disse to du nevner her. Når grunnlaget ditt for å si nei til Eto'o er en dårlig sesong blir det vel litt feil og nevne to andre du ønsker, som har hatt minst like dårlige sesonger?

Hehe, ja godt mulig eg er dum i hodet. Vil heller ha Crouch eller Bent fordi syns dei er spelartypar som vi trenger meir enn Eto'o-typen, i tillegg til at dei har bevist at dei duger i PL. Synes Crouch og Bent har sett bra ut denne sesongen når eg har sett dei spele, i motsetning til Eto'o, sjølv om eg ikkje har sett alt av nokon av dei.

Synes selfølgelig at Eto'o er ein bedre spelar enn dei begge, men trur ikkje han er typen vi trenger i Newcastle. Ein arrogant type som trekker jævlig med lønn osv.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1773 på: 31. Mai 2008, 17:51 »
Øyvinden: Eto'o har 20 mål på 24 kamper i år, hvordan du kan si at han har hatt en dårlig sesong er for meg en gåte.
« Siste redigering: 31. Mai 2008, 17:55 av braegg »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1774 på: 31. Mai 2008, 17:55 »
Hvis du tror at Darren Bent er en target spiller, så tar du feil. Han er tvert imot ganske lik Eto'o..Peter Crouch er en annen type enn Eto'o og Bent for den saks skyld.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1775 på: 31. Mai 2008, 17:57 »
Som sagt, eg har ikkje sett mykje av han, men det eg har sett har vore elendig. Eto'o er ein litt Owen-type ettersom eg har forstått, scorer enkle mål.
Men som eg poengterte, det er ikkje fordi eg ikkje synes Eto'o er ein bra spelar eg ikkje vil ha han, det er rett og slett fordi eg ikkje føler han er den spelartypen vi trenger i Newcastle.

Bent er langt bedre på hodet enn Eto'o, og eg trur han har potensiale til å bli en slags Ferdinand.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1776 på: 31. Mai 2008, 18:10 »
Haha tvilar sterkt på at Eto kjem til oss når vi går inn for å stramme inn på lønningane. Han skal vel ha like mykje som Owen. Dessuten kjem han til å koste masse. Då ser eg at vi brukar pengane på andre.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1777 på: 31. Mai 2008, 20:33 »
Som sagt, eg har ikkje sett mykje av han, men det eg har sett har vore elendig. Eto'o er ein litt Owen-type ettersom eg har forstått, scorer enkle mål.
Men som eg poengterte, det er ikkje fordi eg ikkje synes Eto'o er ein bra spelar eg ikkje vil ha han, det er rett og slett fordi eg ikkje føler han er den spelartypen vi trenger i Newcastle.

Bent er langt bedre på hodet enn Eto'o, og eg trur han har potensiale til å bli en slags Ferdinand.
skal du sammenligne eto´o med noken så må det vere martins(i ein anna klasse!), han kan gjere alt på egenhand og har en råå teknikk samtidig som han er farlig uansett kor han er forran mål. Men vi får han aldri
- carry on!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1778 på: 31. Mai 2008, 23:13 »
Uten at eg kan bekrefte dette, så vil eg nesten tro at Eto'o er nermere 190 enn 180. Uansett er han ikke direkte en tanks, men kan funke godt i 4-4-2

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1779 på: 01. Juni 2008, 00:38 »
han er 180 akkurat

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1780 på: 01. Juni 2008, 09:54 »
Ok da :-[

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1781 på: 01. Juni 2008, 12:07 »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1782 på: 01. Juni 2008, 13:36 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1321952,00.html

LATTERLIG. Nå bekreftes det fra nufc at de er kommet til enighet over Emre. Er de helt blåst? A. Han er meget god og B. Mye bedre å selge ETTER EM evnt. ARGH
« Siste redigering: 01. Juni 2008, 13:48 av InspectorC »

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1783 på: 01. Juni 2008, 13:38 »
Hvis vi skal vente til etter VM, så må vi vente lenge...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1784 på: 01. Juni 2008, 13:49 »
Hvis vi skal vente til etter VM, så må vi vente lenge...
Ikke vær så pirkete, du vet hva jeg mente..  ;)