20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: John Arne Riise  (Lest 50045 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #135 på: 28. Mars 2008, 16:30 »
Tja, hvis vi virkelig vil ha han bør det vel være en ganske bra sjanse for at vi kan få han. Tror ikke noen av toppklubbene vil se på han, men kanskje heller noen av lagene som kjemper om e-cup. Shorey er en spiller jeg også har sansen for så ser gjerne at han kommer i sommer. En ting er uansett sett sikkert vi må ha inn en ny venstreback og både Shorey og Riise er gode alterntiver her etter min mening. Shorey er jo også brukbar på døballer og det er også et pluss når vi ser på hvordan døballene har vært denne sesongen.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 17. Mai 2008, 20:01 »
En kompis av meg gikk på grenland folkehøyskole og hadde Jan Kvalheim som lærer. Han hadde vist frem en melding fra O.G Solskjær om at han skulle kontakte Roy Keane på Riise sine vegne. Kvalheim hadde sagt at Sunderland, Newcastle, Aston Villa, Roma og Juventus var de mest aktuelle. På avslutningen til skole hadde han innrømmet til en NUFC-supporter at Riise sannsynligvis skulle til Newcastle!

Kvalheim er vel agenten hans, eller roter jeg nå?

I så fall er det litt troverdighet i det han hadde sagt:-)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 17. Mai 2008, 20:04 »
Får bere be til Gud om at det ikkje skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 17. Mai 2008, 20:11 »
Det sier seg vel selv at når klubber som Villa, Roma og Juventus er interessert, så er det et kvalitetsstempel. Riise hadde vært en god investering for Newcastle. Enrique vil få konkurranse av en meget erfaren spiller, og Riise kan i tillegg spille i en offensiv rolle.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #139 på: 17. Mai 2008, 21:07 »
Riise hadde ikke vært den værste investeringa nei.Tror han vill heve seg mange hakk også når han får sjangsen å selvtilliten tilbake i en ny klubb.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 17. Mai 2008, 21:42 »
Riise hadde vert ok. Ein spiller som spillte semifinalene i Mesterligaen bør vel vere god nok for eit middelmådig Pl lag.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 17. Mai 2008, 22:21 »
Ja han har vore med på mykje, men han har jo ikkje vore akkurat grunnen til at Liverpool har nådd CL-finale 2 år på rad. Han har gjort det bra ja, men ikkje nylig. Ser ikkje poenget med å hente inn spelarar som ikkje forsterkar laget, kun stallen. Og når skal vi lære at det ikkje er lurt å handle inn vrakgods fra topplaga? Han kunne sikkert gjort det brukbart, men er det brukbare spelarar vi trenger? Eg hører snakk om at vi skal kjempe om å bli topp 5, er det då vits i å hente slike middelmådigheter?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 17. Mai 2008, 22:51 »
Riise hadde vert ok. Ein spiller som spillte semifinalene i Mesterligaen bør vel vere god nok for eit middelmådig Pl lag.

Du mener altså at vi skal handle spillere som holder oss på det nivået vi er idag? Trodde vi skulle handle for å bli bedre jeg, mulig jeg har missforstått...

Tror forresten ikke du skal bruke de semifinale som noe argument for at vi skal kjøpe han...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 17. Mai 2008, 23:28 »
Merklig nok rater enkelte forumbrukere Nicky Shorey høyere enn Riise!!

Tar ikke jeg feil spilte Shorey så sent som for 2 år siden Championship fotball. Han har 2 år bak seg i PL og rykket ned med Reading denne sesongen. Han er like gammel som Riise med sine 27 år, men langt ifra like merritert.

Men selvfølgelig, la "oss" hate Riise! Han er jo tross alt en nordmann som tjener mye penger på egen suksess, som kjører Ferrari og sjekker opp kjente damer! Dette kan vi jo ikke godta, ikke sant??

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 17. Mai 2008, 23:32 »
Ok da... La oss fortsette å hente spillere som vil ta ett steg tilbake ved å gå til oss. La oss fortsette å hente spillere som ikke er gode nok til dei store klubbene. Vi rykker ikke ned, og det er jo fint for dei som har det som målsetning!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 17. Mai 2008, 23:34 »

Du mener altså at vi skal handle spillere som holder oss på det nivået vi er idag? Trodde vi skulle handle for å bli bedre jeg, mulig jeg har missforstått...

Tror forresten ikke du skal bruke de semifinale som noe argument for at vi skal kjøpe han...

Eg meinte vel heller at Riise er sinnsykt nedprioritert på grunn av navnet.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 17. Mai 2008, 23:35 »
Ok da... La oss fortsette å hente spillere som vil ta ett steg tilbake ved å gå til oss. La oss fortsette å hente spillere som ikke er gode nok til dei store klubbene. Vi rykker ikke ned, og det er jo fint for dei som har det som målsetning!
Er det bedre å hente en spiller som kun har spilt for bunnlag? Hvorfor er ingen store klubber interessert i Shorey? Er det fordi han ikke er god nok tror du, eller har du en bedre grunn?

Hvorfor er ikke Villa, Roma og Juventus interessert i Shorey?
« Siste redigering: 17. Mai 2008, 23:42 av danield »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 17. Mai 2008, 23:44 »

Ja, Roma og Juventus er for småklubber å regne, ikke sant?
Shorey med 2 år bak seg i PL i en alder av 27 år er nok det riktige valget om man skal utfordre "topplagene", har jo tross alt vært helt enestående for Reading denne sesongen.  ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 17. Mai 2008, 23:45 »
Fins fortsatt masser av spillere i toppklubbene som selv om de ikke er gode nok til fast plass i førsteelleveren har masser av kvaliteter, og som er veldig hypp på å bevise seg.
Vi kan dessuten ikke forvente kremen med en gang, og da kan slike kjøp være veldig viktig i overgangsfasen. Han har rutine fra aller øverste nivå, og slikt er viktig.  
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 17. Mai 2008, 23:47 »
Fins fortsatt masser av spillere i toppklubbene som selv om de ikke er gode nok til fast plass i førsteelleveren har masser av kvaliteter, og som er veldig hypp på å bevise seg.
Vi kan dessuten ikke forvente kremen med en gang, og da kan slike kjøp være veldig viktig i overgangsfasen. Han har rutine fra aller øverste nivå, og slikt er viktig. 
Spot on, amen og alt det der!