20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke nye midtbanespillere trenger Newcastle??  (Lest 32927 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Hvilke nye midtbanespillere trenger Newcastle??
« Svar #165 på: 23. April 2008, 14:20 »
Danield nevnte tidligere Veloso og av det jeg har sett virker han som en svært god kandidat til å ta over plassen til Butt. Problemet er bare at flere klubber og bedre nok er interessert i en slik spiller.

Er Newcastle på hugget og legger en del slanter på bordet så er det ikke helt umulig. Men kommer en storklubb som United eller Barca på banen er jeg redd slaget er tapt. Men hvis Newcastle virkelig går inn med stor entusiasme for å signere han, så kan han bli smigret til å  signere for oss:).

Men jeg kunne tenkt meg en høyreving med god fart, odonkor er en favoritt for min del, tror han kunne passet veldig godt inn i Newcastle

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 23. April 2008, 16:03 »
Hvis vi skal fortsette som vi spiller nå også neste sesong, ser jeg overhodet ingen vits i å hente inn en ny høyrekant. Vi har Milner, skulle det være veldig nødvendig har vi også Geremi. Skal vi spille 4-4-2 trenger vi høyst trolig to nye kantspillere, en venstre- og en høyrekant, ettersom Zog etter all sannsynlighet forsvinner, sannsynligvis ned i ingenmannsland.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #167 på: 26. April 2008, 01:08 »
Hvis vi skal fortsette som vi spiller nå også neste sesong, ser jeg overhodet ingen vits i å hente inn en ny høyrekant. Vi har Milner, skulle det være veldig nødvendig har vi også Geremi. Skal vi spille 4-4-2 trenger vi høyst trolig to nye kantspillere, en venstre- og en høyrekant, ettersom Zog etter all sannsynlighet forsvinner, sannsynligvis ned i ingenmannsland.

Jeg er ikke enig med deg her Joakim.Jeg mener en høyreving er noe vi trenger å hente også!.Riktig nok ikke den plassen som har først prioritering såklart MEN Milner er vell den som funker som rendyrka ving mens Geremi er som så i den rollen...synes det er en plass som trenger å forsterkes men ikke med det første å med engang som nevnt.På midtbanen sentralt så håper jeg vi får henta en kreativ teknisk spiller med et godt overblikk.En i litt "Servitør" rollen

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #168 på: 26. April 2008, 10:41 »
På midtbanen sentralt så håper jeg vi får henta en kreativ teknisk spiller med et godt overblikk.En i litt "Servitør" rollen

Som Emre?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 26. April 2008, 10:44 »
På midtbanen sentralt så håper jeg vi får henta en kreativ teknisk spiller med et godt overblikk.En i litt "Servitør" rollen

Som Emre?

NETTOP! Synd han alltid blir skadet når han er i ferd med å spille seg i form! Klarer vi å finne denne servitøren er vel snart Emres dager på Tyneside talte og det er kanskje like greitt...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 26. April 2008, 10:49 »
Som eg har nevnt før, Jimmy Bullard! Fulham rykker ned denne sesongen, og han skal vi nok kunne skaffe til ein billig penge. Den mannen er eg sikker på vil slå til med bedre lagkameratar. Har det meste, fin teknikk, overblikk, kreativitet, innleggskvalitet, frispark, og erfaring. Håpar vi sikrar oss denne mannen eg sjølv om det nok er mange som er uenige der.

Og ja Emre er det berre å kvitte seg med, det skulle vi gjort for eit år sidan.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 26. April 2008, 13:51 »
Bullard er ikke noe bedre enn Joey Barton eller Emre......derfor kjøper vi ikke Jimmy Bullard, som forøvrig ikke er ung lenger heller...fyller 30 i år.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #172 på: 26. April 2008, 15:13 »
Jesus. Vi kommer ikke til å få en spiller som er bedre enn Emre! Det er et under at vi i det hele tatt har han!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 26. April 2008, 18:42 »
Jesus. Vi kommer ikke til å få en spiller som er bedre enn Emre! Det er et under at vi i det hele tatt har han!

Akkurat det å få en spiller som er bedre eller bidrar mer enn Emre bør da ikke være så vanskelig, fyren spiller jo aldri allikevel. Da er det vel bedre å få inn en spiller som ihvertfall tåler 2 kamper på rad........

Emre er sikkert en knallgod spiller når han er skadefri og i form, men det har han omtrent ALDRI vært i NUFC (bortsett fra enkelte kamper), synes han lever litt vel mye på rykte og navn her.
Jeg mener det vil være riktig av både klubb og spiller å "skille lag" nå. Kansje vi kan få noen slanter for han og kansje Emre endelig kan kvitte seg med skadene og finne tilbake til formen i en annen klubb og liga.

Jeg synes det blir feil å gi han en 4. sesong for å overbevise. Selg mens "vi" kan få penger for han.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 26. April 2008, 18:44 »
Helt enig med Frode her. Vi vet alle at Emre er fantastisk god på sitt beste, men vi vet også at han nesten konstant er skadet. Tror også det ville vært det beste både for klubb og spiller.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #175 på: 29. April 2008, 12:17 »

Helt enig. Får vi han til å funke så finnes det ikke mange som er bedre i en slik rolle.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 29. April 2008, 12:59 »
Jeg mener vi trenger en box to box midtbanespiller a la gerrard og Lampard. Jeg vet jeg vet... ingen av de er aktuelle, men vi trenger en tilsvarende type som kan slite istykker motstanderlaget

Enig. Carrick hadde vært en drøm, men han er nok like usannsynlig som Lampard og Gerrard. Lassana Diarra kunne jeg tenkt meg, selvom han har bedre defensive enn offensive kvaliteter.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 29. April 2008, 18:02 »
Jeg mener vi trenger en box to box midtbanespiller a la gerrard og Lampard. Jeg vet jeg vet... ingen av de er aktuelle, men vi trenger en tilsvarende type som kan slite istykker motstanderlaget

Enig. Carrick hadde vært en drøm, men han er nok like usannsynlig som Lampard og Gerrard. Lassana Diarra kunne jeg tenkt meg, selvom han har bedre defensive enn offensive kvaliteter.
Vi har - forhåpentligvis - en box-to-box-spiller i Joey Barton. Han er kjøpt inn for å være den typen, og har ferdighetene til å være den typen. Mannen må bare slippe fengselsstraff, og finne storformen. Under Keegan har han jo gradvis begynt å vise seg som nettopp denne typen, som løper begge veier, og samtidig kan finne på noe vettugt med ballen.

Jeg føler Carrick og Diarra er mer anker-typer.

Jeg har nesten gitt opp å få Emre til å funke. Vi har prøvd han så mange ganger, i ulike posisjoner, med ulike medspillere og under ulike managere. På sitt beste er han ekstremt god, men bestenivået hans ser vi maks en gang i året. Hans lavestenivå ser vi langt oftere, men stort sett ser vi han bare på skadelista. Og det er jeg lei av.
Finn en ny slik midtbanetype (som er langt mindre skadet og betydelig mer stabil), og finn et nytt anker, og midtbanen er komplett.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 30. April 2008, 12:05 »
Jeg hadde gått for Van Der Vaart og Veloso, 2 som jeg tipper vi kunne fått for rundt 35-40 mill £.  . Disse 2 hadde styrket oss betraktlig. . Men vi trenger 2 spillere til også. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #179 på: 30. April 2008, 14:28 »

vi har barton.. og han i form er nettopp en sånn type spiller..
- carry on!