20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 166139 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Kevin Keegan
« Svar #30 på: 26. Mars 2008, 17:21 »
Ja Joakim, Keegan er den eneste som klarer å få alle tre til å fungere sammen. Jeg synes Owen har fått en ny dimensjon over spillet sitt med å bli mer møtende når vi har ballen. Han henter, vender, og spiller fremover mot enten Martins, Viduka eller ut på kant til Beye eller Enrique som kommer opp på kantene sine. Han er litt mer lik det Shearer var på sine "gamle" dager når han ikke vinner alle løpsdueller lenger. Synes spillet hans har en ny dimensjon nå. Tror også Martins vil vinne på at vi spiller slik.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #31 på: 31. Mars 2008, 01:09 »
Kong Keegan ;D.Begynner å komme resultater av Keegans arbeid nå også :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 31. Mars 2008, 02:56 »
Bør kanskje skjemmes over min mistillit hva taktikk angår. Hans nykomponerte formasjon blir jo bare bedre og bedre!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 31. Mars 2008, 12:42 »
Bør kanskje skjemmes over min mistillit hva taktikk angår. Hans nykomponerte formasjon blir jo bare bedre og bedre!
Det er jo ikke bare du som har sagt det. Lurer på hva som var bakgrunnen for at det ble sådd så mye tvil om Keegans taktiske kunnskaper egentlig?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 31. Mars 2008, 15:37 »
Skulle gjerne ha visst om det var et skudd i mørket, eller om det var en nøye planlagt endring, som han visste kom til å funke. Det virker uansett som at det er mye formasjonstrening på treningsfeltet. Og det er veldig positivt! Det er kun gjennom å terpe samhandling på treningsfeltet at vi kan få denne gjengen til å fungere som en enhet. Og det var nettopp det de gjorde i går. Alle spilte for hverandre. For laget. Vi spilte hverandre gode, som Nils Arne ville sagt det.

Jeg hadde forøvrig aldri trudd at den trioen på topp ville fungere så vanvittig godt sammen. Nå kan jo Martins gjøre det han liker best, drible. Owen styrer spillet med et fantastisk blikk og en imponerende fotballhjerne, mens Viduka bare flikker videre til Owen som han vet kommer på løp. La oss håpe vi slipper å gjøre noen endringer i startoppstillingen før plassen er reddet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 31. Mars 2008, 15:54 »
Vi spilte hverandre gode, som Nils Arne ville sagt det.

Sant nok, tenkte faktisk på RBK i storhetstida når jeg så kampen i går.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 31. Mars 2008, 16:04 »
Får håpe vi tenker enda mer på RBK i storhetstida når vi ser kampen i dag da...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #37 på: 31. Mars 2008, 16:13 »
Får håpe vi tenker enda mer på RBK i storhetstida når vi ser kampen i dag da...

Får håpe vi ser litt av det samme med Rosenborg i dag ja:), men liker ikke at storflor starter:P.

Newcastle og Rosenborg!!!!!!!!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 31. Mars 2008, 17:02 »
Håper vi fortsetter med taktikken neste sesong. Jeg vet ikke om Viduka holder mål i førsteelleveren i enda en sesong, men Martins og Owen bør fortsette sammen med enten Viduka eller en ny liknende spiller. Da har vi Martins med rå kraft og hurtighet, Owen med plasseringsevne, ro og avslutteregenskaper og Viduka/Annen med en finfin førstetouch, overblikk og styrke.

Beveger vi oss over på midtbaneleddet, mener jeg Barton skal spille neste sesong, hvis han fortsetter i samme sporet som nå. Han er en meget habil spiller når han er som best. Butt og Geremi er ikke gode nok til neste sesong. Jeg mener Butt bør selges og Geremi bør være backup. Han er rett og slett for temposvak. Emre bør bli, han er en veldig god spiller.

Forsvarsfireren mangler en verdensklassemidtstopper, eller i det minste en kontinentalklassemidtstopper. Taylor er god, men ung og gjør en del unødvendige feil. Faye er god, spesielt i duellspillet, men gjør også noen feil i blant. Cacapa er intet annet enn en backup og kan gjerne selges til sommeren. Rozehnal er i samme båt og Edgar regner jeg ikke med.
Det vi trenger er en komplett midtstopper som kan luke bort feilene, være god i duellspillet, god teknisk, god i pasningsspillet og dyktig på alt det en midtstopper skal være god på. En sweepende midtstopper kan du godt si, for da har vi Faye/Taylor som duellmidtstopperen. Venstrebacken har Enrique gjort krav på, men kunne hatt en konkurrent i form av en backup. Høyrebacken har Beye sikret seg med stil og Geremi/Taylor er backups her.

Til slutt har vi keeperne, de er gode og vi har mange nok. Given og Harper er to meget habile keepere, mens Krul og Forster, samt Södergren er spennende talenter.

Har ikke nevnt vingene nå (Zog, Milner, Duff) på grunn av formasjonen. Mener dog Duff bør selges.

Til neste sesong vil laget da se slik ut:

------------------------Given---------------------------------
Beye----------X----------------Faye/Taylor--------Enrique
----------------------------------------------------------------
---------------X----------X---------Barton-------------------
------------------------------Owen----------------------------
-----------------------X/Viduka--------------Martins---------

X: Nye spillere

Drømmen er Mertesacker, Carrick, van Der Vaart og Huntelaar, men de kan vi nok se langt etter, dessverre.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 31. Mars 2008, 17:06 »
Sitat
Drømmen er Mertesacker, Carrick, van Der Vaart og Huntelaar, men de kan vi nok se langt etter, dessverre.

Nettopp. Slike spelarar kan vi sjå langt etter. Derfor bør vi ikkje selja så mange. Rozenhal kan seljast.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 31. Mars 2008, 17:08 »
Sitat

Nettopp. Slike spelarar kan vi sjå langt etter. Derfor bør vi ikkje selja så mange. Rozenhal kan seljast.

Rozehnal er ingen dårligere backup enn Butt er.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 31. Mars 2008, 17:17 »
Sitat

Eg har såååvidt fått med meg at du meinar det :P Eg meinar at han er det. :)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #42 på: 31. Mars 2008, 18:45 »
Sitat

Hehe det synst eg blir feil. Altså, kva har Rozehnal prestert i engelsk fotball? Skal han veike mannen der vere back-up for defensivmidtbane foran Butt? Sjølv om han er oppført som DFM på FM, so betyr det ikkje at han er eit godt alternativ der, ei heller KRISESITUASJONAR! Rozehnal bør selgast.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 31. Mars 2008, 19:27 »
Butt er bedre enn Rozehnal det skal han ha.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 31. Mars 2008, 21:30 »
Samtidig må det jo sies at Rozehnal var veldig god i de første 2 månedene av sesongen, deretter ble det litt smålig.
Så hvis vi sier at Butt har hatt 2 brukbare måneder og Rozehnal det samme, hvorfor skal Rozehnal og ikke Butt på hodet ut da? Et relevant spørsmål.