20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 807710 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #3195 på: 02. Aug. 2008, 21:46 »
Om vi ikke sikter høyere enn Shorey kan vi like gjerne bare la vær å hente inn en annen venstreback! Fyren blir 28 år i løpet av neste sesong og har kun spilt i PL 2 sesonger i løpet av sin karriere! Han var god den første sesongen men dårlig ifjor.
Uansett hvor mye Shorey vil koste ser jeg på det som bortkastede penger.

Da ser jeg heller at vi bruker vår unggutt Ben Tozer.
« Siste redigering: 02. Aug. 2008, 21:48 av Frode »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3196 på: 02. Aug. 2008, 22:01 »
HÆ? Shorey var jo blant dei best venstre backene i PL, tross for at han spilte for en svak klubb. Foten han har er unik i den posisjonen han spiller og er en spiller Enrique kunne lert mye av. Løp og kjøp om han er tilgjengelig!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3197 på: 02. Aug. 2008, 22:11 »
Om vi ikke sikter høyere enn Shorey kan vi like gjerne bare la vær å hente inn en annen venstreback! Fyren blir 28 år i løpet av neste sesong og har kun spilt i PL 2 sesonger i løpet av sin karriere! Han var god den første sesongen men dårlig ifjor.
Uansett hvor mye Shorey vil koste ser jeg på det som bortkastede penger.

Da ser jeg heller at vi bruker vår unggutt Ben Tozer.

Viss ikkje Shorey er god nok for oss til å bruka som utfordrar til Enrique so skjønnar eg ingenting...(!)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3198 på: 02. Aug. 2008, 22:21 »
Selvfølgelig er Shorey en ypperlig konkurrent til Enrique! Å si noe annet er bare pess. Hva tror vi egentlig? at vi kan hente inn Evra som backup?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3199 på: 02. Aug. 2008, 22:37 »
Er vel en mellomting Fra Shorey til Evra, eller tar jeg feil?

Synes det er helt utrolig å høre på de samme som mener Skjelbred ikke er god nok for NUFC synes at Nicky Shorey, mannen som har hatt èn god sesong bak seg i PL er en KJEMPE signering.
Han var god sammen med resten av laget i sesongen 2006/07, men holdt langt ifra samme nivå forrige sesong!

Og siden dere mener Shorey er så god, hvordan kan det da ha seg at ingen andre PL klubber eller fra øverste divisjon i andre nasjoner har signert han? Han har jo kun 1 år igjen av kontrakten så om han er så strålende som dere skal ha det til synes jeg det er merklig at han ikke er blitt kjøpt av en annen klubb allerede, det være seg både toppklubber som bunnklubber.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3200 på: 02. Aug. 2008, 22:40 »
Hva synes du om kjøpet av Coloccini da, Frode? Ingen andre klubber som har jaktet han nå heller..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3201 på: 02. Aug. 2008, 22:57 »
En helt annen klasse og kan ikke sammenlignes. Coloccini er fast på et landslag som regnes av mange for å være verdens beste, mens Shorey har vel 2 treningskamper for England som sitt beste, samt at han har 2 sesonger bak seg i PL.

Og angående Coloccini mener jeg å huske at vi ikke var alene om interessen!? Synes å huske at både ManCity og Tottenham har vært nevnt, sikkert noen flere jeg har oversett også.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3202 på: 02. Aug. 2008, 23:04 »
Jeg tror Ciljan kan gjøre det helt greit. Er villig til å betale 50 for han glatt. At man fikk så lite som man gjor for Tarek har vell mye med å gjøre at han ikke har fått vist at han har noe internasjonalt å komme med. Det har jo faktisk Ciljan gjort. Han har spillt i Champions league i flere sesonger, og har vært blandt Rosenborgs beste i flere av kampene.

Er enig i at han ikke har fått det helt til siden 2005, men har Rosenborg i det hele tatt fått det til siden da? Han har jo vært blandt Rosenborgs beste de siste årene, og hvis han klarer å fortsette utviklingen i Newcastle så er jo det strålende. Vi trenger en som kan springe, og har selvtilliten til å sette fart framover. Tror han kan hjelpe godt på midtbanen, han vil jo komme bak Barton i køen, men vil jo være en utfordrer. Og jeg tror at Barton kan lære Ciljan mye på fotball banen, og Ciljan kan lære Barton mye utenfor banen:P

Tror Ciljan kan bli vår egen Solskjær hvis vi er heldig, han har personligheten til det i det minste 8)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3203 på: 02. Aug. 2008, 23:21 »
Gleder meg sinnsykt til att denne Coloccini-dealen er klar en gang for alle..Vil bare höre det fra den offisielle hjemmesiden og se en storfornöyd Coloccini posere med Newcastle-drakta...Godt att vi endelig får inn skikkelig kvalitet...Jeg tviler ikke på att Colo vil klare seg bra i PL..Han har fysikken og er meget plasseringssikker..En kjempenyhet og dette gir nok mer selvtillitt til de andre forsvarsspillerne runt han også.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3205 på: 02. Aug. 2008, 23:47 »
Shorey er "madly overrated"
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Geir

• Kaptein
    • Vis profil

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3208 på: 03. Aug. 2008, 00:36 »
Kva skal vi med Senderos når vi har "Coolio"? Viss vi får han då... Har no tross alt Bassong, Taylor og Faye og. 

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3209 på: 03. Aug. 2008, 00:42 »
Tror dette budet ligger en uke tilbake i tid jeg. Hvis det i hele tatt har vært noe bud.....håper jo virkelig ikke det!!

Senderos er en spiller som på sitt beste kan gjøre kjempekamper på det aller høyeste nivået, noe han har vist i både VM og CL. Men mannen er dessverre nesten like ustabil som Titus Bramble, og da må vi bare holde oss langt unna!

Coloccini, Taylor, Faye, Bassong, Edgar, Cacapa....begynner å få bra dekning her, og har troen på at Taylor - Coloccini kan bli en bra duo!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM