20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 801729 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Anthony

• Gjest
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #2670 på: 15. Juli 2008, 13:40 »
Analen er tilbake fra ferie og starter med å skyte langt over mål.

http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/07/15/nufc-eying-liverpool-left-back-emiliano-insua-72703-21341999/

Ellers takk, Føler at G. Barnes eier et annet potensiale enn Insua, selvom de har forskjellige possisjoner...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2671 på: 15. Juli 2008, 13:45 »
Emiliano Insua er et bra talent, så jeg stiller meg positivt til å hente han. Han er 3.valg i Liverpool, så han vil nok se på muligheten til å forlate Liverpool hvis vi kommer med bud. Kun 19 år gammel, tipper han har en stor fremtid!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2672 på: 15. Juli 2008, 15:48 »
Wikipedia om Sébastien Bassong:

He is a left footed centre back he can also play at LB but hs is better at CB, where he plays for french under 21 national team , He is good on the ball , likes a pass and is also good in the air. A real athlete in appearence on the pitch, he also is very very fast , His style of playing is similar to Everton's CB Joseph Yobo.

høres ut som et kupp ;)

Anthony

• Gjest
« Svar #2673 på: 15. Juli 2008, 16:06 »

He is a left footed centre back he can also play at LB but hs is better at CB, where he plays for french under 21 national team , He is good on the ball , likes a pass and is also good in the air. A real athlete in appearence on the pitch, he also is very very fast , His style of playing is similar to Everton's CB Joseph Yobo.

høres ut som et kupp ;)

Absolutt, er 100% for Bassong, liker spillestilen/typen hans og tror han kan være friskt pust i forsvarsrekka vår. Cacapa har vært noe wack itillegg til Rozenhal som heller ikke har imponert, og er heldigvis nå i Lazio...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2674 på: 15. Juli 2008, 16:55 »
Ifølge Bassong selv har agenten prata med King Kev, og Bassong har vært fulgt over lengre tid av klubben. Får håpe han imponerer.
Det blir uansett mye gambling dette vinduet. Det virker jo også som interessen for Pablo Aimar er genuin. Jeg må si jeg er litt ambivalent i forhold til dette. Var en fantastisk spiller for noen sesonger siden i Valencia, kommer han opp på dette nivået er han høy klasse. Samtidig har han hatt en nedoverpekende kurve, og det må vel kunne stilles spørsmålstegn til hvorvidt han passer i PL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2675 på: 15. Juli 2008, 19:57 »

høres ut som et kupp ;)

Absolutt, er 100% for Bassong, liker spillestilen/typen hans og tror han kan være friskt pust i forsvarsrekka vår. Cacapa har vært noe wack itillegg til Rozenhal som heller ikke har imponert, og er heldigvis nå i Lazio...

Joa men nå var Roz også en av de beste forsvarspillerne i Frankrike under sin tid i PSG.Jeg sier ikke at han er dårlig for han høres ut som en forsåvidt spennende spiller..men han blir jo et "risk" kjøp og på ingen måte en garanti for forsterkning.Jeg vill helst se at vi kan også hente inn mere soleklare forsterkninger å ikke mye risk kjøp som kan ende opp med å ikke forsterke laget mere enn bare stallfyll.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2676 på: 15. Juli 2008, 21:07 »
Aah faen jeg håper vi får Aimar,selv om det fort kan være et litt risikabelt kjøp også..
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2677 på: 15. Juli 2008, 23:33 »
Ifølge en Blackburn supporter som skriver for The Mirror:

Quote from:  Blackburn Journo
Newcastle United on the verge of a very big and very good signing.

But that's for the paper too.

Good to see some people can actually close deals.

Lov å håpe selv i disse dager.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2678 på: 15. Juli 2008, 23:34 »
Dette skal vel i følge den samme personen annonseres kl. 23.00 engelsk tid?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2679 på: 15. Juli 2008, 23:38 »
Dette skal vel i følge den samme personen annonseres kl. 23.00 engelsk tid?

Ja, og det går rykter fra et annet forum at det er Matias Fernandez.

Tror ikke jeg gidder å vente 25 minutter på dette da det 99,9 % sikkert bare er piss.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2680 på: 15. Juli 2008, 23:41 »
Jeg kan avkrefte Fernandez med det samme:

Dette skriver han som startet tråden ang. Fernandez:
Wasted your time there you tedius mackem cunt, just made it fucking up. As anyone itk on here surely knows by now im only interested in football violence roll on Magaluf.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2681 på: 15. Juli 2008, 23:44 »
Skulle nesten tro det er Aimar om det skulle være noe i det, men man vet aldri om det blir dratt opp nok en kanin fra hatten til Dennis Wise.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2682 på: 15. Juli 2008, 23:49 »
Jeg tror dette er bullshit fra ende til annen. Skjønner ikke at jeg orker å sitte og få forhåpninger engang! :P

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2683 på: 16. Juli 2008, 00:00 »
Klubber pleier vel ikke å annonsere spillere i slik ukristelig tid?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2684 på: 16. Juli 2008, 00:06 »
Klubber pleier vel ikke å annonsere spillere i slik ukristelig tid?
Mener å huske at Tottenham annonserte Modric midt på natten! :D