20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 800664 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #3615 på: 12. Aug. 2008, 01:52 »
Hva i alle dager skjer her nå? Dette er jo bare ville spekulasjoner uten hold i, fran ende til annen!

Ro dere kraftig ned, så slipper dere bli så skuffet. Det har sikkert oppstått noen komplikasjoner i overgangen til Colo, det er derfor de drøyer an. Det er ikke dermed sagt at vi har signert halve Barcelona og ansatt Guus Hiddink som assistent manager...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3616 på: 12. Aug. 2008, 01:59 »
driver jo bare å tuller :P vet jo at verken arshavin eller xavi signere for newcastle...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #3617 på: 12. Aug. 2008, 02:00 »
Hva i alle dager skjer her nå? Dette er jo bare ville spekulasjoner uten hold i, fran ende til annen!

Ro dere kraftig ned, så slipper dere bli så skuffet. Det har sikkert oppstått noen komplikasjoner i overgangen til Colo, det er derfor de drøyer an. Det er ikke dermed sagt at vi har signert halve Barcelona og ansatt Guus Hiddink som assistent manager...

Hvis det er noen som skal roe seg kraftig ned så må det nesten være deg ::).Detta er et forum hvor folk spekulerer å diskuterer allt som skjer rundt klubben og det synes jeg man skal få lov til.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3618 på: 12. Aug. 2008, 02:06 »
Takk BallaJazz
Joey Barton 7

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3619 på: 12. Aug. 2008, 02:57 »
Gleder meg til å se hva som skjer de neste 2 dagene..Har vel liten tro på att verken Arshavin eller Xavi kommer, men blir jo litt optismistisk ettersom det virker som att vi får inn nye spillere og det må jo finnes en god grunn til att det har tatt så lang tid for Coloccini å bli presentert som Newcastle-spiller...Deportivos hjemmeside har jo bekreftet overgangen, så da er den jo klar.

Spennende, spennende..

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #3620 på: 12. Aug. 2008, 03:30 »

Hvis det er noen som skal roe seg kraftig ned så må det nesten være deg ::).Detta er et forum hvor folk spekulerer å diskuterer allt som skjer rundt klubben og det synes jeg man skal få lov til.

Det er helt greit å diskutere ting som faktisk SKJER, men å snakke om at Arshavin og Xavi kommer blir for drøyt. Hvis sakligheten noen gang skal bli bedre her inne, så må folk klare å være _LITT_ seriøs i diskusonene.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #3621 på: 12. Aug. 2008, 03:43 »

Det er helt greit å diskutere ting som faktisk SKJER, men å snakke om at Arshavin og Xavi kommer blir for drøyt. Hvis sakligheten noen gang skal bli bedre her inne, så må folk klare å være _LITT_ seriøs i diskusonene.

Tullprat.Bli bedre her inne? Du vrøvler som det skulle være et enormt problem her inne..Det er også en del av  transfer ryktene også.Noe er seriøst og noe er useriøst og da blir det sånn på forumet også da vi diskuterer ryktene som går rundt!.Jeg ser ikke problemet og skjønner ikke hvorfor du  spyr ut av deg at det er usakelig i å diskutere alle rykter som kommer å går rundt om klubben da det er det vi er her for også og derfor forumet er her.

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3622 på: 12. Aug. 2008, 04:18 »
Newcastle have been linked with several players recently including Toulouse?s Herita Ilunga, Udinese's Goekhan Inler, Arsenal?s Philippe Senderos and Tottenham?s Aaron Lennon.
nyheter fra goal.com :P Inler hadde vert jævli bra ;)

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3623 på: 12. Aug. 2008, 05:05 »
Tenkte jeg skulle bli med i strømmen av nye folk som registrerte seg etter å ha lest i flere uker på dette forumet nå:P
Angående ryktene rundt spillere som Xavi og Arshavin så velger iallefal jeg å ikke tenke mye på det, de ville vært helt utrolig å få en av disse (eller begge som noen sier) til klubben. Men gjennom dette vinduet så har vi blitt linket til så mange klassespillere og blitt skuffet. Så for nå så tror jeg det er best å bare "stay cool" og vente til onsdagen:P
Newcastle United Football Club<3

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #3624 på: 12. Aug. 2008, 07:21 »
Velkommen! Hyggelig med ny tilvekst, og godt det er flere som finner veien til det eneste seriøse alternativet for NUFC-fansen.

Angående nye spillere, blir en spennende dag!

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3625 på: 12. Aug. 2008, 09:08 »
Heisann :) Her er enda en NUFC supporter som har fulgt med på dette forumet en god stund....Syntes vi går en spennende sesong i møte, spesielt med tanke på hvor godt vi spilte mot Valencia. Der syntes jeg også Jonas imponerte, og jeg ser veldig frem til "Colo"  ;D

Når det gjelder ryktene om Arshavin, Xavi etc, så tenker jeg ikke noe særlig på det. Men hvis vi hadde fått inn noen i deres klasse, hadde det vært veldig morro!
« Siste redigering: 12. Aug. 2008, 10:05 av Yahh »

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #3626 på: 12. Aug. 2008, 09:27 »
Warnock skal visstnok være på vei til Newcastle. ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #3627 på: 12. Aug. 2008, 09:29 »
David Moyes skal visstnok også være villig til å legge inn et forholdsvis bra bud på 4millioner pund på Alan Smith. ;D
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3628 på: 12. Aug. 2008, 09:31 »
Tipper den eventuelle spillerpresentasjonen er bestående av Bassong og Colo, og thats it. Om det skulle komme en tredje spiller, så tror jeg det er en helt ut av det blå alla Gutierrez, da spillere som Derdiyok(??) og Inler sikkert ville vært observert av pressen om de var aktuelle.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3629 på: 12. Aug. 2008, 09:36 »
David Moyes skal visstnok også være villig til å legge inn et forholdsvis bra bud på 4millioner pund på Alan Smith. ;D

Huff. Får så vondt av Smith jeg :-\ Han vil jo så gjerne, men han får det bare ikke til. Hadde vært konge om det hadde løsnet litt for ham denne sesongen, om han ikke blir solgt (noe han bør bli om vi kan få £4m for ham). Han bør iallefall rangeres som spiss nr. 4 før Shola.