20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 803758 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #765 på: 22. April 2008, 23:09 »
Om forsvaret blir for bra må han jo kjøpes. Kan jo ikke ha Newcastle uten 1-3 mål i snitt hver kamp. Her kommer Riise inn i bilde 8)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #766 på: 22. April 2008, 23:14 »
Hehe, vel, Riise har da spilt en hel del kamper for et av Europas beste forsvarslag da.
Likte forøvrig at Riise gålla i dag. Måtte den scoringen bli avgjørende!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #767 på: 22. April 2008, 23:39 »
Tipper prisen på ham gikk ned en del milioner nå:) Jeg synes vi bør gå for ham uansett. En etabler Pl spiller som vi vet kan levere i mange år. 100% profesjonell spiller. Vi trenger slike typer.

Eller tror jeg at Jones er fult oppnåelig, kan bytte ham mot smith. Tipper keane er sugen på ham. Han sa forøvrig i et intervju på skysports noe sånn "Newcastle har et veldig godt lag, når de har spillere som Alan Smith på benken så skjønner man at de er gode" noe i den duren.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #768 på: 22. April 2008, 23:58 »
hvis noen fortsatt vil ha riise, så vitner det på at folket neppe befinner seg i edru tilstand!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #769 på: 22. April 2008, 23:59 »
På bakgrunn av dagens hendelse alene, er det dit du vil?
Da bør jo vi kvitte oss med store deler av laget vårt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #770 på: 23. April 2008, 00:19 »
På bakgrunn av dagens hendelse alene, er det dit du vil?
Da bør jo vi kvitte oss med store deler av laget vårt.

Det samme tenkte jeg på Eilertsen ;D hehe

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #771 på: 23. April 2008, 00:23 »
Hehe, ja, får da være grenser for å dømme på bakgrunn av enkelthendelser. Dette er jo ikke noe Riise har for vane å gjøre.
Men jeg skal innrømme at jeg er blitt litt mer tvilsom til om Riise er den manne jeg ønsker meg som konkurrent til Jose Enrique!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #772 på: 23. April 2008, 00:27 »
Er litt usikker selv...Riise er en av tre jeg kunne tenke meg. Bridge er førstevalget mitt, mens Shorey og Riise også er gode kjøp.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #773 på: 23. April 2008, 02:59 »
Riise har flere selvmål i årets sesong!
Og nei, jeg snakker ikke bare om dagens hendelse. jeg har vært motstander av Riise helt siden han ble linket til Nuca. Dagens match gjør meg ikke mindre bekymringsverdig. Han klarte å fyre av et skudd fra en miiiiiils avstand i dag og! at han scora selvmål i dag og, er noe jeg bare ler av! og jeg ler HELE natten lang! Tenk etter hvordan det egentlig er mulig å sette ballen i eget nett der! det er nærmest en prestasjon. Han kan bare dunke ballen av gårde med beina, men hva gjør han? joda, stupheader ballen i eget nett! haha! tror til og med Shearer ville misunnet han den scoringen!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #774 på: 23. April 2008, 07:37 »
hvis noen fortsatt vil ha riise, så vitner det på at folket neppe befinner seg i edru tilstand!
Fordi?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #775 på: 23. April 2008, 10:01 »
Haha latterligt bra bilde Ripsgard....

Uansett, eg blir seriøst skuffa vist vi henter Riise. Ja han har blitt meir proffesjonel, MEN som fotball spelar har han stagnert heilt! "Lost his legs" er ein fin beskrivelse. Han har tapt seg VANVITTIG. Han har ikkje god teknikk, han er treig, mykje feilpasningar, tapt seg offensivt som fører til han etterlate seg uendelig med rom for motstandaren på hans flanke. Hjelp ikkje å sjå på kva han har prestert tidlegare, er no tida som gjeld. Er lei av å hente vrak frå andre klubbar.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kråka

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #776 på: 23. April 2008, 13:02 »
herlighet, jeg ville heller hatt Thorstein Helstad på venstre backen enn John Arne Riise.. Riise har vært råtten de 2-3 siste sesongene..

kjøper vi han, har vi lave ambisjoner..

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #777 på: 23. April 2008, 13:57 »
Hvis han hadde vært så dårlig som flere av dere mener hadde han ikke vært fast i flere sesongner på et av ligaens beste forsvar. Det var først i år han har mistet plassen og da er det også vanskligere å prestere på et jevnt høyt nivå som når du spiller hver kamp hver uke. Riise er en back uten de store svakhetene, han har mass PL erfraring og har en god venstrefot. Med andre ord ville han passe bra som konkurrent til Enrique. Jeg er dog enig med kø1 og foretrekker heller Brigde hvis vi har noen mulighet tl åfå han. Synted han er noen hakk bedre, men Riise vil helt klart ha gjort en god jobb for oss.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #778 på: 23. April 2008, 17:04 »
Jeg vil at Enrique skal få utvikle seg gjennom å spille mest mulig. Da vil jeg nødig ha en spiller som konkurrerer ham ut. Det gjør ikke Riise. Riise er ikke i nærheten like god som for noen få år tilbake, men han er fremdeles en god spiller, synes jeg. Riktignok har han et høyrebein like dårlig som Harpers venstrebein, men Harper greier seg bra han, så lenge vi unngår å spille ham dårlig. Synes Riise bør kunne være en grei spiller å ha sittende på benken året rundt. Han har jo god erfaring i akkurat det. Og hvis Enrique skulle bli skadet, så har vi en spiller som glatt kan steppe inn uten at laget blir vesentlig dårligere.

Jeg vil ha en backup til Enrique, som samtidig kan holde Enrique på tå hev. Jeg føler Riise er det billigste og kanskje beste vi kan få tak i innenfor den kategorien. Jeg er redd for all oppmerksomheten vi vil få i norsk presse, det er vi overhodet ikke vant med, og det er ikke sikkert vi takler det. Men hensynet til Enrique veier tyngst for meg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #779 på: 23. April 2008, 17:57 »
Jeg tror ikke Riise er særlig interssert i dra fra Liverpool der han sitter på benken til Newcastle hvor han også skal sitte på benken året rundt. Hvis Riise drar vil han nok til en klubb der han kan spille fast istedenfor å sitte på benken, og det er nok flere brukbare klubber rundt i fotball europa som kan tilby han dette. Så om hvis vi skal kjøpe backup for Enrique må vi nok se på andre spillere enn både Shorey, Bridge og Riise.