20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tamas Kadar  (Lest 14203 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Tamas Kadar
« Svar #30 på: 06. Feb. 2009, 14:31 »
Hahahah

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #31 på: 06. Sep. 2009, 12:16 »
http://www.nufcblog.com/2009/09/05/kadar-misses-international-tournament-helps-out-newcastle/

Kadar sier nei til landslaget for å hjelpe Newcastle, sånne spillere liker vi.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #32 på: 26. Okt. 2009, 13:03 »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #33 på: 26. Okt. 2009, 15:28 »
Var det ikke Kadar (kan ha vært Tozer) som "startet" bråket som fikk Kish utvist da? Rutine?
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #34 på: 03. Nov. 2009, 12:32 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/articles/kadar-was-a-star-says-boss-20091103_2240137_1845344
He was excellent in the back.
Jeg gleder meg over å se hva han kommer til å gjøre i denne klubben. Tror han blir en glimrende spiller.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 03. Nov. 2009, 12:50 »
Det tror jeg også. Godt å se at han har kommet seg etter fjorårets leggbrudd, og godt å se at talentene som Kadár m.fl. slipper til på førstelaget og ser ut til å takle nivået bra.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 03. Nov. 2009, 21:44 »
Ja han var veldig imponerande. Forsvaret vårt tek ofte store sjansar, men vi har sluppe inn lite mål.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #37 på: 04. April 2010, 14:53 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6074385,00.html

Kadar vurderer fremtiden.
Han kan vi ikke finne på å selge, lån han ut neste sesong til en klubb som garantert kommer til å bruke han mye. Stortalent, og slike må vi beholde.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 04. April 2010, 20:24 »
Lån han ut til en CCC-klubb ja! Han har bra potensiale - men trenger også regelmessig spill.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Magpies007

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #39 på: 05. April 2010, 14:37 »
Å selge han blir idiotisk, lån han ut i en klubb der han får spille fast. Bruk han gjerne litt oftere i de kampene vi har igjen denne sesongen. Han kan spille både på midten og venstre i forsvaret, og har gjort gode innhopp så langt i år.
Uansett, IKKE selg han

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #40 på: 12. Jan. 2011, 00:37 »
http://downatthemac.proboards.com/index.cgi?board=general&action=display&thread=47960

Ser ut til at Huddersfield-fansen er fornøyd med Kadar:)

"This lad looked a class apart.

Very comfortable on the ball, decent going forward and can pass a ball. Looks like he is solid defensively but not really tested.

Ridders has done a decent job but I thought Kadar showed that he is a class above the rest of our team. If Naysmith doesn't recover I hope we can get him for the rest of the season."

"Looked excellent on the ball and a nice few overlaps too. As you say, he wasn't really tested defensively but I like what I've seen so far"

"Played well. I'd like to see him at centre half - Although hes a big strong lad he looks calm and comfortable on the ball and I think that could help us."

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #41 på: 28. April 2011, 10:05 »
Newcastle United defender Tamas Kadar hopes to gain a full preseason as he recovers from a hamstring injury.

Kadar broke down on-loan at Huddersfield earlier this season.

Kadar told the Evening Chronicle: ?I hope that I can rejoin the team at the end of April and train again.

?This injury is very difficult, but I'm happy that surgery wasn't necessary. Doctors didn?t recommend the surgery and the recovery takes longer.

?I'm working very hard every day in the gym. I'm making running sessions and bike sessions.

?I hope that I can join the team at latest at the end of April.?

Fortsatt god bedring og jeg har stor tro på at du blir en klassespiller, bare du holder deg skadefri.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 28. April 2011, 10:47 »
Fortsatt god bedring og jeg har stor tro på at du blir en klassespiller, bare du holder deg skadefri.

Det tør jeg vedde ganske mye penger på at han aldri blir. Ser ikke for meg at Kadar noen gang klarer å slå igjennom hos oss. Er bedre for han å komme seg vekk fortest mulig så han får spilt fotball, og karrieren ikke stopper fullstendig opp.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #43 på: 25. Juni 2011, 14:31 »
Jeg har troa på han som en meget god PL spiller. Han trenger bare holde seg skadefri over en lengre periode.
Kansje lånt han ut en sesong, slik han fikk spille fast, så kan han komme tilbake neste år og utfordre de som kjemper om midtstopperplassen.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 27. Juni 2011, 12:33 »
Han er nok en grei spiller å ha i stallen, men tviler også på at han greier å ta steget helt opp. Dessverre har flere alvorlige skader ødelagt for ham.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa