20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 803878 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1590 på: 23. Mai 2008, 23:11 »
Shearer var fortsatt tidenes kjøp, uansett hvordan du vrir å vender på det. Trenger vel ikke å argumentere for dette?

Enig, selvfølgelig var Shearer tidenes kjøp i Newcastle. Fatter ikke at det er et diskusjonstema engang.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1591 på: 23. Mai 2008, 23:48 »
Jeg mener tidenes kjøp i Newcastle er fullt diskuterbart!

Han er nok den beste spilleren som har spilt i Newcastle, riktignok har jeg har aldri sett Jackie Milburn, Hughie Gallagher eller noen av tidl legender spille...

Men når det gjelder tidenes kjøp, så må man veie opp i henhold til pris blant annet. Jeg vil faktisk påstå at Shay Given er et bedre kjøp fordi han kom for £1,5mill som en ung talentfull keeper som på få år utviklet seg til en verdensklasse keeper! Også Rob Lee må være med i en diskusjon om tidenes kjøp, er jo helt utrolig hva den mannen gjorde i Newcastle, og han kom for småpenger.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #1592 på: 24. Mai 2008, 00:07 »
Det Alan Shearer har gjort for Newcastle kan ikke måles i penger. DERFOR er han tidenes kjøp. Vask munnen din og kom deg til sengs. God natt.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1593 på: 24. Mai 2008, 00:29 »
Er vel diskuterbart, men ikke for meg overhodet. One man, Alan Shearer!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1594 på: 24. Mai 2008, 01:09 »
men folkens nå haster det med og få på plass nye spillere, ellers er jeg redd det kan bli en farlig sessog igjen i newcastle

RHCP14

• Gjest
« Svar #1595 på: 24. Mai 2008, 10:50 »
Har ein dårligere og dårligere følelse på at vi skal få inn noen nye gode spillere før sesongstart. Vi må på ein måte vente til dei andre gode lagene i ligaen har forsynt seg før vi kan se etter spillere. Gomez er totalt utelukke. Tysklands største talent vil utvilsomt vise seg fram i EM, og større klubber har han garantert på blokka.

Modric, Turan, Dunne, Gomis, Veloso, Henry, Gomez....er spillere som enten er gått til Tottenham, kommer til å gå til Tottenham, eller er for gode for Tottenham, og dermed oss også.

Syns det igrunn er merkelig at vi ALLTID skal kjempe med Tottenham om de samme spillerene. Alikevel er det litt deilig å se at Tottenham aldri blir noe uansett kem som kommer der.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1596 på: 24. Mai 2008, 11:04 »
HASTER?????
Ja jøss mann, det er jo bare en uke siden sesongen var over....
Hvem andre har signert spillere i øst og vest denne uka?

Nei her må vi la Keegan & co bruke tiden og finne de riktige spillerne til rett pris. Jeg mener det viktigste er å få Owen og Taylor til å signere nye kontrakter.

Sondre

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1597 på: 24. Mai 2008, 11:54 »
Haster gjør det forsåvidt ikke, men det er lett å bli stressa. Lurer på hva som gjør at vi har så mye mindre rykter på oss om dagen. Alle vi tidligere har blitt linka til har blitt linka til noen andre. I tillegg så er det vel ingen som har peiling på hvor mye penger vi faktisk har å bruke? noen som har ett ca tall mellom 0 og 1milliard? Og det siste som bekymrer meg er at jeg har fått for meg at ashley er gjerrig.

Men har jo ingenting håndfast, og det er litt skremmende.

Glad for at folk på forhånd tar den "Gomez er alt for god for oss, ikke tenk på det engang" :) Da blir man ikke så skuffa om alt skulle gå i dass.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1598 på: 24. Mai 2008, 12:05 »
Trur ikkje vi får inn noken verken før EM, eller etter... Rett og slett !

Ha min holdning...Då verte du ikkje skuffa uansett kva som skjer ;)

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1599 på: 24. Mai 2008, 13:11 »
masse rykter i engelske aviser i dag om at Martins legges ut på markedet. Liker det dårlig!

Hvis de skal kutte ned på lønningene så skjønner jeg ikke hvorfor de ikke bare kvitter seg med Smith istedet!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1600 på: 24. Mai 2008, 13:19 »
masse rykter i engelske aviser i dag om at Martins legges ut på markedet. Liker det dårlig!

Hvis de skal kutte ned på lønningene så skjønner jeg ikke hvorfor de ikke bare kvitter seg med Smith istedet!

Er det artikkelen i The Sun du tenker på?

Hvis det er det så kan du bare ta det med ro. Samme journalist som for to-tre uker siden skrev at Martins var klar for å skrive en ny 4-års kontrak verdt £90k i uka.....hvor er troverdigheten?

Hvorfor skal vi plutselig prøve å selge han, når vi bare for et par uker siden ville binde han opp på ny kontrakt og gi han mer lønn. Selvsagt for å bli kvitt utkjøpsklausulen, men hva var vitsen med det hvis planen skulle være å selge?

Er bare å gi fullstendig faen i den avisen der. Det eneste som er bra med den avisen er side3 :P that's it!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1601 på: 24. Mai 2008, 13:33 »
Hahaha ja aldri om vi selge Martins.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1602 på: 24. Mai 2008, 13:52 »
Ja jeg vil si det begynner og haste litt. Fordi snart kommer EM, og da er det så og si umulg og få signa spillere. Og hvis turan og andre gjør det bra der, så kommer ikke de til oss

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1603 på: 24. Mai 2008, 16:15 »
arrester meg om jeg tar feil, men har det ikke vært sånn under hele MA og CM sin tid i klubben, at vi nesten ikke hører rykter før ting er på plass? Hadde det vært under FFFs tid i klubben hadde vi nok hatt 100 rykter til nå, mens det reelle tallet på henvendelser kanskje hadde ligget på det samme som nå...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1604 på: 24. Mai 2008, 16:30 »
arrester meg om jeg tar feil, men har det ikke vært sånn under hele MA og CM sin tid i klubben, at vi nesten ikke hører rykter før ting er på plass? Hadde det vært under FFFs tid i klubben hadde vi nok hatt 100 rykter til nå, mens det reelle tallet på henvendelser kanskje hadde ligget på det samme som nå...
Hvis du tenker på spillerkjøp, så var det masse rykter som stemte i sommer. Rozehnal, Beye, Faye, Barton var noen av dem. Eneste som kom virkelig overraskende på meg var Enrique og til dels Cacapa.