20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 796098 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #435 på: 26. Mars 2008, 14:23 »
Faen, Shorey er venstreback han ja.. Sorry.. Jaja, gidder ikke å fikse det.  ;)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #437 på: 26. Mars 2008, 14:53 »
Sitat fra: EivindI
Og vips! Vi er et lag som kan konkurrere om CL.
Hadde ting vært så enkelt,  så hadde vi vunnet CL for evigheter siden. Se litt på de lagene vi har hatt tidligere sesonger, så ser du hvor vanvittig enkelt det er.
Kan vi være så snill å distansere oss fra en FM-insipirert drømmeverden? Vi står i stor fare for å rykke ned, kjære venner. Og da skal vi gjøre en fem, seks megastjernekjøp og vips, så er vi helt i toppen igjen?

Ja, særlig!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #438 på: 26. Mars 2008, 14:56 »
Ja, det tror jeg helt ærlig. Og jeg har Sir Bobby Robson ved min side... Vi UNDERPRESTERER, Joakim. Det er ikke mye som skal til før vi er på nivået til Everton, Aston Villa og Man City...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #439 på: 26. Mars 2008, 15:03 »
Joda, men det er ikke akkurat sånn at det er bare å kjøpe som på FM, og vips, så er vi der vi skal være. Er vi så sikker på at spillerne faktisk vil fungere? Er de virkelig gode nok? Vil laget fungere som helhet? Vil vi greie å la være å sparke manager i tide og utide? Blir Ashley og co her lenge, og er de til det beste for oss?

Det er mange faktorer som spiller inn. Ikke bare spillerkjøp.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #440 på: 26. Mars 2008, 15:05 »
Selvsagt. Men første bud er å ha gode nok spillere. Noe vi ikke har. Man må gjøre ting i en viss rekkefølge. Man kan ikke få et lag til å jobbe sammen, før spillerene er kjøpt inn...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #441 på: 26. Mars 2008, 15:53 »
Selvsagt ikke, men vi trenger ikke nødvendigivs leve i FM-verden når det gjelder hvilke spillere som skal inn heller.
Selv er jeg veldig usikker på om den ene eller andre spilleren nødvendigvis er så "perfekt" for oss, og jeg er usikker på hvor sterk tiltrekningskraft klubben har per dags dato. For meg er det viktigst å få inn spillerTYPENE, og hva de heter er i utgangspunktet nøyaktig det samme for meg, så lenge det er de riktige spillerne. Dessuten vil jeg satse mest mulig britisk, så vi slipper det problemet med tilvenningsperioder, kortere eller lengre. Og jeg er usikker på hvilke spillere som bør selges.

Så istedet for å planlegge ned til minste detalj nøyaktig hvilke spillere vi skal hente, hvor mye de skal koste og hvordan laget skal se ut neste sesong, overlater jeg ansvaret til de som har ansvaret. Kevin Keegan, Dennis Wise og Chris Mort. La DE ta seg av kjøp og salg i sommer, så tar vi ting som de kommer, istedet for å planlegge at den og den og den og den og den og den skal komme, og når de havner i andre klubber så krever vi sjefens hode på et fat.

Som jeg har sagt, vi vet ikke hvor stor tiltrekningskraft vi har på stjernenavnene per dags dato, og jeg selv er ihvertfall ganske usikker på nøyaktig hvilke spillere vi bør ha inn, og ut. Og det viktigste er at vi får inn de RIKTIGE spillerne, ikke de største navnene.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #442 på: 26. Mars 2008, 16:21 »
EivindI jeg er helt enig i alt dt du sa i det "langt" innlegget...eg skrive ikke så mye her inne men eg lese som regel alt, å dt er dt beste innlegget jeg har sett!!kjøp det spillerne du sa,å kjøp van der vaart :P åg i samme slengen!!hehe
Joey Barton 7

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #443 på: 26. Mars 2008, 16:23 »
tror nok Joakim er inne på noe her, er litt lei av å se disse lagene som vi mener skal ta oss til serie gull. Vi tar nok neppe seriegull innen de neste årene, men med stabilitet kan vi kanskje klare å utfordre... Vi trenger ikke de store byttene, vi trenger bare å få gjort små endringer som kan styrke oss betydelig. med 5 stjerne kjøp tipper jeg at vi er på akkurat samme plass til neste år.

Faye og taylor i midtforsvaret er sikkert ikke dumt å satse på, får de spillt seg inn kan de gjøre det bra, kjøper vi nye vil konfliktene fortsette å komme. Det hjelper ikke å bytte ut et helt lag hvert år.

Hvis du hentet de 2 beste spillerne ifra de 4 beste lagene i england betyr ikke automatisk at du vinner serien.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #444 på: 26. Mars 2008, 17:05 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3350989,00.html

Skjønner faen ikke at det går ann. Han har allerede blitt jaktet av Juventus, Newcastle og Chelsea, samt at til sommeren ville han mest sannsynlig kunne svømme i tilbud fra diverse toppklubber. Men neida, han velger å signere for CSKA Moskva. Jeg skjønner det ikke...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #445 på: 26. Mars 2008, 17:27 »
 :O

Ser vi et talent som ikke går etter pengene?
Ikke det at han ikke får penger i CSKA heller, men litt overraskende :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #446 på: 26. Mars 2008, 17:47 »
Russiske klubber har mer enn nok av penger, så han tjener nok greit der også.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #447 på: 26. Mars 2008, 17:52 »
Tillegg til at det er større sjangse for å spele fast der, deretter utvikle seg. Synst det ser utsom eit lurt trekk av unggutten.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #448 på: 26. Mars 2008, 17:56 »
Enig med Hans Emil. Det var det som var poenget mitt Danield.
Men selvfølgelig har de jo penger. Tenker over det, så var innlegget mitt dårlig skrevet. ^^
Men er det bare meg, eller har russiske klubber fått en del talenter i det siste? Og ukrainsk fotball. Tenker på Shaktar Donetsk (blandt annet Aghahowa) f.eks. 
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #449 på: 26. Mars 2008, 18:15 »
Hehe nå er du litt ute på viddene Anders28. Aghahowa signerte for Shaktar for 8 år siden, men spiller for tiden i Wigan og er ikke noe talent lenger som han en gang ble omtalt som. Han har rukket å fylle 26 år