20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 167194 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #990 på: 13. Sep. 2008, 22:17 »
Men akkurat det kan du bite deg en viss plass på at han aldri i verden kommer til å gjøre.
Wise og Keegan kan ikke jobbe sammen. Det vet vi alle sammen. Og det er et aldri så lite mirakel at Keegan holdt ut i hele 8 måneder.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #991 på: 21. Sep. 2008, 23:46 »

En gang i tiden var det faktisk morsomt å være Newcastle supporter!!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #992 på: 21. Sep. 2008, 23:53 »
Var morsomt for ein månad sida også...  :-\

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #993 på: 14. Okt. 2008, 19:37 »
Må si Keegan legger litt i i søksmålet mot klubben! 9 millioner pund høres veldig mye ut og er strengt tatt penger klubben trenger til transfer. Dette må isåfall være noen av de største søksmålene gjort mot en klubb far en manager noensinne?

http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/keegan-to-sue-newcastle-for-pound9m-960768.html

PS! Tar også med dette avsnittet som sto å nufc.com

"The cynical side of us can't help wonder what part finance played in all of the September saga that plumbed new depths for this club.

Keegan has always been viewed as a man of principle but there aren't many whose principles aren't swayed by the colour of money....

Given that the court case could take months and years to sort out, it looks like the club and new owners, not Mike Ashley, would be picking up the tab should Keegan be successful."

Vet ikke helt hva jeg skal tro nå jeg. Synes ihvertfall dette var i overkant grådig.

« Siste redigering: 14. Okt. 2008, 20:00 av Frode »

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #994 på: 14. Okt. 2008, 21:40 »
Eller så er han lur.. At han krever erstatning medfører at MA må senke prisen ytterligere for å få solgt klubben. Og når det er nye eiere...VIPS!! Så er søksmålet trukket og KK manager :-)

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #995 på: 14. Okt. 2008, 21:45 »
Hvis det er noen form av sannhet i dette så kan Keegan drite å dra. Han vil ikke være noen Newcastle helt i mine øyne hvis han velger å presse klubben for penger!

Jeg har forsåvidt støttet han i saken, og skjønt hvorfor han sa opp. Det har vært missforsåelser rundt hvor mye som skal styres av han, og hvor mye som skal bestemmes av Wise og CO. Greit nok at han da velger å gå siden han ikke får viljen sin...

Men! han har faktisk takket ja til jobb i Newcastle, og når han takket ja til den fikk han opplest at det ville komme en Director of Fotball inn for å styre denne delen av klubben. Han fikk forståelse av at han skulle få det siste ordet, og det tror jeg ofte han har fått. Han er nok den som har fått sagt ja eller nei, men han har ikke fått sagt at jeg vil hente den og den!

Dette er missforståelser ved ansettelse, han trekker seg ifra jobben selv, han kunne fortsatt å jobbe under disse forholdene da hannes jobb hovedsakelig er å styre laget på sletta. Og sist men ikke minst! Hvis du mener og tror du er en Newcastle helt, og skjønner hvordan fansen har det, så saksøker du ikke klubben! for da kjører du kniven i ryggen på supporterne.

Hvis dette medie oppslaget har 0,3% sannhet! Så er utrykke King Kev like mye verd for meg som sexy fotball....
Han kom, ble mett og dett var dett....

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #996 på: 14. Okt. 2008, 21:46 »
Hvis dette medie oppslaget har 0,3% sannhet! Så er utrykke King Kev like mye verd for meg som sexy fotball....

Liker du ikke sexy fotball eller var det ment som st sleivspark til Guulit?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #997 på: 14. Okt. 2008, 23:33 »
However, sources close to Keegan have distanced themselves from the reports, although the possibility remains that he could pursue a claim for constructive dismissal.

Skriver The Daily Telegraph i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #998 på: 15. Okt. 2008, 13:15 »
Hvis det er noen form av sannhet i dette så kan Keegan drite å dra. Han vil ikke være noen Newcastle helt i mine øyne hvis han velger å presse klubben for penger!

Jeg har forsåvidt støttet han i saken, og skjønt hvorfor han sa opp. Det har vært missforsåelser rundt hvor mye som skal styres av han, og hvor mye som skal bestemmes av Wise og CO. Greit nok at han da velger å gå siden han ikke får viljen sin...

Men! han har faktisk takket ja til jobb i Newcastle, og når han takket ja til den fikk han opplest at det ville komme en Director of Fotball inn for å styre denne delen av klubben. Han fikk forståelse av at han skulle få det siste ordet, og det tror jeg ofte han har fått. Han er nok den som har fått sagt ja eller nei, men han har ikke fått sagt at jeg vil hente den og den!

Dette er missforståelser ved ansettelse, han trekker seg ifra jobben selv, han kunne fortsatt å jobbe under disse forholdene da hannes jobb hovedsakelig er å styre laget på sletta. Og sist men ikke minst! Hvis du mener og tror du er en Newcastle helt, og skjønner hvordan fansen har det, så saksøker du ikke klubben! for da kjører du kniven i ryggen på supporterne.

ja er enig i dette. først stikker han kniven i ryggen ved å si opp å drite i klubben ,og nå skal han presse den for penger i tillegg. Jeg vil ikke se denne mannen tilbake i newcastle igjen. Styret må gjerne byttes ut men kk skal på ingen måte tilbake nå. dette er rett og slett flaut av en såkalt legende!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #999 på: 15. Okt. 2008, 16:10 »

Liker du ikke sexy fotball eller var det ment som st sleivspark til Guulit?

