20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 796193 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2730 på: 16. Juli 2008, 17:12 »
Spennende med "garanterte" flopper som Jonas og Aimar i klubben. Enten blir det great success, eller like ræva som det pleier. Tipper Guthrie gjør det best av de tre, men håper sterkt på at jeg tar feil :-\

Har vi hatt søramerikanere etter Tino som har imponert?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2731 på: 16. Juli 2008, 17:22 »
NOLBERTO SOLANO er tidenes søramerikaner!

Vel, enten blir dette den nye Bassedass og Gavilan, eller så har vi gjort et kupp!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2732 på: 16. Juli 2008, 17:22 »
Spennende med "garanterte" flopper som Jonas og Aimar i klubben. Enten blir det great success, eller like ræva som det pleier. Tipper Guthrie gjør det best av de tre, men håper sterkt på at jeg tar feil :-\

Solano er jo verdt å nevne, og jeg synes at Acuna også var mer enn brukbar. Skjønner ikke hvofor han ikke ble brukt mer!? Mulig det har å gjøre med at Robson ikke likte at de ville være med på sine respektive landslag........

Kan jo også ta med at det er en del Sør Amerikanere de seneste årene som har slått skikkelig til i PL for andre klubber. Tevez og Mascherano for å nevne de mest kjente.
« Siste redigering: 16. Juli 2008, 17:26 av Frode »

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2733 på: 16. Juli 2008, 17:23 »

jepp ;D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2734 på: 16. Juli 2008, 17:39 »
Jeg må helt ærlig innrømme at jeg er litt skuffet hvis vi ender med Aimar etter å ha vært linket til spillere som Arshavin, Turan og Modric! Er selvfølgelig positiv til Aimar også, men de andre hadde vært hakket vassere!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2735 på: 16. Juli 2008, 17:57 »
For meg er det omvendt, dersom vi ender opp med Aimar er jeg positivt overrasket. Jeg har aldri hatt noe tro at på at Modric, Turan eller Arshavin ville komme til Newcastle uansett..

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2736 på: 16. Juli 2008, 18:09 »
Driti ut å glemme Solano :-[ Men bortsett fra ham har vi vel omtrent verdens dårligste statistikk på søramerikanske spillere. Floppene har vel og merke kommet under de jævlige managerene etter og mellom Keegan og Robson, og Keegan har jo vist at han har peiling tidligere. Så den som venter får se, men vil ikke kalle meg en optimist :)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #2737 på: 16. Juli 2008, 18:12 »
Jeg må helt ærlig innrømme at jeg er litt skuffet hvis vi ender med Aimar etter å ha vært linket til spillere som Arshavin, Turan og Modric! Er selvfølgelig positiv til Aimar også, men de andre hadde vært hakket vassere!

Hvis du har hatt troen på de tror jeg du må ta en reality check.

Jeg blir VELDIG overrasket hvis vi får Aimar, hadde trodd at Guthrie og Guiterrez var mer eller mindre det eneste vi kom til å hente. Tror forsåvidt det enda, har ikke troen på Aimar heller.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2738 på: 16. Juli 2008, 18:15 »
Hvorfor må jeg ta en reality check for å ha troen på de? Ingen spesielle storklubber jakter Turan som vi vet om. Arshavin kunne vært vår i januar hvis Big Sam/Ashley bare hadde fått ut fingeren. Modric var kanskje den minst sannsynlige av disse, men også her var vi med i kampen lenge!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2739 på: 16. Juli 2008, 18:17 »
Håper vi får Aimar..det hadde vært så knall ;D.Jeg tror nok han er noe av det beste vi kan få til oss!!.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2740 på: 16. Juli 2008, 18:28 »
Kunne vel strengt tatt hatt Modric dersom det ikke var for noen lugubre brødre vel.
Arshavin kunne vi selvfølgelig også hatt mye tidligere, men slik omstendighetene ble, gjorde det Arshavin til en langt vanskeligere spiller for oss å tiltrekke. Turan burde vi vel om mulig gjort mer for å hente før EM.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2741 på: 16. Juli 2008, 18:38 »
Hvorfor må jeg ta en reality check for å ha troen på de? Ingen spesielle storklubber jakter Turan som vi vet om. Arshavin kunne vært vår i januar hvis Big Sam/Ashley bare hadde fått ut fingeren. Modric var kanskje den minst sannsynlige av disse, men også her var vi med i kampen lenge!

Enig. Men på en annen side - Får vi Aimar tilbake i gammel form er han en like god spiller som Arshavin. Det verserer rykter om at Matias Fernandez er Keegans "number one target", men dette er kun rykter, og svært lite sansynlig. Men tenk dere Fernandez i NUFC. Får nesten frysninger av tanken.

For dere som ikke har sett Fernandez, sjekk dette:

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2742 på: 16. Juli 2008, 18:40 »
Nå må vi slutte med dette Fernandez-tullet da! :P Det var en tufs på Skunkers som starta hele dritten og han kom tilbake en time senere og sa at dette bare var kødd!

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2743 på: 16. Juli 2008, 18:46 »
Nå må vi slutte med dette Fernandez-tullet da! :P Det var en tufs på Skunkers som starta hele dritten og han kom tilbake en time senere og sa at dette bare var kødd!

DC Magpie // Jul 16, 2008 at 15:03

All I said was ?whispers? nothing printed, no links, just people talking?the rumor is he?s KK?s first choice signing?and hopefully MA?s first big signing!

Not heard this about Krul??but I doubt we?d be foolish enough to let him go.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2744 på: 16. Juli 2008, 18:51 »
Denzil
Senior Member

Yesterday, 07:28 PM

Default Rumour
Big rumour doing rounds, kadar to Norwich on loan and Matias Fernandez from Villareal to the Toon.

Big signing for the lads if true this, makes Aimar look like small fry this boys the real deal.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Denzil
Senior Member

Yesterday, 08:39 PM

Wasted your time there you tedius mackem cunt, just made it fucking up. As anyone itk on here surely knows by now im only interested in football violence roll on Magaluf.