Du er nok på sporet av noe ja ;)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1000 på: 15. Okt. 2008, 18:10 »
Å Keegan er jo så fæl, og han er jo så slem. Skal Keegan bare gå rundt å finne seg i å bli behandlet som dritt?
Det var ikke Keegan som stakk kniven i ryggen, det var det Dennis Wise og Derek Llambias som gjorde. Deretter var det Mike Ashleys tur til å gjøre det samme.

Alt tyder jo på at Keegan ikke gikk fullt så frivillig som sist gang. Keegan gikk med betydelig mer motvilje denne gangen.
Men han kunne jo ikke stå og se på at Dennis Wise styrte absolutt ALT, mens han selv bare sånn aller nødigst fikk lov å ta ut laget til hver kamp.

Hvis det ligger noe i ryktene om dette kravet på £9 mill, så synes jeg det er synd at det må gå så langt, men Keegan har rett på tapt arbeidsinntekt når han i realiteten ble skviset ut av klubben, av en som vet enda mindre om Newcastle United enn Ruud Gullit gjorde da han kom.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1001 på: 15. Okt. 2008, 18:12 »
Spørs hva som er sannheten er da. Hvis det stemmer at Keegan var klar over at en DoF osv ville bli ansatt har han nok ikke så mye å si i en evt. rettssak.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1002 på: 15. Okt. 2008, 18:33 »
At Keegan var klar over at det ville komme inn en DoF er ikke det samme som at han skulle forvente at han ble skviset ut av jobben på den måten han ble. Dennis Wise kunne jo, hvis han hadde vært noen helt andre enn seg selv, valgt å la Keegan styre showet, men bare være der som en hjelpende hånd, og som en forlengelse av Keegan. Men Dennis Wise har jo gått rett i strupen på Keegan. Han har styrt hele transfershowet på egenhånd, og det er han som har redusert Keegan til en liten fjompenisse. Men det sto ikke i jobbeskrivelsen til Keegan at en DoF skulle styre skuta så hands on som Dennis Wise har gjort. Og det sto heller ingenting om at det var nettopp Dennis Wise som skulle komme inn.

Mike Ashley kunne jo ha rådført seg med sin nyansatte manager i jakten på en DoF, og ansatt en mann som ikke gikk så på tvers av det Kevin Keegan står for. Jeg er sikker på at Keegan hadde akseptert det glatt dersom han hadde fått en DoF som ikke gikk inn som en ekstra sjef. Sportsdirektøren skal være en forlenget arm til treneren. Sportsdirektøren skal i utgangspunktet ikke kunne bosse over treneren. Sportsdirektøren skal være et bindeledd mellom treneren og styret. Ikke et plagsomt mellomledd, som er der for å undergrave trenerens autoritet, og gi en lang marsj i hvilke spillere treneren mener kan forsterke laget.

Hvis Erik Hoftun begynner å raide Adeccoligan uten Erik Hamréns godkjennelse og bruker Stig Thorbjørnsen til å kjøpe inn spillere Hamrén aldri har hørt om og som ikke spiller i de posisjonene han vil de skal spille i. Og som ikke er god nok til å forsterke elleveren. Da er det Erik Hoftun som skal sparkes. Ikke Erik Hamrén, for da er det Hoftun som misbruker sin stilling.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1003 på: 15. Okt. 2008, 19:35 »
Hvem er Erik Hamrén???  ??? ??? ??? ;)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1004 på: 15. Okt. 2008, 20:46 »
Å Keegan er jo så fæl, og han er jo så slem. Skal Keegan bare gå rundt å finne seg i å bli behandlet som dritt?
Det var ikke Keegan som stakk kniven i ryggen, det var det Dennis Wise og Derek Llambias som gjorde. Deretter var det Mike Ashleys tur til å gjøre det samme.

Alt tyder jo på at Keegan ikke gikk fullt så frivillig som sist gang. Keegan gikk med betydelig mer motvilje denne gangen.
Men han kunne jo ikke stå og se på at Dennis Wise styrte absolutt ALT, mens han selv bare sånn aller nødigst fikk lov å ta ut laget til hver kamp.

Hvis det ligger noe i ryktene om dette kravet på £9 mill, så synes jeg det er synd at det må gå så langt, men Keegan har rett på tapt arbeidsinntekt når han i realiteten ble skviset ut av klubben, av en som vet enda mindre om Newcastle United enn Ruud Gullit gjorde da han kom.
Finnes da andre løsninger enn å  realtivt ordrett rævkjøre klubben man elsker!! Er 100 % sikker at det var ikke den beste løsningen for klubben. Og da ser jeg ikke på kk som riktig mann for oss. Må ha en fighter. For å sitere axel hennie i filmen uno" jeg trenger en kompis som stiller opp, ikke en som stikker"